35 brots de coronavirus registrats en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Este matí de dijous, 24 de desembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 35 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: brot en la província de Castelló; 10 en la d’Alacant i 24 en la de València.

 

A continuació, els 35 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, que ha registrat 9 brots de diferents àmbits. De tots els brots, en la localitat d’Oliva, la Safor (València), està el focus més gran, amb 38 casos en l’àmbit educatiu.

 

A continuació, pots consultar si en la teua població n‘hi ha algun:

 

  • Llíria: 3 casos. Origen laboral
  • Rafelbunyol: 4 casos. Origen social
  • Godella: 3 casos. Origen social
  • El Verger: 6 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 5 casos. Origen laboral
  • Puçol: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • Segorbe: 6 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • Elx: 3 casos. Origen laboral
  • Oliva: 38 casos. Àmbit educatiu
  • Castelló de la Plana: 9 casos. Origen laboral
  • L’Atzúbia: 4 casos. Origen laboral
  • Orihuela: 4 casos. Àmbit social
  •  València: 3 casos. Origen social
  • Alboraia: 3 casos. Origen social
  • Callosa de Segura: 5 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • Orba: 5 casos. Origen social
  • Sueca: 4 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen laboral
  • Manuel: 7 casos. Origen social
  • Picanya: 3 casos. Origen social
  • Alacant: 5 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Origen social
  • Requena: 4 casos. Origen social
  • Utiel: 4 casos. Origen social
  • Almoradí: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Alfafar: 5 casos. Origen social
  • Alcoi: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Alzira: 4 casos. Origen laboral
  • Alacant: 9 casos. Àmbit educatiu
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.