Sanitat notifica 30 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimarts, 6 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 30 nous brots de coronavirus durant les últimes hores en el territori valencià.

 

A continuació, els 30 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 5 focus. Cal destacar la situació de Castelló, a on s’han detectat 7 brots, tots d’origen social. En Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), també s’han registrat 2 brots amb 13 casos nous per Covid-19

 

A demés, segons l’última actualització de dades, els brots més intensos s’han produït en Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València), a on hi ha 22 infectats per la pandèmia. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Aldaia: 5 casos. Origen Social.
  • Banyeres de Mariola: 3 casos. Origen social.
  • Borriana: 3 casos. Origen social.
  • Castelló: 12 casos. Origen social.
  • Castelló: 3 casos. Origen laboral
  • Castelló: 3 casos. Origen social.
  • Castelló: 5 casos. Origen social.
  • Castelló: 6 casos. Origen social.
  • Castelló: 6 casos. Origen social.
  • Chiva: 6 casos. Origen laboral.
  • Dénia: 3 casos. Origen laboral.
  • Elx: 4 casos. Origen educació.
  • Elda: 7 casos. Origen social
  • La Vall d’Uixó: 6 casos. Origen social
  • Marines: 3 casos. Origen laboral.
  • Museros: 5 casos. Origen social.
  • Onda: 10 casos. Origen social.
  • Onda: 3 casos. Origen laboral.
  • Ontinyent: 8 casos. Origen laboral
  • Pilar de la Foradada: 5 casos. Origen social
  • Rafelbunyol: 4 casos. Origen social.
  • Requena: 22 casos. Origen laboral.
  • Silla: 5 casos. Origen laboral.
  • Torre Baixa: 7 casos. Origen social.
  • València: 3 casos. Origen laboral.
  • València: 3 casos. Origen laboral.
  • València: 5 casos. Origen social.
  • València: 5 casos. Origen social.
  • València: 8 casos. Origen social.
  • Vilanova de Castelló: 5 casos. Origen social.
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.

Picasso, Warhol i Barceló protagonitzen una gran mostra sobre espiritualitat a Santa Pola

El Museu de la Mar de Santa Pola inaugura el 27 de març l'exposició Iter spirituale. Dos col·leccions, un recorregut per l'espiritualitat en l'art contemporani amb obres de Picasso, Warhol, Tàpies, Barceló o Mariscal.

La Nit del Foc cremarà 1.000 quilos de pólvora en un castell rítmic de 18 minuts

La Nit del Foc de Falles cremarà 1.000 quilos de material pirotècnic en un castell aeri de quasi 18 minuts, dissenyat per a mantindre un ritme constant i sense pauses.

Catalá ajorna al dia 20 el debat sobre l’Ofrena, les carpes falleres i la taxa turística

María José Catalá posposa al 20 de març la discussió sobre possibles canvis en l'Ofrena, el calendari de muntatge de carpes falleres i una eventual taxa turística lligada a les Falles.