15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Sanitat confirma 47 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este divendres, 11 de desembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 47 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 6 brots en la província de Castelló; 12 en la d’Alacant i 29 en la de València.

 

A continuació, els 47 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, que ha registrat 10 brots de diferents àmbits. De tots els brots, en Cox, en la comarca del Baix Segura (Alacant), es troba el focus més numerós amb 13 casos d’origen social.

 

A continuació, pots consultar si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alcalà de Xivert: 7 casos. Origen social
  • Alcàsser: 6 casos. Origen social
  • Alcúdia de Crespins: 5 casos. Origen social
  • Alfafar: 4 casos. Origen social
  • Algemesí: 4 casos. Origen social
  • Algemesí: 9 casos. Àmbit educatiu
  • Almoradí: 10 casos. Origen social
  • Altea: 4 casos. Origen social
  • Alzira: 3 casos. Origen social
  • Alzira: 3 casos. Origen social
  • Alzira: 4 casos. Origen social
  • Alzira: 4 casos. Origen social
  • Benicarló: 3 casos. Origen social
  • Benifaió: 7 casos. Origen social
  • Burjassot: 6 casos. Origen social
  • Callosa de Segura: 5 casos. Origen social
  • Callosa de Segura: 9 casos. Origen social
  • Calp: 4 casos. Origen social
  • Calp: 6 casos. Origen social
  • Catarroja: 4 casos. Origen social
  • Cox: 13 casos. Origen social
  • Dènia: 5 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen social
  • Gorga: 4 casos. Origen social
  • Llosa de Ranes: 9 casos. Origen social
  • Massamagrell: 7 casos. Origen social
  • Massanassa: 5 casos. Origen social
  • Riba-roja de Turia: 6 casos. Origen social
  • Sagunt: 4 casos. Origen social
  • Sagunt: 5 casos. Origen social
  • Tárbena: 4 casos. Origen social
  • Torreblancia: 6 casos. Origen social
  • Utiel: 5 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 caos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen laboral
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 8 casos. Origen social
  • València: 9 casos. Origen laboral
  • Vila-Real: 5 casos. Origen laboral
  • Vila-Real: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Villafranca del Cid: 5 casos. Origen social

Últimes notícies

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.

Les ratxes de vent han aconseguit 128 km/h a l’interior de la Comunitat Valenciana

Les ratxes de vent han arribat a 128 km/h a Xixona i a 118 km/h a La Pobla de Benifassà i La Font de la Figuera. Poques incidències, amb un arbre caigut a Castelló.

Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut, creus de quarts de la Copa

El sorteig va fixar els encreuaments: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà amb UCAM Murcia o Kosner Baskonia i el que quede es mesurarà a la Llacuna Tenerife.

Morant defén que el Govern ha assumit responsabilitats en l’accident de Adamuz

Diana Morant ha sostingut que l'Executiu atén víctimes i familiars i que la investigació en marxa permetrà evitar que es repetisca. També ha reivindicat que la confiança en el sistema ferroviari es recompon amb veritat i transparència.

Benavent nega ser un treballador zombi i assegura que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha defés a la seua arribada a la Ciutat de la Justícia que no és un treballador zombi i que ell sí que treballava. S'enfronta a una petició fiscal de 6 anys i 6 mesos pel suposat tripijoc de contractes en Cultura entre 2003 i 2008.

Les hipoteques sobre vivendes creixen un 12,4% al novembre a Espanya i un 25,7% en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes van avançar al novembre un 12,4% a Espanya, fins a 43.319 operacions. La Comunitat Valenciana va destacar amb un augment del 25,7%.