Burjassot posa en marxa dos nous punts públics de recàrrega per a vehicles elèctrics

 

L’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha habilitat des d’este passat cap de setmana dos nous punts públics de recàrrega per a vehicles elèctrics

 

Tal com ha informat el consistori d’esta comarca valenciana, estos nous punts dobles de recàrrega, situats en la Plaça Sequera, al costat de l’edifici Consistorial i en l’aparcament del Pavelló Cobert, per la seua entrada principal, s’unixen al ja existent en l’aparcament del Mercat Municipal l’Almara, concretament en el carrer Bernat i Baldoví.

 

Estos dos punts carregaran 22 kW en cadascuna de les seues preses i, en estar instal·lats en la via pública, serà possible la seua usabilitat per part de qualsevol ciutadà de manera lliure i gratuïta durant, almenys, el primer any de la seua instal·lació. En els punts està indicada tota la informació per a donar-se d’alta en la plataforma a través de la que es gestiona este servici.

 

Burjassot aposta per la reducció de la contaminació

«Amb esta nova acció continuem apostant per continuar reduint la contaminació i, al mateix temps, afavorir la recàrrega dels vehicles elèctrics amb què compta el nostre municipi», ha assenyalat l’alcalde de Burjassot, Rafa García.

 

Els dos nous punts de recàrrega s’han instal·lat gràcies a la subvenció que Burjassot ha rebut de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE). L’IVACE ha aportat el 80% del cost de la instal·lació dels punts mentres que el 20% restant és a càrrec de l’Ajuntament.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.