11 brots nous confirmats en el territori valencià

 

Este dissabte, 29 d’agost, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 11 brots nous de coronavirus en el territori valencià respecte de la informació facilitada este divendres, 28 d’agost.

 

A continuació, presentem la llista dels 11 brots, amb el número de contagis que representen i els seus diferents orígens. De tots els brots, les poblacions que més afectats nous tenen hui són Quart de Poblet i Alfafar, en l’Horta. Li seguix la Ciutat de València, que continua liderant el rànquing acumulat de brots actius.

 

  • Alfafar (l’Horta Sud): 8 casos. Origen social
  • Benidorm (la Marina Baixa): 5 casos. Origen social
  • Dénia (la Marina Alta): 3 casos. Origen laboral
  • Gandia (la Safor): 3 casos. Origen social
  • Massanassa (l’Horta Sud): 6 casos. Origen social
  • Onda (la Plana Baixa): 5 casos. Origen laboral
  • Quart de Poblet (l’Horta): 13 casos. Origen social
  • Riba-roja del Túria (el Camp del Túria): 5 casos. Origen laboral
  • San Isidro/Callosa de Segura (el Baix Segura): 3 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen laboral

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.