Detecten un nou brot de coronavirus en una fàbrica de Mercedes en Espanya

 

Com a mínim, tres treballadors han donat positiu per coronavirus en la fàbrica que Mercedes té en Vitòria. Un total de 5.000 persones treballen en la fàbrica a on s’ha detectat el brot. Segons avança el mitjà ‘El Correo’, els tres treballadors que han donat positiu forment part de la línia de producció i ja es troben aïllats en sa casa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

No obstant això, ‘elDiario’ ha explicat que, segons fonts internes de Mercedes en Vitòria, a part d’estos tres positius, també s’haurien detectat diversos casos en diferents seccions de l’empresa automobilística.

 

El mateix mitjà afirma que des de la companyia ja s’està fent un protocol sanitari a on s’estan fent proves PCR als empleats que hagen tingut contacte amb els positius. S’espera a saber-se els resultats per a saber quines mesures hauran de prendre. Per la seua part, Mercedes no ha publicat cap informació sobre el brot, ni sobre canvis en la seua producció en Vitòria.

 

Els brots en Euskadi

Ahir es registraven fins a 166 nous positius per coronavirus, i la majoria són de Biscaia. De les 4.323 proves PCR fetes, 166 van eixir positives, segons ha informat el Departament de Salut. 107 corresponen a persones de Biscaia, 46 de Guipúscoa i 12 d’Àlaba. Hi ha un altre positiu que es troba fora d’Euskadi.

 

És per això que des del Departament de Salut se seguix insistint en el fet que calen extremar-se les mesures de protecció, sobretot, l’ús de mascareta i llavar-se les mans. També s’insistix a la població que «s’han d’evitar situacions de risc de transmissió, com ara reunions, celebracions, agrupacions de persones i, en general, qualsevol situació en què no siga possible mantindre la distància de seguretat».

 

A demés, i com ja ve avisant des de fa setmanes, han volgut recordar la importància de quedar-se en casa i tocar al centre mèdic per a avisar en cas de tindre símptomes de coronavirus.

 

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.