Burjassot posa en marxa dos nous punts públics de recàrrega per a vehicles elèctrics

 

L’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha habilitat des d’este passat cap de setmana dos nous punts públics de recàrrega per a vehicles elèctrics

 

Tal com ha informat el consistori d’esta comarca valenciana, estos nous punts dobles de recàrrega, situats en la Plaça Sequera, al costat de l’edifici Consistorial i en l’aparcament del Pavelló Cobert, per la seua entrada principal, s’unixen al ja existent en l’aparcament del Mercat Municipal l’Almara, concretament en el carrer Bernat i Baldoví.

 

Estos dos punts carregaran 22 kW en cadascuna de les seues preses i, en estar instal·lats en la via pública, serà possible la seua usabilitat per part de qualsevol ciutadà de manera lliure i gratuïta durant, almenys, el primer any de la seua instal·lació. En els punts està indicada tota la informació per a donar-se d’alta en la plataforma a través de la que es gestiona este servici.

 

Burjassot aposta per la reducció de la contaminació

«Amb esta nova acció continuem apostant per continuar reduint la contaminació i, al mateix temps, afavorir la recàrrega dels vehicles elèctrics amb què compta el nostre municipi», ha assenyalat l’alcalde de Burjassot, Rafa García.

 

Els dos nous punts de recàrrega s’han instal·lat gràcies a la subvenció que Burjassot ha rebut de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE). L’IVACE ha aportat el 80% del cost de la instal·lació dels punts mentres que el 20% restant és a càrrec de l’Ajuntament.

Últimes notícies

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.

Investiguen set persones, una d’elles valenciana, per estafar 243.700 euros amb correus fraudulents a La Rioja

La Guàrdia Civil ha investigat set persones, entre elles un veí de València, acusades d’estafar 243.718 euros a una empresa i a una entitat religiosa de La Rioja mitjançant el mètode de correu corporatiu compromés (BEC). Els diners s’han recuperat íntegrament després de rastrejar una complexa xarxa de comptes bancaris.

Més protecció per a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan

La Generalitat ha reforçat el dispositiu de protecció a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan d'Alacant amb un punt violeta itinerant i polseres que detecten drogues de submissió química.

La UPV lidera l’impacte social i econòmic universitari a Espanya segons el rànquing THE

La Universitat Politècnica de València encapçala a Espanya l’Impact Rankings 2026 de Times Higher Education, que mesura l’impacte social i econòmic segons els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU.