11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Sanitat notifica 31 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimecres, 3 de febrer, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 31 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 11 en la província de Castelló, en la d’Alacant i 17 en la de València.

 

A continuació, els 31 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, la ciutat de València, és a on més focus s’han registrat, un total de 5 focus. Destaca la situació de Sedaví, en la comarca de l’Horta Sud (València), a on es troba el brot més numerós, amb 9 casos d’origen social. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alcalà de Xivert: 6 casos. Origen social
  • Alginet: 4 casos. Origen social
  • Altea: 3 casos. Origen laboral
  • Bellreguard: 4 casos. Origen social
  • Benicarló: 4 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Castelló de la Plana: 8 casos. Origen laboral
  • Catarroja: 5 casos. Origen social
  • Cinctorres: 3 casos. Origen social
  • Dénia: 4 casos. Origen social
  • Gandia: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Les Coves de Vinromà: 3 casos. Origen laboral
  • Moncada: 4 casos. Origen social
  • Ontinyent: 3 casos. Origen laboral
  • Ontinyent: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Ontinyent: 5 casos. Origen social
  • Orpesa del Mar: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Paterna: 4 casos. Origen social
  • Peníscola: 3 casos. Origen social
  • Santa Magdalena de Pulpis: 3 casos. Origen laboral
  • Sedaví: 9 casos. Origen social
  • Sueca: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Tous: 4 casos. Origen social
  • Traiguera: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 8 casos. Origen social
  • Villajoiosa: 8 casos. Origen social
  • Vinaròs: 5 casos. Origen social

Últimes notícies

Tota la Comunitat, en avís groc per pluges després de cancel·lar-se el taronja a Castelló

Aemet ha rebaixat a groc l'avís per pluges en el sud de Castelló, de manera que tota la Comunitat Valenciana manté nivell groc fins a les 18 hores. Es preveuen 20 litres per metre quadrat en una hora o 60 en dotze hores.

Dilluns de ruixats a Castelló i València i lleu pujada de les màximes

Cel molt nuvolós i ruixats localment forts a València i Castelló, que aniran remetent de sud a nord. Les màximes pujaran lleugerament i el vent rolará a oest.

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².