6.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

El calendari de la Selectivitat en el territori valencià

 

La Selectivitat al llarg de tot el territori valencià tindrà lloc la setmana que ve, durant els dies 7, 8 i 9 de juliol. Una volta finalitzada, es publicaran els resultats el 17 de juliol i a partir del 18 i fins al 20, s’obrirà el termini per a demanar revisió. Finalment, serà el 24 de juliol quan es publicaran les notes definitives.

 

Pel que fa a la segona convocatòria, esta tindrà lloc durant els dies 8, 9 i 10 de setembre, i els resultats eixiran el 16 de juliol. Després, durant el 17, 18 i 21 d’eixe mes, es podrà demanar la revisió dels exàmens, i ja el dia 22 es publicaran les notes definitives.

 

A continuació adjuntem els horaris de cada examen per a les dos convocatòries. En cas de què dos exàmens caiguen a l’alumne al mateix temps, el tribunal li comunicarà quin examen farà en el moment de l’horari i quan farà l’altre.

 

Horaris de la primera convocatòria

El dimarts 7 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Història d’Espanya
  • D’11.45 a 13.45 hores: Valencià: Llengua i Literatura.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Economia de l’Empresa, Biologia i Arts Escèniques.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Física i Història de l’Art.

 

El dimecres, 8 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Castellà: Llengua i Literatura.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Anglès.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Geografia, Química i Disseny.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Dibuix Tècnic, Grec i Geologia.

 

El dijous, 9 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Matemàtiques II, Llatí II i Fonaments de l’Art II.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Història de la Filosofia, Cultura Audiovisual, Alemany, Francés i Italià.

 

Horaris de la segona convocatòria

El dimarts, 8 de setembre

  • De 9.30 a 11 hores: Història d’Espanya
  • D’11.45 a 13.45 hores: Valencià: Llengua i Literatura.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Economia de l’Empresa, Biologia i Arts Escèniques.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Física i Història de l’Art.

 

El dimecres, 9 de setembre:

  • De 9.30 a 11 hores: Castellà: Llengua i Literatura.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Anglès.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Geografia, Química i Disseny.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Dibuix Tècnic, Grec i Geologia.

 

El dijous, 10 de setembre:

  • De 9.30 a 11 hores: Matemàtiques II, Llatí II i Fonaments de l’Art II.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Història de la Filosofia, Cultura Audiovisual, Alemany, Francés i Italià.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.