13.4 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

El Servici d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Burjassot reprén l’atenció personal amb cita prèvia

 

El pròxim dilluns, 25 de maig, l’Ajuntament de Burjassot, en l’Horta Nord (València), seguint les recomanacions i instruccions marcades pel Govern dins del Pla de desescalada davant l’alerta sanitària, reprendrà l’atenció personal del Servici d’Atenció al Ciutadà (SAC), situat en la Casa de Cultura.

 

Esta atenció es farà, obligatòriament, amb cita prèvia que els ciutadans hauran de sol·licitar a través del web municipal, http://citaprevia.burjassot.org/. Donades les circumstàncies actuals i per a evitar la saturació del SAC, s’han establit tres tràmits que seran els que es podran fer en el servici: certificat d’empadronament, altes, rectificacions o canvi de domicili per a l’empadronament i el fraccionament de pagaments. L’horari per a sol·licitar la cita serà de 9.00 a 13.30 hores de dilluns a divendres i els dimarts i dijous també a les vesprades, de 16.00 a 17.15 hores.

 

Tant els treballadors com els usuaris del servici comptaran amb totes les mesures de seguretat pertinents, garantint en tot moment la distància personal de dos metres entre persones. A este efecte, s’han situat tres taules del SAC en la Sala d’Exposicions de la Casa de Cultura i, a demés, s’ha senyalitzat una porta com a accés i una altra com a eixida amb l’objectiu d’evitar l’encreuament de persones. També es farà un control d’accés en les entrades per part dels conserges municipals, prenent la temperatura corporal (<37,5°) i desinfectant les mans amb gel hidroalcohòlic a tota persona que vullga accedir a les instal·lacions. S’oferiran mocadors d’un sol ús per a l’assecat de mans i es col·locaran contenidors adequats per al fem en els accessos.

 

Les persones que acudisquen a fer qualsevol dels tràmits assenyalats, hauran d’acudir amb màscara o pantalla facial i, en els casos en què es preveja necessari per haver d’emplenar o signar algun imprés, el seu propi bolígraf.

 

«De manera escalonada i garantint la seguretat dels treballadors i de la ciutadania estem reprenent l’obertura dels servicis municipals més essencials, tal com marca el Pla de desescalada», en paraules de l’alcalde de Burjassot, Rafa García, qui també ha remarcat «la importància que, entre tots, fem possible que esta nova normalitat fluïsca de la manera més positiva possible. Hem de mantindre la distància de seguretat per nosaltres i pels nostres veïns i anar proveïts de mascareta, en el cas que no siga possible mantindre la citada distància. Hem fet una gran faena fins ací entre tots i estic convençut que continuarem fent-ho i respectant i aplicant totes les normes que des de les autoritats sanitàries ens estan marcant».

 

Amb l’obertura del SAC, «atenem les necessitats més immediates dels veïns i les veïnes de Burjassot i, de manera gradual, anirem augmentant els servicis segons passem de fase, atenent i complint sempre de manera escrupolosa les indicacions sanitàries», ha assenyalat el màxim representant municipal.

 

Totes les mesures adoptades pel Consistori burjassoter han sigut aprovades pel Comité de Seguretat i Salut amb el suport del Servici de Prevenció.

Últimes notícies

Concentració a València reconeix un any de lluita per les víctimes de la DANA

Diversos centenars de persones s'han reunit en la Plaça de la Verge per a agrair el suport dels moviments socials a les víctimes de la DANA. La jornada ha coincidit amb la renúncia de Carlos Mazón com president de la Generalitat.

Mazón formalitza en Les Corts la seua renúncia com president de la Generalitat

Carlos Mazón ha registrat la seua renúncia com president de la Generalitat en Les Corts, després d'anunciar-la al matí. S'activa el relleu i el calendari d'investidura.

Una concentració reconeix un any de suport a les víctimes de la DANA a València

Diversos centenars de persones s'han concentrat en la Plaça de la Verge per a agrair un any de suport a les víctimes de la DANA, coincidint amb la renúncia de Mazón.

Tristesa i alleujament en la cúpula del PP per la dimissió de Carlos Mazón

La renúncia del president valencià ha coincidit amb la reunió mensual del PP a Gènova, marcada per absències i per un to contingut. Dirigents l'han qualificada d'inevitable.

Vilaplana declara que Mazón no va saber el que ocorria ni va mostrar pressa el 29-O

La periodista ha assegurat davant la jutgessa que el president va atendre crides i missatges durant el menjar del 29-O però no va escoltar el seu mòbil sonar, i que el va veure tranquil en eixir cap a l'aparcament. No ha aportat el tiquet del pàrquing i facilitarà la matrícula perquè l'empresa confirme l'hora.

Baldoví acusa a Mazón de ser un president indigne fins a l’últim dia

Baldoví ha acusat a Mazón d'intentar difuminar la seua culpa per la DANA i de faltar al respecte a les Corts i a les víctimes al no registrar la seua renúncia. Ha advertit que, segons ell, Vox decidirà el relleu en la Generalitat.

Víctimes de la DANA veuen la dimissió de Mazón com primer pas i demanen presó

Col·lectius d'afectats han celebrat la renúncia com un èxit de la dignitat valenciana, però han advertit que seguiran fins a depurar responsabilitats penals i polítiques.

Mazón dimitix com president després d’assumir errors en la dana i seguirà en funcions fins al seu relleu

Carlos Mazón ha anunciat la seua dimissió un any després de la dana que va deixar 229 morts a València. Assumix errors, diu que ja no pot més i seguirà en funcions fins que Les Corts trien successor.