Anuncios

El calendari de la Selectivitat en el territori valencià

 

La Selectivitat al llarg de tot el territori valencià tindrà lloc la setmana que ve, durant els dies 7, 8 i 9 de juliol. Una volta finalitzada, es publicaran els resultats el 17 de juliol i a partir del 18 i fins al 20, s’obrirà el termini per a demanar revisió. Finalment, serà el 24 de juliol quan es publicaran les notes definitives.

 

Pel que fa a la segona convocatòria, esta tindrà lloc durant els dies 8, 9 i 10 de setembre, i els resultats eixiran el 16 de juliol. Després, durant el 17, 18 i 21 d’eixe mes, es podrà demanar la revisió dels exàmens, i ja el dia 22 es publicaran les notes definitives.

 

A continuació adjuntem els horaris de cada examen per a les dos convocatòries. En cas de què dos exàmens caiguen a l’alumne al mateix temps, el tribunal li comunicarà quin examen farà en el moment de l’horari i quan farà l’altre.

 

Horaris de la primera convocatòria

El dimarts 7 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Història d’Espanya
  • D’11.45 a 13.45 hores: Valencià: Llengua i Literatura.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Economia de l’Empresa, Biologia i Arts Escèniques.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Física i Història de l’Art.

 

El dimecres, 8 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Castellà: Llengua i Literatura.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Anglès.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Geografia, Química i Disseny.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Dibuix Tècnic, Grec i Geologia.

 

El dijous, 9 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Matemàtiques II, Llatí II i Fonaments de l’Art II.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Història de la Filosofia, Cultura Audiovisual, Alemany, Francés i Italià.

 

Horaris de la segona convocatòria

El dimarts, 8 de setembre

  • De 9.30 a 11 hores: Història d’Espanya
  • D’11.45 a 13.45 hores: Valencià: Llengua i Literatura.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Economia de l’Empresa, Biologia i Arts Escèniques.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Física i Història de l’Art.

 

El dimecres, 9 de setembre:

  • De 9.30 a 11 hores: Castellà: Llengua i Literatura.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Anglès.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Geografia, Química i Disseny.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Dibuix Tècnic, Grec i Geologia.

 

El dijous, 10 de setembre:

  • De 9.30 a 11 hores: Matemàtiques II, Llatí II i Fonaments de l’Art II.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Història de la Filosofia, Cultura Audiovisual, Alemany, Francés i Italià.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.