Burjassot posa en marxa dos nous punts públics de recàrrega per a vehicles elèctrics

 

L’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha habilitat des d’este passat cap de setmana dos nous punts públics de recàrrega per a vehicles elèctrics

 

Tal com ha informat el consistori d’esta comarca valenciana, estos nous punts dobles de recàrrega, situats en la Plaça Sequera, al costat de l’edifici Consistorial i en l’aparcament del Pavelló Cobert, per la seua entrada principal, s’unixen al ja existent en l’aparcament del Mercat Municipal l’Almara, concretament en el carrer Bernat i Baldoví.

 

Estos dos punts carregaran 22 kW en cadascuna de les seues preses i, en estar instal·lats en la via pública, serà possible la seua usabilitat per part de qualsevol ciutadà de manera lliure i gratuïta durant, almenys, el primer any de la seua instal·lació. En els punts està indicada tota la informació per a donar-se d’alta en la plataforma a través de la que es gestiona este servici.

 

Burjassot aposta per la reducció de la contaminació

«Amb esta nova acció continuem apostant per continuar reduint la contaminació i, al mateix temps, afavorir la recàrrega dels vehicles elèctrics amb què compta el nostre municipi», ha assenyalat l’alcalde de Burjassot, Rafa García.

 

Els dos nous punts de recàrrega s’han instal·lat gràcies a la subvenció que Burjassot ha rebut de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE). L’IVACE ha aportat el 80% del cost de la instal·lació dels punts mentres que el 20% restant és a càrrec de l’Ajuntament.

Últimes notícies

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.