14.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

El bisbe d’Orihuela-Alacant renuncia a la segona dosi de la vacuna contra el coronavirus

 

El bisbe d’Orihuela i Alacant, Jesús Murgui, ha negat cap tracte de favor en rebre la primera dosi de la vacuna contra el Covid-19, fet que Sanitat investiga per si s’haguera produït o no de manera irregular, i ha renunciat a rebre la segona dosi vista la repercussió mediàtica.

 

Des del Bisbat han confirmat en un comunicat que Murgui va rebre la primera dosi de la vacuna del coronavirus a la Casa Sacerdotal, però han assenyalat que ho va fer sense buscar cap tracte de favor i seguint la dinàmica de les altres campanyes de vacunació, a causa de la seua vinculació sanitària.

 

No obstant això, Jesús Murgui ha renunciat a rebre la segona dosi de la vacuna per la repercussió mediàtica causada per la interpretació d’este fet i pel bé espiritual de tots els fidels de la Diòcesi d’Orihuela-Alacant.

 

Murgui s’ha posat en mans de la Sanitat Pública

El Bisbat ha assenyalat que Jesús Murgui, el bisbe d’Alacant i Orihuela s’ha posat en mans de la Sanitat Pública per a completar la seua vacunació quan, on i com determine l’autoritat sanitària.

 

La Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana va obrir una investigació sobre la vacunació contra el Covid-19 del bisbe d’Orihuela-Alacant i determinar si esta s’ha produït o no de manera irregular. La Diòcesi va negar que el prelat haja buscat cap tracte de favor sanitari i van asseverar que ha complit el protocol prescrit, com en les altres situacions sanitàries que ha viscut.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.