El bo que subvencionarà viatges dins del territori valencià arriba el 20 d’octubre

 

El Ple del Consell ha aprovat el decret pel que s’aproven les bases reguladores i es convoquen les ajudes del Programa Bo Viatge Comunitat Valenciana, que subvencionarà viatges dels valencians dins del territori amb fins a 600 euros, i que es posarà en marxa el 20 d’octubre.

 

La proposta busca «incentivar la demanda de servicis turístics interns en períodes d’estacionalitat davant dels negatius efectes socioeconòmics ocasionats pel Covid-19». 

 

L’objecte d’este decret és aprovar les bases reguladores de les ajudes directes del programa. Este consistix en incentius a la demanda de servicis turístics prestats en el territori valencià en períodes d’estacionalitat, buscant pal·liar les conseqüències econòmiques i socials generades pel Covid-19 sobre el sector turístic valencià i prolongar l’activitat i l’ocupació.

 

En concret, en este decret es recullen els criteris d’inscripció, els requisits i adhesió dels allotjaments i agències de viatge, els requisits dels servicis turístics objecte de l’ajuda, i les sol·licituds d’ajuda, i la dotació pressupostària. Es podran beneficiar d’estes ajudes les persones físiques que, sent majors d’edat, estiguen empadronades en un municipi valencià i s’inscriguen en el programa. Cada persona física únicament podrà sol·licitar una ajuda.

Últimes notícies

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.

La Generalitat porta al Suprem les delegacions de competències del Botànic en funcions

L’Advocacia General de la Generalitat ha presentat un recurs de cassació davant el Tribunal Suprem contra les sentències del TSJCV que van avalar les delegacions de competències signades pel Consell del Botànic en funcions, que afecten actuacions per uns 65 milions d’euros del Pla Edificant.