13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Sanitat notifica 55 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dilluns, 23 de novembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 55 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 4 brots en la província de Castelló; 27 en Alacant i 24 en València.

 

A continuació, els 55 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 9 focus. A demés, cal destacar la situació d‘Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), que ha registrat sis brots, un d’ells en l’àmbit educatiu i els altres, tots d’origen social.

 

Per últim, el segon brot de coronavirus més numerós ha tingut lloc en la localitat d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), a on s’han notificat 17 contagis, tots d’origen laboral. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alcàsser: 6 casos. Origen social
  • Alcoi: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Alcoi: 4 casos. Origen social
  • Alcoi: 4 casos. Origen social
  • Alcoi: 4 casos. Origen social
  • Alcoi: 5 casos. Origen social
  • Alcoi: 5 casos. Origen social
  • Alacant: 10 casos. Origen social
  • Alacant: 27 casos. Origen social
  • Alacant: 9 casos. Origen social
  • Banyeres de Mariola: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Barxeta: 3 casos. Origen social
  • Benicarló: 5 casos. Origen social
  • Benidorm: 6 casos. Origen social
  • Callosa d’en Sarrià: 8 casos. Origen social
  • Camporrobles: 3 casos. Origen social
  • Chella: 5 casos. Origen social
  • Crevillent: 4 casos. Àmbit educatiu
  • El Campello: 4 casos. Origen social
  • El Campello: 5 casos. Origen social
  • Elx: 4 casos. Origen social
  • Elda: 17 casos. Origen laboral
  • Foios: 6 casos. Origen social
  • Ibi: 3 casos. Origen laboral
  • La Vall d’Uixó: 8 casos. Origen social
  • Llíria: 3 casos. Origen laboral
  • Mislata: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Mislata: 6 casos. Origen social
  • Muro: 4 casos. Origen social
  • Mutxamel: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Onda: 7 casos. Origen laboral
  • Onil: 3 casos. Origen social
  • Onil: 5 casos. Origen social
  • Paterna: 5 casos. Origen social
  • Puçol: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Ribesalbes: 7 casos. Origen social
  • Rocafort: 5 casos. Origen social
  • Rojales: 3 casos. Origen social
  • Sagunt: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Sagunt: 4 casos. Origen social
  • Sagunt: 7 casos. Origen social
  • Sant Vicent del Raspeig: 6 casos. Origen laboral
  • Sant Joan d’Alacant: 7 casos. Origen social
  • Torrevieja: 4 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen laboral
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 8 casos. Àmbit educatiu
  • València: 8 casos. Origen social
  • Vallada: 5 casos. Origen social
  • Xàtiva: 5 casos. Origen laboral

Últimes notícies

La policia tractarà de recuperar els missatges de l’excap de gabinet de Mazón, segons l’acusació

L'acusació popular ha assenyalat que la policia judicial de Catarroja assumirà les gestions per a intentar rescatar els missatges de José Manuel Cuenca. La jutgessa ha acordat demanar-los a Meta després d'un acarament fallit del mòbil usat el dia de la DANA.

L’excap de gabinet de Mazón defén que no va esborrar missatges i que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del mòbil usat durant la DANA i que el va restablir de fàbrica abans de retornar-lo. El peritatge no ha recuperat eixos xats.

La jutgessa de la DANA demanarà a Meta els WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada que investiga la gestió de la DANA recorrerà a la policia judicial per a sol·licitar a Meta els missatges de José Manuel Cuenca del 29 d'octubre de 2024. El mòbil corporatiu va ser reinicialitzat i no es van poder recuperar els xats, però l'exalte càrrec ha autoritzat la petició

Deu migrants, dos d’ells menors, arriben en pastera a Benidorm, primera entrada de 2026 en la Comunitat Valenciana

Dos menors i huit adults han aconseguit de matinada la platja de Llevant i han sigut atesos en relatiu bon estat. És la primera arribada de l'any a la Comunitat Valenciana.

El Suprem celebrarà una audiència prèvia del juí contra Ábalos el 6 de febrer

El Suprem celebrarà el 6 de febrer una audiència preliminar per a resoldre nul·litats i altres qüestions prèvies del cas Koldo. La data del juí es perfila per a després de Setmana Santa.

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.

El Consell cessa a Alberto Martín, número 3 d’Interior durant la dana

El Consell ha aprovat este divendres el cessament a petició pròpia d'Alberto Martín, que va ser número 3 d'Interior durant la dana de 2024, i ha designat a Andrés Balfagó com a substitut. Martín està citat a declarar com a testimoni el 6 de febrer en la causa sobre la gestió d'aquell episodi.

L’excap de gabinet de Mazón nega esborrar missatges i diu que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del telèfon usat durant la DANA i que només ho va restaurar abans de retornar-ho. La pericial no va poder recuperar els xats.