El calendari de la Selectivitat en el territori valencià

 

La Selectivitat al llarg de tot el territori valencià tindrà lloc la setmana que ve, durant els dies 7, 8 i 9 de juliol. Una volta finalitzada, es publicaran els resultats el 17 de juliol i a partir del 18 i fins al 20, s’obrirà el termini per a demanar revisió. Finalment, serà el 24 de juliol quan es publicaran les notes definitives.

 

Pel que fa a la segona convocatòria, esta tindrà lloc durant els dies 8, 9 i 10 de setembre, i els resultats eixiran el 16 de juliol. Després, durant el 17, 18 i 21 d’eixe mes, es podrà demanar la revisió dels exàmens, i ja el dia 22 es publicaran les notes definitives.

 

A continuació adjuntem els horaris de cada examen per a les dos convocatòries. En cas de què dos exàmens caiguen a l’alumne al mateix temps, el tribunal li comunicarà quin examen farà en el moment de l’horari i quan farà l’altre.

 

Horaris de la primera convocatòria

El dimarts 7 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Història d’Espanya
  • D’11.45 a 13.45 hores: Valencià: Llengua i Literatura.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Economia de l’Empresa, Biologia i Arts Escèniques.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Física i Història de l’Art.

 

El dimecres, 8 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Castellà: Llengua i Literatura.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Anglès.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Geografia, Química i Disseny.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Dibuix Tècnic, Grec i Geologia.

 

El dijous, 9 de juliol:

  • De 9.30 a 11 hores: Matemàtiques II, Llatí II i Fonaments de l’Art II.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Història de la Filosofia, Cultura Audiovisual, Alemany, Francés i Italià.

 

Horaris de la segona convocatòria

El dimarts, 8 de setembre

  • De 9.30 a 11 hores: Història d’Espanya
  • D’11.45 a 13.45 hores: Valencià: Llengua i Literatura.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Economia de l’Empresa, Biologia i Arts Escèniques.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Física i Història de l’Art.

 

El dimecres, 9 de setembre:

  • De 9.30 a 11 hores: Castellà: Llengua i Literatura.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Anglès.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Geografia, Química i Disseny.
  • De 17.45 a 19.15 hores: Dibuix Tècnic, Grec i Geologia.

 

El dijous, 10 de setembre:

  • De 9.30 a 11 hores: Matemàtiques II, Llatí II i Fonaments de l’Art II.
  • D’11.45 a 13.45 hores: Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II.
  • De 15.30 a 17.00 hores: Història de la Filosofia, Cultura Audiovisual, Alemany, Francés i Italià.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.