21 C
València
Dimarts, 21 octubre, 2025

El bo que subvencionarà viatges dins del territori valencià arriba el 20 d’octubre

 

El Ple del Consell ha aprovat el decret pel que s’aproven les bases reguladores i es convoquen les ajudes del Programa Bo Viatge Comunitat Valenciana, que subvencionarà viatges dels valencians dins del territori amb fins a 600 euros, i que es posarà en marxa el 20 d’octubre.

 

La proposta busca «incentivar la demanda de servicis turístics interns en períodes d’estacionalitat davant dels negatius efectes socioeconòmics ocasionats pel Covid-19». 

 

L’objecte d’este decret és aprovar les bases reguladores de les ajudes directes del programa. Este consistix en incentius a la demanda de servicis turístics prestats en el territori valencià en períodes d’estacionalitat, buscant pal·liar les conseqüències econòmiques i socials generades pel Covid-19 sobre el sector turístic valencià i prolongar l’activitat i l’ocupació.

 

En concret, en este decret es recullen els criteris d’inscripció, els requisits i adhesió dels allotjaments i agències de viatge, els requisits dels servicis turístics objecte de l’ajuda, i les sol·licituds d’ajuda, i la dotació pressupostària. Es podran beneficiar d’estes ajudes les persones físiques que, sent majors d’edat, estiguen empadronades en un municipi valencià i s’inscriguen en el programa. Cada persona física únicament podrà sol·licitar una ajuda.

Últimes notícies

Detingut un home de 49 anys per agredir a la seua parella a Cullera

La Guàrdia Civil arresta a un home de 49 anys per una agressió a la seua parella a Cullera. La dona, de 48 anys, roman hospitalitzada i no hi havia denúncies prèvies.

Detingut un home de 49 anys per agredir a la seua parella a Cullera (València)

Un home de 49 anys ha sigut detingut per agredir a la seua parella a Cullera. La dona, de 48, està hospitalitzada i no constaven denúncies prèvies ni registre en VioGén.

Ruixats aïllats en la mitat nord i fort ponent este dimarts en la Comunitat Valenciana

La jornada presenta intervals nuvolosos en la mitat nord, amb algun ruixat aïllat. El ponent bufarà amb força i podria deixar ratxes molt fortes a l'interior de València.

Amb 3.600 segons comença la col·lecció La Carn vol Carn

Leo Giménez és lingüista i en el seu article parla sobre el llibre de Marisa Abad, '3.699 segons'

Investigat el conductor d’un camió d’escombraries després d’un accident en la N-332 amb un ferit greu

Un camió d'escombraries va colpejar amb el seu braç hidràulic una estructura i va desprendre formigó sobre la N-332 a Gandia. Un motorista va resultar ferit greu i el conductor està investigat.

0-0 en Mendizorroza: Agirrezabala evita la victòria de l’Alabés

L'Alabés va portar el pes del partit amb ocasions per a Boyé, Toni Martínez i Denis Suárez, però Agirrezabala i el pal van sostindre el 0-0. El València es va replegar i va donar per bo el punt després d'un arreón final local amb una falta de Denis al pal

L’Alabés domina sense premi davant el València: 0-0

L'Esportiu Alabés va portar la iniciativa de principi a fi, però no va poder trencar el 0-0 davant un València sostingut per Julen Aguirrezabala i la fusta. Repartiment de punts en el tancament de la novena jornada de LaLiga EA Sports.

La jutgessa de la DANA demana els vídeos en brut usats per a l’Instagram de Pradas

La instructora del cas per la gestió de la DANA reclama el material original d'un vídeo utilitzat en xarxes per la exconsellera Salomé Pradas i dicta noves actuacions que delimiten el focus de la investigació.