Sanitat notifica 42 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimarts, 24 de novembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 42 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 7 brots en la província de Castelló; 10 en Alacant i 25 en València.

 

A continuació, els 42 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 14 focus. A demés, cal destacar la situació de Puçol en la comarca de l’Horta Nord (València), que ha registrat quatre brots, un d’ells en l’àmbit laboral i els altres, tots d’origen social.

 

Per últim, la situació de la localitat d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), és molt preocupant, ja que s’han notificat 13 contagis, tots d’un brot d’origen laboral. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alacant: 6 casos. Origen social
  • Alcàsser: 6 casos. Origen social
  • Alcoi: 4 casos. Origen social
  • Alfafar: 4 casos. Origen social
  • Algemesí: 5 casos. Origen laboral
  • Algorfa: 3 casos. Origen social
  • Almassora: 4 casos. Origen laboral
  • Almenara: 6 casos. Origen social
  • Almoradí: 13 casos. Origen social
  • Callosa d’en Sarrià: 5 casos. Origen social
  • El Verger: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Elx: 7 casos. Origen social
  • Ibi: 3 casos. Origen social
  • la Villajoiosa: 7 casos. Origen social
  • Llíria: 4 casos. Origen social
  • Llíria: 4 casos. Origen social
  • Peníscola: 4 casos. Origen social
  • Puçol: 4 casos. Origen laboral
  • Puçol: 4 casos. Origen social
  • Puçol: 5 casos. Origen social
  • Puçol: 7 casos. Origen social
  • Rosell: 8 casos. Origen social
  • Sagunt: 7 casos. Origen social
  • Sant Vicent del Raspeig: 5 casos. Origen social
  • València: 15 casos. Origen social
  • València: 26 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • Vila-real: 8 casos. Origen laboral
  • Vilamarxant: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Vinaròs: 3 casos. Origen social

Últimes notícies

Espanya tindrà quasi un terç de població major de 65 anys i un 40 % nascuda fora en 50 anys

Les projeccions de l INE indiquen que Espanya arribarà als 53,8 milions d habitants en 2041 i que en 2076 el 30,9 % tindrà 65 anys o més i el 40,4 % haurà nascut fora.

Espanya encara la primera onada de calor de l’estiu amb nits tropicals i més de 40 graus

L’Aemet alerta que Espanya es troba probablement davant la primera onada de calor de l’estiu, amb més de 40 graus en zones de l’interior, nits tropicals generalitzades i tempestes puntuals al nord i oest. Alhora, confirma que la primavera de 2026 ha sigut la segona més càlida des de 1961, amb 1,6 graus per damunt de la mitjana històrica.

Borja Sémper reclama a València una política ‘normal’ front als blocs i la crispació

Borja Sémper ha defensat a València el que anomena 'epica de la normalitat' i ha reclamat lideratges dialogants front als 'murs' i la divisio politica.

València tindrà el primer centre públic d’intel·ligència artificial aplicada compartit per empreses i universitats

València acollirà el primer centre públic d’intel·ligència artificial aplicada compartit per empreses, administracions i centres d’investigació, segons ha anunciat l’alcaldessa María José Catalá en el Fórum Europa Tribuna Mediterránea.

Macrooperació contra les samarretes falses del Mundial: 66.000 requisades i 95 detinguts

La Policia Nacional ha incautat més de 66.000 samarretes de futbol falsificades vinculades al Mundial de 2026 i ha detingut 95 persones en 15 punts d’Espanya, inclosos els municipis alacantins d’Elx i Dénia.

Detingut a Benicàssim un francés reclamat per un assassinat relacionat amb droga

La Guàrdia Civil ha detingut a Benicàssim un ciutadà francés reclamat per França mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Entrega per un presumpte assassinat amb arma de foc vinculat al tràfic de drogues.

Les persones refugiades que atén Creu Roja aporten valor social, cultural i econòmic

Creu Roja Espanyola destaca que les persones migrants i refugiades no només necessiten ajuda, sinó que aporten valor social, cultural i econòmic, i exposa diversos casos d’integració i voluntariat en distints punts de l’Estat, inclosa València.

Un treballador investigat per furtar 10 mòbils d’alta gamma valorats en 14.000 euros

La Guàrdia Civil investiga un empleat d’una empresa de València per furtar deu telèfons mòbils d’alta gamma, valorats en 14.000 euros, i falsejar factures i registres interns per a ocultar el furt i vendre’ls en una tenda de compravenda.