Bricomart crearà 100 llocs de treball a Alacant amb una nova botiga

Bricomart crearà 100 llocs de treball a Alacant amb una nova botiga, segons va anunciar recentment.
En concret, el nou centre de l’empresa de materials de construcció i reformes es convertirà en el segon magatzem a la província i l’habitació disponible en tota la Comunitat Valenciana.

La previsió de Bricomart és que este nou centre estiga disponible al llarg del pròxim mes de desembre, encara que la incorporació de les persones seleccionades es produirà a partir de setembre.

Adecco, l’empresa de gestió de Recursos Humans, serà l’encarregada de realitzar el procés de selecció entre els candidats que vulguen optar a estes 100 ocupacions en Bricomart.

De fet, a través de la seua pàgina web, ja es troben disponibles les diferents vacants que ofereix l’empresa de materials de construcció i reformes.

 

Entre elles, per exemple, destaquen les següents

 

Venedors amb experiència en reposició i atenció al client
Venedor expert en ferreteria
Recepció logística
Caixers
Venedor expert en eines
Instal·lador de mampares i banys
Venedor expert en calefacció
Instal·lador i venedor expert en fusteria interior i portes

Punxa ací per a accedir a tots els processos d’ocupació disponibles en Adecco per a treballar en el nou centre de Bricomart a Alacant.

D’esta manera, l’empresa continua amb el seu pla d’expansió en diferents punts de la geografia espanyola i de reforç de la seua plantilla.

De gener a abril d’enguany ha realitzat més de 150 contractacions indefinides i amb les obertures en 2020 a Badalona, Finestrat i Saragossa va generar més de 500 llocs de treball.

Segons les dades de Bricomat, actualment compta amb una plantilla formada per més de 4.000 professionals.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU