11.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Burjassot posa en marxa dos nous punts públics de recàrrega per a vehicles elèctrics

 

L’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha habilitat des d’este passat cap de setmana dos nous punts públics de recàrrega per a vehicles elèctrics

 

Tal com ha informat el consistori d’esta comarca valenciana, estos nous punts dobles de recàrrega, situats en la Plaça Sequera, al costat de l’edifici Consistorial i en l’aparcament del Pavelló Cobert, per la seua entrada principal, s’unixen al ja existent en l’aparcament del Mercat Municipal l’Almara, concretament en el carrer Bernat i Baldoví.

 

Estos dos punts carregaran 22 kW en cadascuna de les seues preses i, en estar instal·lats en la via pública, serà possible la seua usabilitat per part de qualsevol ciutadà de manera lliure i gratuïta durant, almenys, el primer any de la seua instal·lació. En els punts està indicada tota la informació per a donar-se d’alta en la plataforma a través de la que es gestiona este servici.

 

Burjassot aposta per la reducció de la contaminació

«Amb esta nova acció continuem apostant per continuar reduint la contaminació i, al mateix temps, afavorir la recàrrega dels vehicles elèctrics amb què compta el nostre municipi», ha assenyalat l’alcalde de Burjassot, Rafa García.

 

Els dos nous punts de recàrrega s’han instal·lat gràcies a la subvenció que Burjassot ha rebut de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE). L’IVACE ha aportat el 80% del cost de la instal·lació dels punts mentres que el 20% restant és a càrrec de l’Ajuntament.

Últimes notícies

Mor un motorista de 26 anys després de perdre el control en la CV-800 a Xixona

Un motorista de 26 anys va morir en la CV-800, a Xixona, després de perdre el control i xocar amb la bionda. L'accident va ocórrer sobre les 17.35 i s'investiga.

Quatre detinguts per assaltar una vivenda a Orihuela i intentar set extraccions amb la targeta robada

Quatre persones han sigut detingudes a Orihuela per un robatori amb violència en una vivenda. Després de l'assalt, van intentar set extraccions amb la targeta robada, totes denegades.

Compromís demana paralitzar el projecte de Correus després de descartar-se l’ús immediat per a Sorolla

Compromís ha reclamat frenar de manera definitiva la transformació de l'antic edifici de Correus a palau de Comunicacions després de descartar el seu ús immediat per a exhibir obres de Sorolla. La coalició denuncia gestió erràtica, costos elevats i proposa un ús públic i social de l'immoble.

Aemet ha activat l’avís groc a l’interior per vent de l’oest de fins a 80 km/h este divendres

Aemet ha establit un avís groc per vent de l'oest amb ratxes de fins a 80 km/h. Afecta a l'interior d'Alacant i València fins a les 16 h i a l'interior nord de Castelló tot el dia.

El preu de la vivenda puja un 19% a València i l’Horta Nord és la comarca més cara

L'obra nova a València ha augmentat un 19% interanual en el quart trimestre de 2025 i aconseguix de mitjana 4.086 €/m². L'alça s'estén a l'àrea metropolitana, amb l'Horta Nord com a zona més cara, molt pròxima als nivells de la capital.

València cronifica el seu problema de vivenda després d’una gestió erràtica, segons la UPV

Un informe de la UPV sosté que València ha entrat en una emergència residencial estructural després d'una dècada d'errors i inacció. L'obra nova supera 4.000 €/m² i el lloguer s'ha tornat residual.

Tres detinguts per cultivar marihuana en vivendes de Nàquera i Serra: dos han ingressat a la presó

La Guàrdia Civil ha desmantellat dos plantacions interiors en vivendes de Nàquera i Serra. S'han aprehés 992 plantes i abundant material, i dos dels tres detinguts han ingressat a la presó.

Les temperatures es recuperen en la Comunitat Valenciana amb el ponent, que bufarà molt fort

Pugen les mínimes en la mitat nord i repunten les màximes en el terç nord i en el nord d'Alacant. El vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes al final del dia.