13.7 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

32 nous brots i més de 6.000 infectats nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este matí de dissabte, 9 de gener, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 32 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores. A demés, s’han registrat 6.240 contagiats nous confirmats per PCR. Això significa que, en total, hi ha 169.950 infectats valencians des que ha començat la pandèmia:

 

  • Castelló: 652 nous (18.330 en total).
  • Alacant: 1.943 nous (55.926 en total).
  • València: 3.637 nous (95.674 en total).
  • No assignats: 8 nous ( 20 en total).

 

Els brots nous d’este dissabte

A continuació, els 32 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, destaquen els 9 nous focus en la ciutat de València. En el municipi de Vinalesa, en la comarca de l’Horta Nord (València), s’han registrat 8 positius per Covid-19, d’origen social.

 

D’altra banda, el cas mes numerós ha tingut lloc en Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a on s’han notificat dos brots, d’origen laboral. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albuixec: 5 casos. Origen social
  • Aldaia: 4 casos. Origen social
  • Alfàs del Pi: 4 casos. Origen social
  • Almoradí: 4 casos. Origen social
  • Altea: 6 casos. Origen social
  • Benidorm: 5 casos. Origen social
  • Benifairó de les Valls: 3 casos. Origen social
  • Canet lo Roig: 3 casos. Origen social
  • Carcaixent: 7 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 4 casos. Origen laboral
  • Cheste i Bunyol: 5 casos. Origen social
  • Cullera: 7 casos. Origen social
  • Finestrat: 4 casos. Origen social
  • La Nucia: 9 casos. Origen social
  • La Pobla de Farnals: 5 casos. Origen social
  • Orihuela: 11 casos. Origen laboral
  • Orihuela: 9 casos. Origen social
  • Paterna: 4 casos. Origen social
  • Rojales i Algorfa: 7 casos. Origen social
  • Sant Rafel del Riu: 3 casos. Origen social
  • Sant Rafel del Riu: 4 casos. Origen social
  • València: 12 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen laboral
  • València: 7 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • Vinalesa: 8 casos. Origen social
  • Vinaròs: 3 casos. Origen social

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.