12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

35 brots de coronavirus registrats en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Este matí de dijous, 24 de desembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 35 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: brot en la província de Castelló; 10 en la d’Alacant i 24 en la de València.

 

A continuació, els 35 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, que ha registrat 9 brots de diferents àmbits. De tots els brots, en la localitat d’Oliva, la Safor (València), està el focus més gran, amb 38 casos en l’àmbit educatiu.

 

A continuació, pots consultar si en la teua població n‘hi ha algun:

 

  • Llíria: 3 casos. Origen laboral
  • Rafelbunyol: 4 casos. Origen social
  • Godella: 3 casos. Origen social
  • El Verger: 6 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 5 casos. Origen laboral
  • Puçol: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • Segorbe: 6 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • Elx: 3 casos. Origen laboral
  • Oliva: 38 casos. Àmbit educatiu
  • Castelló de la Plana: 9 casos. Origen laboral
  • L’Atzúbia: 4 casos. Origen laboral
  • Orihuela: 4 casos. Àmbit social
  •  València: 3 casos. Origen social
  • Alboraia: 3 casos. Origen social
  • Callosa de Segura: 5 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • Orba: 5 casos. Origen social
  • Sueca: 4 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen laboral
  • Manuel: 7 casos. Origen social
  • Picanya: 3 casos. Origen social
  • Alacant: 5 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Origen social
  • Requena: 4 casos. Origen social
  • Utiel: 4 casos. Origen social
  • Almoradí: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Alfafar: 5 casos. Origen social
  • Alcoi: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Alzira: 4 casos. Origen laboral
  • Alacant: 9 casos. Àmbit educatiu

Últimes notícies

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.