Sanitat notifica 30 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimarts, 6 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 30 nous brots de coronavirus durant les últimes hores en el territori valencià.

 

A continuació, els 30 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 5 focus. Cal destacar la situació de Castelló, a on s’han detectat 7 brots, tots d’origen social. En Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), també s’han registrat 2 brots amb 13 casos nous per Covid-19

 

A demés, segons l’última actualització de dades, els brots més intensos s’han produït en Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València), a on hi ha 22 infectats per la pandèmia. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Aldaia: 5 casos. Origen Social.
  • Banyeres de Mariola: 3 casos. Origen social.
  • Borriana: 3 casos. Origen social.
  • Castelló: 12 casos. Origen social.
  • Castelló: 3 casos. Origen laboral
  • Castelló: 3 casos. Origen social.
  • Castelló: 5 casos. Origen social.
  • Castelló: 6 casos. Origen social.
  • Castelló: 6 casos. Origen social.
  • Chiva: 6 casos. Origen laboral.
  • Dénia: 3 casos. Origen laboral.
  • Elx: 4 casos. Origen educació.
  • Elda: 7 casos. Origen social
  • La Vall d’Uixó: 6 casos. Origen social
  • Marines: 3 casos. Origen laboral.
  • Museros: 5 casos. Origen social.
  • Onda: 10 casos. Origen social.
  • Onda: 3 casos. Origen laboral.
  • Ontinyent: 8 casos. Origen laboral
  • Pilar de la Foradada: 5 casos. Origen social
  • Rafelbunyol: 4 casos. Origen social.
  • Requena: 22 casos. Origen laboral.
  • Silla: 5 casos. Origen laboral.
  • Torre Baixa: 7 casos. Origen social.
  • València: 3 casos. Origen laboral.
  • València: 3 casos. Origen laboral.
  • València: 5 casos. Origen social.
  • València: 5 casos. Origen social.
  • València: 8 casos. Origen social.
  • Vilanova de Castelló: 5 casos. Origen social.

Últimes notícies

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.

Rafa Mir afronta este dijous un juí per agressió sexual amb petició de més de deu anys de presó

El futbolista Rafa Mir serà jutjat este dijous en l'Audiència de València per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, pels quals la Fiscalia sol·licita 10 anys i mig de presó, mentres el seu defensa insistix que les relacions van ser consentides i demana la seua absolució.

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.