Sanitat notifica 58 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dijous, 19 de novembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 58 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 14 brots en la província de Castelló de la Plana; 13 en Alacant i 31 en València.

 

A continuació, els 58 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 13 focus. A demés, cal destacar la situació d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), que ha registrat 4 brots.

 

Per últim, el brot de coronavirus més numerós ha tingut lloc en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a on s’han notificat 21 contagis, tots d’origen laboral. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alboraia: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Alboraia: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Alfarp: 3 casos. Origen social
  • Algemesí: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Almàssera: 3 casos. Origen social
  • Almàssera: 4 casos. Origen social
  • Almàssera: 5 casos. Origen laboral
  • Almàssera: 5 casos. Origen social
  • Almoradí: 3 casos. Origen social
  • Alquerías del Niño Perdido: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Aspe: 8 casos. Origen social
  • Banyeres de Mariola: 3 casos. Origen social
  • Benicarló: 4 casos. Origen social
  • Benicarló: 6 casos. Origen social
  • Benidorm: 3 casos. Origen social
  • Burjassot: 3 casos. Origen social
  • Càlig: 3 casos. Origen social
  • Callosa de Segura: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Callosa de Segura: 7 casos. Origen social
  • Canet Lo Roig: 3 casos. Origen social
  • Carlet: 4 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Castelló de la Plana: 3 casos. Origen laboral
  • Dolores: 5 casos. Origen social
  • Elda: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Massamagrell: 3 casos. Origen social
  • Mislata: 5 casos. Origen social
  • Monóvar: 3 casos. Origen laboral
  • Orihuela: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Peníscola: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Peníscola: 5 casos. Origen laboral
  • Riba-Roja de Turia: 10 casos. Origen social
  • Sagunt: 4 casos. Origen social
  • Sagunt: 8 casos. Origen laboral
  • San Fulgencio: 6 casos. Origen social
  • Sueca: 5 casos. Origen social
  • Torrevieja: 5 casos. Origen social
  • Torrevieja: 7 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Àmbit educatiu
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • Venta del Moro: 3 casos. Origen social
  • Vila-real: 13 casos. Àmbit educatiu
  • Vila-real: 21 casos. Origen laboral
  • Villahermosa del Río: 8 casos. Origen laboral
  • Vinarós: 5 casos. Origen social
  • Vinarós: 8 casos. Origen social
  • Xirivella: 4 casos. Origen social

Últimes notícies

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.