El Servici d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Burjassot reprén l’atenció personal amb cita prèvia

 

El pròxim dilluns, 25 de maig, l’Ajuntament de Burjassot, en l’Horta Nord (València), seguint les recomanacions i instruccions marcades pel Govern dins del Pla de desescalada davant l’alerta sanitària, reprendrà l’atenció personal del Servici d’Atenció al Ciutadà (SAC), situat en la Casa de Cultura.

 

Esta atenció es farà, obligatòriament, amb cita prèvia que els ciutadans hauran de sol·licitar a través del web municipal, http://citaprevia.burjassot.org/. Donades les circumstàncies actuals i per a evitar la saturació del SAC, s’han establit tres tràmits que seran els que es podran fer en el servici: certificat d’empadronament, altes, rectificacions o canvi de domicili per a l’empadronament i el fraccionament de pagaments. L’horari per a sol·licitar la cita serà de 9.00 a 13.30 hores de dilluns a divendres i els dimarts i dijous també a les vesprades, de 16.00 a 17.15 hores.

 

Tant els treballadors com els usuaris del servici comptaran amb totes les mesures de seguretat pertinents, garantint en tot moment la distància personal de dos metres entre persones. A este efecte, s’han situat tres taules del SAC en la Sala d’Exposicions de la Casa de Cultura i, a demés, s’ha senyalitzat una porta com a accés i una altra com a eixida amb l’objectiu d’evitar l’encreuament de persones. També es farà un control d’accés en les entrades per part dels conserges municipals, prenent la temperatura corporal (<37,5°) i desinfectant les mans amb gel hidroalcohòlic a tota persona que vullga accedir a les instal·lacions. S’oferiran mocadors d’un sol ús per a l’assecat de mans i es col·locaran contenidors adequats per al fem en els accessos.

 

Les persones que acudisquen a fer qualsevol dels tràmits assenyalats, hauran d’acudir amb màscara o pantalla facial i, en els casos en què es preveja necessari per haver d’emplenar o signar algun imprés, el seu propi bolígraf.

 

«De manera escalonada i garantint la seguretat dels treballadors i de la ciutadania estem reprenent l’obertura dels servicis municipals més essencials, tal com marca el Pla de desescalada», en paraules de l’alcalde de Burjassot, Rafa García, qui també ha remarcat «la importància que, entre tots, fem possible que esta nova normalitat fluïsca de la manera més positiva possible. Hem de mantindre la distància de seguretat per nosaltres i pels nostres veïns i anar proveïts de mascareta, en el cas que no siga possible mantindre la citada distància. Hem fet una gran faena fins ací entre tots i estic convençut que continuarem fent-ho i respectant i aplicant totes les normes que des de les autoritats sanitàries ens estan marcant».

 

Amb l’obertura del SAC, «atenem les necessitats més immediates dels veïns i les veïnes de Burjassot i, de manera gradual, anirem augmentant els servicis segons passem de fase, atenent i complint sempre de manera escrupolosa les indicacions sanitàries», ha assenyalat el màxim representant municipal.

 

Totes les mesures adoptades pel Consistori burjassoter han sigut aprovades pel Comité de Seguretat i Salut amb el suport del Servici de Prevenció.

Últimes notícies

PSPV i Compromís estudien una llista conjunta al Senat el 29 de novembre

La plataforma Senadores y Senadoras por la Democracia ha revelat que PSPV-PSOE i Compromís valoren acudir junts al Senat el 29 de novembre, dins d’una crida estatal a candidatures progressistes conjuntes.

Els sindicats tomben el calendari de negociació educatiu proposat per la Conselleria

La majoria de sindicats educatius han rebutjat el calendari de 47 meses de negociació proposat per la Conselleria d'Educació per al curs 2026-2027, perquè no incorpora les principals reivindicacions que van originar la vaga de maig i juny. Demanen reprendre de manera immediata els temes pendents, com la recuperació de poder adquisitiu, la millora de l'educació en valencià i la reducció de ràtios.

València exhibix l’espasa de Jaume I i allarga la mostra de la Reial Senyera pel 9 d’Octubre

L’Ajuntament de València ha obert en el Saló de Cristall una mostra especial amb la Reial Senyera i l’espasa de Jaume I, que eixirà en la Processó Cívica per primera vegada en 50 anys. La programació del 8 i 9 d’Octubre combina actes institucionals, música tradicional, pólvora i la mascletà a la plaça de l’Ajuntament.

La jutgessa de la DANA rebutja una nova víctima per lesions psíquiques

La jutgessa de Catarroja ha refusat que un home s’incorpore com a víctima per lesions psíquiques en la causa de la DANA, però ha admés noves proves i una declaració testifical d’un bomber de València.

La crisi de la vivenda marcarà el pròxim ple de Les Corts amb xoc de models entre blocs

El ple de Les Corts de la pròxima setmana estarà marcat pel debat sobre la crisi de la vivenda, amb iniciatives enfrontades de PP, PSPV, Compromís i Vox sobre preus, VPO, ajudes fiscals i immigració.

Pérez Llorca carrega contra l’amnistia de la malversació per “ambició de poder”

El president de la Generalitat Valenciana, Juanfran Pérez Llorca, ha expressat la seua indignació per l’aval del Tribunal Constitucional a l’amnistia del delicte de malversació i ha assenyalat el PSOE per “massa corrupció i massa impunitat”.

Els activistes de Greenpeace absolts a València després de cinc anys d’incertesa

Un jutjat de València ha absolt els 11 activistes de Greenpeace acusats de desordes públics agreujats per una acció al port de Sagunt en 2021. L’organització celebra que es reconega el caràcter pacífic de la protesta i defensa el dret a manifestar-se.

La Comunitat Valenciana es manté entre les autonomies amb menys sanitat privatitzada

La Comunitat Valenciana figura entre les autonomies amb menor grau de privatització sanitària, amb un índex 19, tot i que la despesa en assegurances privades per habitant s’ha disparat quasi un 78 % des de 2014.