Detecten un nou brot de coronavirus en una fàbrica de Mercedes en Espanya

 

Com a mínim, tres treballadors han donat positiu per coronavirus en la fàbrica que Mercedes té en Vitòria. Un total de 5.000 persones treballen en la fàbrica a on s’ha detectat el brot. Segons avança el mitjà ‘El Correo’, els tres treballadors que han donat positiu forment part de la línia de producció i ja es troben aïllats en sa casa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

No obstant això, ‘elDiario’ ha explicat que, segons fonts internes de Mercedes en Vitòria, a part d’estos tres positius, també s’haurien detectat diversos casos en diferents seccions de l’empresa automobilística.

 

El mateix mitjà afirma que des de la companyia ja s’està fent un protocol sanitari a on s’estan fent proves PCR als empleats que hagen tingut contacte amb els positius. S’espera a saber-se els resultats per a saber quines mesures hauran de prendre. Per la seua part, Mercedes no ha publicat cap informació sobre el brot, ni sobre canvis en la seua producció en Vitòria.

 

Els brots en Euskadi

Ahir es registraven fins a 166 nous positius per coronavirus, i la majoria són de Biscaia. De les 4.323 proves PCR fetes, 166 van eixir positives, segons ha informat el Departament de Salut. 107 corresponen a persones de Biscaia, 46 de Guipúscoa i 12 d’Àlaba. Hi ha un altre positiu que es troba fora d’Euskadi.

 

És per això que des del Departament de Salut se seguix insistint en el fet que calen extremar-se les mesures de protecció, sobretot, l’ús de mascareta i llavar-se les mans. També s’insistix a la població que «s’han d’evitar situacions de risc de transmissió, com ara reunions, celebracions, agrupacions de persones i, en general, qualsevol situació en què no siga possible mantindre la distància de seguretat».

 

A demés, i com ja ve avisant des de fa setmanes, han volgut recordar la importància de quedar-se en casa i tocar al centre mèdic per a avisar en cas de tindre símptomes de coronavirus.

 

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.