11 brots nous confirmats en el territori valencià

 

Este dissabte, 29 d’agost, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 11 brots nous de coronavirus en el territori valencià respecte de la informació facilitada este divendres, 28 d’agost.

 

A continuació, presentem la llista dels 11 brots, amb el número de contagis que representen i els seus diferents orígens. De tots els brots, les poblacions que més afectats nous tenen hui són Quart de Poblet i Alfafar, en l’Horta. Li seguix la Ciutat de València, que continua liderant el rànquing acumulat de brots actius.

 

  • Alfafar (l’Horta Sud): 8 casos. Origen social
  • Benidorm (la Marina Baixa): 5 casos. Origen social
  • Dénia (la Marina Alta): 3 casos. Origen laboral
  • Gandia (la Safor): 3 casos. Origen social
  • Massanassa (l’Horta Sud): 6 casos. Origen social
  • Onda (la Plana Baixa): 5 casos. Origen laboral
  • Quart de Poblet (l’Horta): 13 casos. Origen social
  • Riba-roja del Túria (el Camp del Túria): 5 casos. Origen laboral
  • San Isidro/Callosa de Segura (el Baix Segura): 3 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen laboral

Últimes notícies

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.

Hisenda pactarà amb la Generalitat una reunió sobre el nou model de finançament autonòmic

El ministre d'Hisenda anuncia que contactarà en breu amb la Generalitat per a abordar el nou model de finançament, que inclou condonació de deute i més recursos per a les autonomies.

Mediterrània Triatló bat rècord a Alacant amb 1.600 participants este cap de setmana

El Mediterrània Triatló d'Alacant reunix prop de 1.600 participants i firma la seua edició més multitudinària, amb proves sprint, olímpica, supersprint i un duatló familiar.

El València encadena quatre anys sense guanyar a la Reial Societat a Anoeta

El València afronta la seua visita de lliga a la Reial Societat a Anoeta amb una ratxa de quatre anys sense véncer, marcada per dos empats i dos derrotes a Sant Sebastià.