9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Atenció: Possible brot de coronavirus en un Corte Inglés d’Andalusia

 

Un dia darrere d’un altre apareixen brots nous de coronavirus en diferents punts d’Espanya. Els contagiats no paren i les xifres es multipliquen, a pesar de les mesures d’higiene i seguretat. Segons avança Marbella Confidencial, 12 treballadors d’El Corte Inglés de Puerto Banús, en Marbella, estan aïllats en quarantena en els seus respectius domicilis des de començaments de setmana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El cas és que s’ha detectat un positiu en un representant comercial d’una marca de televisors, un professional extern però que ha estat en contacte amb els treballadors del centre comercial.

 

Segons fonts pròximes de la firma al mitjà de comunicació citat, es tracta de deu venedors de planta, igual com «dos o tres encarregats», superiors dels anteriors de manera que la xifra total podria elevar-se a tretze contagiats.

 

Fins al moment les proves han donat negatiu

Els treballadors, que estan en els seus domicilis, han sigut sotmesos a test PCR i, fins al moment, les proves que han transcendit haurien donat negatiu. La previsió de l’empresa és que «per al dimarts que ve» es puguen reincorporar al seu lloc de treball. Per ara, no es parla de brot perquè només hi ha un infectat per coronavirus encara que tot depén de la totalitat dels resultats dels tests.

 

D’altra banda, el centre comercial, igual com el supermercat, seguixen oberts. La xifra total de positius en els últims quatre dies en Marbella, segons les xifres de la Junta d’Andalusia, s’eleva a 17 casos, inclòs el positiu del comercial de la marca de televisors. Des de l’inici de la crisi sanitària, Marbella ha registrat 438 casos, dels quals 204 han sigut diagnosticats per mitjà de test PCR.

Últimes notícies

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.