14 nous brots i més de 600 infectats nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este matí de dissabte, 26 de setembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 14 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores. A demés, s’han registrat 621 contagiats nous confirmats per PCR. Això significa que, en total, hi ha 38.784 infectats valencians des que ha començat la pandèmia:

  • Castelló: 63 nous (4.252 en total, des del principi).
  • Alacant: 248 nous (12.948 en total, des del principi).
  • València: 310 nous (21.578 en total, des del principi).
  • No assignats: 0 nous (6 en total, des del principi).

 

Els brots nous d’este dissabte

A continuació, els 14 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, destaquen els 14 contagis nous de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), que té 2 brots.

 

D’altra banda, Carlet, en la comarca de la Ribera (València), ha registrat dos brots des de l’última actualització, amb 15 casos positius d’origen social. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alfafar: 6 casos. Origen social
  • Benidorm: 5 casos. Origen social
  • Benidorm: 5 casos. Origen social
  • Benidorm: 4 casos. Origen social
  • Benimodo: 8 casos. Origen oci laboral
  • Burjassot: 4 casos. Origen social
  • Carlet: 10 casos. Origen social
  • Carlet: 5 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen social
  • L’Alcúdia: 3 casos. Origen social
  • Onda: 4 casos. Origen social
  • Orihuela: 3 casos. Origen social
  • Teulada: 4 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen laboral
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.