Sanitat notifica 42 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimarts, 24 de novembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 42 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 7 brots en la província de Castelló; 10 en Alacant i 25 en València.

 

A continuació, els 42 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 14 focus. A demés, cal destacar la situació de Puçol en la comarca de l’Horta Nord (València), que ha registrat quatre brots, un d’ells en l’àmbit laboral i els altres, tots d’origen social.

 

Per últim, la situació de la localitat d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), és molt preocupant, ja que s’han notificat 13 contagis, tots d’un brot d’origen laboral. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alacant: 6 casos. Origen social
  • Alcàsser: 6 casos. Origen social
  • Alcoi: 4 casos. Origen social
  • Alfafar: 4 casos. Origen social
  • Algemesí: 5 casos. Origen laboral
  • Algorfa: 3 casos. Origen social
  • Almassora: 4 casos. Origen laboral
  • Almenara: 6 casos. Origen social
  • Almoradí: 13 casos. Origen social
  • Callosa d’en Sarrià: 5 casos. Origen social
  • El Verger: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Elx: 7 casos. Origen social
  • Ibi: 3 casos. Origen social
  • la Villajoiosa: 7 casos. Origen social
  • Llíria: 4 casos. Origen social
  • Llíria: 4 casos. Origen social
  • Peníscola: 4 casos. Origen social
  • Puçol: 4 casos. Origen laboral
  • Puçol: 4 casos. Origen social
  • Puçol: 5 casos. Origen social
  • Puçol: 7 casos. Origen social
  • Rosell: 8 casos. Origen social
  • Sagunt: 7 casos. Origen social
  • Sant Vicent del Raspeig: 5 casos. Origen social
  • València: 15 casos. Origen social
  • València: 26 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • Vila-real: 8 casos. Origen laboral
  • Vilamarxant: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Vinaròs: 3 casos. Origen social

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.