Bricomart crearà 100 llocs de treball a Alacant amb una nova botiga

Bricomart crearà 100 llocs de treball a Alacant amb una nova botiga, segons va anunciar recentment.
En concret, el nou centre de l’empresa de materials de construcció i reformes es convertirà en el segon magatzem a la província i l’habitació disponible en tota la Comunitat Valenciana.

La previsió de Bricomart és que este nou centre estiga disponible al llarg del pròxim mes de desembre, encara que la incorporació de les persones seleccionades es produirà a partir de setembre.

Adecco, l’empresa de gestió de Recursos Humans, serà l’encarregada de realitzar el procés de selecció entre els candidats que vulguen optar a estes 100 ocupacions en Bricomart.

De fet, a través de la seua pàgina web, ja es troben disponibles les diferents vacants que ofereix l’empresa de materials de construcció i reformes.

 

Entre elles, per exemple, destaquen les següents

 

Venedors amb experiència en reposició i atenció al client
Venedor expert en ferreteria
Recepció logística
Caixers
Venedor expert en eines
Instal·lador de mampares i banys
Venedor expert en calefacció
Instal·lador i venedor expert en fusteria interior i portes

Punxa ací per a accedir a tots els processos d’ocupació disponibles en Adecco per a treballar en el nou centre de Bricomart a Alacant.

D’esta manera, l’empresa continua amb el seu pla d’expansió en diferents punts de la geografia espanyola i de reforç de la seua plantilla.

De gener a abril d’enguany ha realitzat més de 150 contractacions indefinides i amb les obertures en 2020 a Badalona, Finestrat i Saragossa va generar més de 500 llocs de treball.

Segons les dades de Bricomat, actualment compta amb una plantilla formada per més de 4.000 professionals.

Últimes notícies

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.

Els fills del matrimoni irlandés mort a Cullera ja estan amb familiars

Els dos fills del matrimoni irlandés trobat mort en un xalet de Cullera, de 14 i 15 anys i amb necessitats especials, ja estan sota la cura de tres familiars desplaçats des d’Irlanda aquesta matinada. L’Ajuntament ha mobilitzat suport psicològic i social des del moment en què els adolescents van trobar els cossos dels seus pares.

Buñol es tenyeix de roig amb 22.000 persones en una Tomatina de rècord

Buñol ha donat inici a la Tomatina 2026 amb l’aforament complet, 22.000 participants i 150 tones de tomata pera llançades pels carrers del municipi.

El Palau de Congressos incorpora realitat augmentada sense ulleres en un pla pilot

El Palau de Congressos de València ha posat en marxa un projecte pilot de realitat augmentada sense ulleres per a convertir conferències i presentacions en experiències immersives durant nou mesos de proves.