El bisbe d’Orihuela-Alacant renuncia a la segona dosi de la vacuna contra el coronavirus

 

El bisbe d’Orihuela i Alacant, Jesús Murgui, ha negat cap tracte de favor en rebre la primera dosi de la vacuna contra el Covid-19, fet que Sanitat investiga per si s’haguera produït o no de manera irregular, i ha renunciat a rebre la segona dosi vista la repercussió mediàtica.

 

Des del Bisbat han confirmat en un comunicat que Murgui va rebre la primera dosi de la vacuna del coronavirus a la Casa Sacerdotal, però han assenyalat que ho va fer sense buscar cap tracte de favor i seguint la dinàmica de les altres campanyes de vacunació, a causa de la seua vinculació sanitària.

 

No obstant això, Jesús Murgui ha renunciat a rebre la segona dosi de la vacuna per la repercussió mediàtica causada per la interpretació d’este fet i pel bé espiritual de tots els fidels de la Diòcesi d’Orihuela-Alacant.

 

Murgui s’ha posat en mans de la Sanitat Pública

El Bisbat ha assenyalat que Jesús Murgui, el bisbe d’Alacant i Orihuela s’ha posat en mans de la Sanitat Pública per a completar la seua vacunació quan, on i com determine l’autoritat sanitària.

 

La Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana va obrir una investigació sobre la vacunació contra el Covid-19 del bisbe d’Orihuela-Alacant i determinar si esta s’ha produït o no de manera irregular. La Diòcesi va negar que el prelat haja buscat cap tracte de favor sanitari i van asseverar que ha complit el protocol prescrit, com en les altres situacions sanitàries que ha viscut.

Últimes notícies

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.