16.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Missatgers Reials | Ajuntament Alacant

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró es pot visitar des d’este diumenge i fins al dimarts 4 de gener, quan siga clausurat. Al recinte es podrà accedir, únicament, complint la normativa vigent en matèria de prevenció i protecció contra la covid-19. L’accés quant al nombre de persones estarà controlat per a evitar aglomeracions. Cada grup estarà integrat, com a màxim, per sis persones.

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Estos són els horaris que regiran fins al 4 de gener quan finalitze la seua activitat:

26 de desembre: de 9 a 14 i de 16 a 22 hores

27, 28, 29, 30, 31 de desembre i 1 de gener: de 10 a 14 i de 16 a 21 hores

2 de gener: de 9 a 14 i de 16 a 22.00 hores

3 de gener: de 10 a 14 i de 16 a 21 hores

4 de gener: de 10 a 14 hores

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Elements

Al Campament s’accedeix per una portada decorada i tematitzada, fabricada en polièster, de 4 metres d’altura i vuit, d’amplària. La sortida és per una portada similar, encara que de dimensions. Exactament, de tres metres d’alt per altre punt d’alt.

Tres haimes tematitzades i ornamentades, en l’interior de les quals se situen altres tants trons, ocupen l’espai central del recinte. Este, i en les àrees pròximes a les zones verdes de la Plaça de Gabriel Miró, compta amb un clos perimetral de fusta.

Inclou un cofre de grans dimensions on els visitants poden lliurar les seues cartes. Tres emissaris de Ses Majestats els Reis Mags d’Orient rebran als més petits i recolliran les seues cartes perquè en la nit del 5 de gener es complesquen els seus desitjos.

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Està decorat amb més de cinquanta peces com a gerros, coixins, cistells, o una petita font, entre altres elements.

Es poden veure tres camells, a grandària natural, i fabricats en fibra de vidre. A més, més animals, també a grandària natural, adequats a la temàtica del campament.

Lleó

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.