El calendari de la Selectivitat en el territori valencià

 

La Selectivitat al llarg de tot el territori valencià tindrà lloc la setmana que ve, durant els dies 7, 8 i 9 de juliol. Una volta finalitzada, es publicaran els resultats el 17 de juliol i a partir del 18 i fins al 20, s’obrirà el termini per a demanar revisió. Finalment, serà el 24 de juliol quan es publicaran les notes definitives.

 

Pel que fa a la segona convocatòria, esta tindrà lloc durant els dies 8, 9 i 10 de setembre, i els resultats eixiran el 16 de juliol. Després, durant el 17, 18 i 21 d’eixe mes, es podrà demanar la revisió dels exàmens, i ja el dia 22 es publicaran les notes definitives.

 

A continuació adjuntem els horaris de cada examen per a les dos convocatòries. En cas de què dos exàmens caiguen a l’alumne al mateix temps, el tribunal li comunicarà quin examen farà en el moment de l’horari i quan farà l’altre.

 

Horaris de la primera convocatòria

El dimarts 7 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Història d’Espanya
  • D’11.45 a 13.45 hores: Valencià: Llengua i Literatura.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Economia de l’Empresa, Biologia i Arts Escèniques.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Física i Història de l’Art.

 

El dimecres, 8 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Castellà: Llengua i Literatura.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Anglès.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Geografia, Química i Disseny.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Dibuix Tècnic, Grec i Geologia.

 

El dijous, 9 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Matemàtiques II, Llatí II i Fonaments de l’Art II.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Història de la Filosofia, Cultura Audiovisual, Alemany, Francés i Italià.

 

Horaris de la segona convocatòria

El dimarts, 8 de setembre

  • De 9.30 a 11 hores: Història d’Espanya
  • D’11.45 a 13.45 hores: Valencià: Llengua i Literatura.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Economia de l’Empresa, Biologia i Arts Escèniques.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Física i Història de l’Art.

 

El dimecres, 9 de setembre:

  • De 9.30 a 11 hores: Castellà: Llengua i Literatura.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Anglès.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Geografia, Química i Disseny.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Dibuix Tècnic, Grec i Geologia.

 

El dijous, 10 de setembre:

  • De 9.30 a 11 hores: Matemàtiques II, Llatí II i Fonaments de l’Art II.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Història de la Filosofia, Cultura Audiovisual, Alemany, Francés i Italià.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.