El calendari de la Selectivitat en el territori valencià

 

La Selectivitat al llarg de tot el territori valencià tindrà lloc la setmana que ve, durant els dies 7, 8 i 9 de juliol. Una volta finalitzada, es publicaran els resultats el 17 de juliol i a partir del 18 i fins al 20, s’obrirà el termini per a demanar revisió. Finalment, serà el 24 de juliol quan es publicaran les notes definitives.

 

Pel que fa a la segona convocatòria, esta tindrà lloc durant els dies 8, 9 i 10 de setembre, i els resultats eixiran el 16 de juliol. Després, durant el 17, 18 i 21 d’eixe mes, es podrà demanar la revisió dels exàmens, i ja el dia 22 es publicaran les notes definitives.

 

A continuació adjuntem els horaris de cada examen per a les dos convocatòries. En cas de què dos exàmens caiguen a l’alumne al mateix temps, el tribunal li comunicarà quin examen farà en el moment de l’horari i quan farà l’altre.

 

Horaris de la primera convocatòria

El dimarts 7 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Història d’Espanya
  • D’11.45 a 13.45 hores: Valencià: Llengua i Literatura.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Economia de l’Empresa, Biologia i Arts Escèniques.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Física i Història de l’Art.

 

El dimecres, 8 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Castellà: Llengua i Literatura.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Anglès.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Geografia, Química i Disseny.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Dibuix Tècnic, Grec i Geologia.

 

El dijous, 9 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Matemàtiques II, Llatí II i Fonaments de l’Art II.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Història de la Filosofia, Cultura Audiovisual, Alemany, Francés i Italià.

 

Horaris de la segona convocatòria

El dimarts, 8 de setembre

  • De 9.30 a 11 hores: Història d’Espanya
  • D’11.45 a 13.45 hores: Valencià: Llengua i Literatura.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Economia de l’Empresa, Biologia i Arts Escèniques.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Física i Història de l’Art.

 

El dimecres, 9 de setembre:

  • De 9.30 a 11 hores: Castellà: Llengua i Literatura.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Anglès.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Geografia, Química i Disseny.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Dibuix Tècnic, Grec i Geologia.

 

El dijous, 10 de setembre:

  • De 9.30 a 11 hores: Matemàtiques II, Llatí II i Fonaments de l’Art II.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Història de la Filosofia, Cultura Audiovisual, Alemany, Francés i Italià.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.