Sanitat notifica 15 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimarts, 27 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 15 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 15 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 5 focus. A demés, cal destacar la situació de Tavernes de la Valldigna, capital de la comarca de la Safor (València),que ha notificat 7 casos en l’àmbit educatiu. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Benissanó: 5 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen laboral
  • Elx: 4 casos. Origen laboral
  • L’Alqueria de la Comtessa: 4 casos. Origen centre educatiu.
  • La Pobla de Vallbona: 3 casos. Origen social
  • La Pobla de Vallbona: 6 casos. Origen social
  • Petrer: 11 casos. Origen social
  • Tavernes de la Valldigna: 7 casos. Origen centre educatiu
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • Vinaròs: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 5 casos. Origen social

Últimes notícies

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.