Detecten un nou brot de coronavirus en una fàbrica de Mercedes en Espanya

 

Com a mínim, tres treballadors han donat positiu per coronavirus en la fàbrica que Mercedes té en Vitòria. Un total de 5.000 persones treballen en la fàbrica a on s’ha detectat el brot. Segons avança el mitjà ‘El Correo’, els tres treballadors que han donat positiu forment part de la línia de producció i ja es troben aïllats en sa casa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

No obstant això, ‘elDiario’ ha explicat que, segons fonts internes de Mercedes en Vitòria, a part d’estos tres positius, també s’haurien detectat diversos casos en diferents seccions de l’empresa automobilística.

 

El mateix mitjà afirma que des de la companyia ja s’està fent un protocol sanitari a on s’estan fent proves PCR als empleats que hagen tingut contacte amb els positius. S’espera a saber-se els resultats per a saber quines mesures hauran de prendre. Per la seua part, Mercedes no ha publicat cap informació sobre el brot, ni sobre canvis en la seua producció en Vitòria.

 

Els brots en Euskadi

Ahir es registraven fins a 166 nous positius per coronavirus, i la majoria són de Biscaia. De les 4.323 proves PCR fetes, 166 van eixir positives, segons ha informat el Departament de Salut. 107 corresponen a persones de Biscaia, 46 de Guipúscoa i 12 d’Àlaba. Hi ha un altre positiu que es troba fora d’Euskadi.

 

És per això que des del Departament de Salut se seguix insistint en el fet que calen extremar-se les mesures de protecció, sobretot, l’ús de mascareta i llavar-se les mans. També s’insistix a la població que «s’han d’evitar situacions de risc de transmissió, com ara reunions, celebracions, agrupacions de persones i, en general, qualsevol situació en què no siga possible mantindre la distància de seguretat».

 

A demés, i com ja ve avisant des de fa setmanes, han volgut recordar la importància de quedar-se en casa i tocar al centre mèdic per a avisar en cas de tindre símptomes de coronavirus.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.