Burjassot posa en marxa dos nous punts públics de recàrrega per a vehicles elèctrics

 

L’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha habilitat des d’este passat cap de setmana dos nous punts públics de recàrrega per a vehicles elèctrics

 

Tal com ha informat el consistori d’esta comarca valenciana, estos nous punts dobles de recàrrega, situats en la Plaça Sequera, al costat de l’edifici Consistorial i en l’aparcament del Pavelló Cobert, per la seua entrada principal, s’unixen al ja existent en l’aparcament del Mercat Municipal l’Almara, concretament en el carrer Bernat i Baldoví.

 

Estos dos punts carregaran 22 kW en cadascuna de les seues preses i, en estar instal·lats en la via pública, serà possible la seua usabilitat per part de qualsevol ciutadà de manera lliure i gratuïta durant, almenys, el primer any de la seua instal·lació. En els punts està indicada tota la informació per a donar-se d’alta en la plataforma a través de la que es gestiona este servici.

 

Burjassot aposta per la reducció de la contaminació

«Amb esta nova acció continuem apostant per continuar reduint la contaminació i, al mateix temps, afavorir la recàrrega dels vehicles elèctrics amb què compta el nostre municipi», ha assenyalat l’alcalde de Burjassot, Rafa García.

 

Els dos nous punts de recàrrega s’han instal·lat gràcies a la subvenció que Burjassot ha rebut de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE). L’IVACE ha aportat el 80% del cost de la instal·lació dels punts mentres que el 20% restant és a càrrec de l’Ajuntament.

Últimes notícies

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.

Espanya restablix durant 30 dies els controls a viatgers procedents d’Itàlia

El BOE ha publicat l’orde d’Interior que reactiva durant trenta dies els controls fronterers a viatgers procedents d’Itàlia per la pressió migratòria en la ruta del Mediterrani central.

Així es preparen quatre punts clau per a vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost

Galícia, Guadalajara, Aragó i Balears ultimen dispositius especials de seguretat, mobilitat i divulgació per a observar l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost. València també serà un dels punts privilegiats de la franja de totalitat.

Cauen a Elx cinc acusats d’estafar compravendes d’or amb joies falses

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx un grup que ha col·locat com a or macís joies falses en establiments de compravenda, amb almenys nou operacions i cinc detinguts.

Tres ferits en la platja d’Altea per l’impacte d’una carcassa del Castell de l’Olla

Un home de 55 anys, una dona de 24 i un jove de 19 han resultat ferits esta matinada en la platja d’Altea per l’impacte d’una carcassa del Castell de l’Olla.

L’incendi forestal de Castelló es concentra en dos fronts a Catí i Tírig

Els efectius contra l’incendi de Castelló treballen hui en dos fronts a Catí i Tírig, amb 300 professionals i 19 mitjans aeris mobilitzats.

Diakhaby demana a l’afició del València més unitat amb el club i la plantilla

Mouctar Diakhaby reclama després del Trofeu Taronja que l’afició del València CF es tanque files amb el club i l’equip en un any que considera clau. El central també analitza l’expulsió de Gayà i explica com es troba després de set mesos de baixa.

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.