Bricomart crearà 100 llocs de treball a Alacant amb una nova botiga

Bricomart crearà 100 llocs de treball a Alacant amb una nova botiga, segons va anunciar recentment.
En concret, el nou centre de l’empresa de materials de construcció i reformes es convertirà en el segon magatzem a la província i l’habitació disponible en tota la Comunitat Valenciana.

La previsió de Bricomart és que este nou centre estiga disponible al llarg del pròxim mes de desembre, encara que la incorporació de les persones seleccionades es produirà a partir de setembre.

Adecco, l’empresa de gestió de Recursos Humans, serà l’encarregada de realitzar el procés de selecció entre els candidats que vulguen optar a estes 100 ocupacions en Bricomart.

De fet, a través de la seua pàgina web, ja es troben disponibles les diferents vacants que ofereix l’empresa de materials de construcció i reformes.

 

Entre elles, per exemple, destaquen les següents

 

Venedors amb experiència en reposició i atenció al client
Venedor expert en ferreteria
Recepció logística
Caixers
Venedor expert en eines
Instal·lador de mampares i banys
Venedor expert en calefacció
Instal·lador i venedor expert en fusteria interior i portes

Punxa ací per a accedir a tots els processos d’ocupació disponibles en Adecco per a treballar en el nou centre de Bricomart a Alacant.

D’esta manera, l’empresa continua amb el seu pla d’expansió en diferents punts de la geografia espanyola i de reforç de la seua plantilla.

De gener a abril d’enguany ha realitzat més de 150 contractacions indefinides i amb les obertures en 2020 a Badalona, Finestrat i Saragossa va generar més de 500 llocs de treball.

Segons les dades de Bricomat, actualment compta amb una plantilla formada per més de 4.000 professionals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.