Bricomart crearà 100 llocs de treball a Alacant amb una nova botiga

Bricomart crearà 100 llocs de treball a Alacant amb una nova botiga, segons va anunciar recentment.
En concret, el nou centre de l’empresa de materials de construcció i reformes es convertirà en el segon magatzem a la província i l’habitació disponible en tota la Comunitat Valenciana.

La previsió de Bricomart és que este nou centre estiga disponible al llarg del pròxim mes de desembre, encara que la incorporació de les persones seleccionades es produirà a partir de setembre.

Adecco, l’empresa de gestió de Recursos Humans, serà l’encarregada de realitzar el procés de selecció entre els candidats que vulguen optar a estes 100 ocupacions en Bricomart.

De fet, a través de la seua pàgina web, ja es troben disponibles les diferents vacants que ofereix l’empresa de materials de construcció i reformes.

 

Entre elles, per exemple, destaquen les següents

 

Venedors amb experiència en reposició i atenció al client
Venedor expert en ferreteria
Recepció logística
Caixers
Venedor expert en eines
Instal·lador de mampares i banys
Venedor expert en calefacció
Instal·lador i venedor expert en fusteria interior i portes

Punxa ací per a accedir a tots els processos d’ocupació disponibles en Adecco per a treballar en el nou centre de Bricomart a Alacant.

D’esta manera, l’empresa continua amb el seu pla d’expansió en diferents punts de la geografia espanyola i de reforç de la seua plantilla.

De gener a abril d’enguany ha realitzat més de 150 contractacions indefinides i amb les obertures en 2020 a Badalona, Finestrat i Saragossa va generar més de 500 llocs de treball.

Segons les dades de Bricomat, actualment compta amb una plantilla formada per més de 4.000 professionals.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.