Més de 200 camioners seguixen atrapats en l’A-23 i altres 175 en Segorbe pel temporal ‘Filomena’

 

Un total de 207 camions continuen bloquejats en l’autovia A-23 i la carretera N-232, les dos en la província de Castelló, mentres que ja no queda cap en l’autovia A-3 en la província de València a conseqüència del pas de la borrasca Filomena per la Comunitat Valenciana, segons dades facilitades per la Delegació del Govern.

 

Dels 175 camions atrapats, 175 es troben en l’autovia A-23 en el polígon industrial l’Esperança de Segorbe, 30 en el polígon la Olivera d’Altura en la mateixa autovia i els altres dos en la carretera N-232 en el terme de Morella.

A les 07.00 hores d’este diumenge, el Subsector de Trànsit de València, després de requerir informació al Subsector de Conca sobre estat de les seues carreteres i capacitat de col·lapse, informa que es poden iniciar els combois en direcció Madrid.

 

Dos camions assistits

Els dos camions atrapats en la carretera N-232 en el terme municipal de Morella estan atesos i disposen de líquids i una estació de servei en la mateixa població de Morella.

 

En l’autovia A-23, els camions atrapats en Segorbe i Altura disposen de queviures i líquids i han sigut atesos en diferents ocasions per Creu Roja i Guàrdia Civil durant la nit. A demés, existix obert un restaurant i disposen de condícies i sanitaris públics. El percentatge d’ocupació de l’espai disponible per a l’estacionament de vehicles pesants en estes zones és del 80%.

 

La Delegació posa l’accent principalment a evitar desplaçaments temeraris, perquè des de primera hora d’este matí s’estan tallant carreteres a Alacant i Castelló per a evitar l’arribada massiva de turistes.

 

En Alacant, s’ha tancat la CV-800, en el punt quilomètric 18, en Xixona i 35 (Ibi), perquè està començant a nevar i es pretén evitar el col·lapse de la via per afluència de vehicles cap al port de la Carrasqueta. També s’ha sol·licitat el tall de l’eixida 453 de l’A-7, sentit CV-800, mentres que la Policia Nacional continua vigilant els accessos a Alcoi, ciutat confinada des del passat 7 de gener.

 

150 persones es troben treballant en les carreteres valencianes

Unes 100 patrulles de la Guàrdia Civil amb 230 agents han estat operatives durant les últimes 24 hores -33 en l’última nit- per a atendre la ciutadania dels municipis del territori valencià afectats pel temporal Filomena, fonamentalment en les comarques de Castelló.

 

Entre operaris, vigilants, personal d’informació, de coordinació i els comandaments hi ha unes 150 persones de la demarcació de carreteres treballant en el territori valencià per la intensitat del temporal i per a deixar expedites les carreteres.

 

En Alacant, s’estan duent a terme tractaments preventius per a evitar la formació de plaques de gel. En Castelló, els principals problemes es donen en l’N-232 a l’entorn de Morella, i en l’A-23 en la pujada a Barraques. En esta zona estan treballant tant màquines d’empenyiment com equips preventius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.