16.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Missatgers Reials | Ajuntament Alacant

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró es pot visitar des d’este diumenge i fins al dimarts 4 de gener, quan siga clausurat. Al recinte es podrà accedir, únicament, complint la normativa vigent en matèria de prevenció i protecció contra la covid-19. L’accés quant al nombre de persones estarà controlat per a evitar aglomeracions. Cada grup estarà integrat, com a màxim, per sis persones.

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Estos són els horaris que regiran fins al 4 de gener quan finalitze la seua activitat:

26 de desembre: de 9 a 14 i de 16 a 22 hores

27, 28, 29, 30, 31 de desembre i 1 de gener: de 10 a 14 i de 16 a 21 hores

2 de gener: de 9 a 14 i de 16 a 22.00 hores

3 de gener: de 10 a 14 i de 16 a 21 hores

4 de gener: de 10 a 14 hores

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Elements

Al Campament s’accedeix per una portada decorada i tematitzada, fabricada en polièster, de 4 metres d’altura i vuit, d’amplària. La sortida és per una portada similar, encara que de dimensions. Exactament, de tres metres d’alt per altre punt d’alt.

Tres haimes tematitzades i ornamentades, en l’interior de les quals se situen altres tants trons, ocupen l’espai central del recinte. Este, i en les àrees pròximes a les zones verdes de la Plaça de Gabriel Miró, compta amb un clos perimetral de fusta.

Inclou un cofre de grans dimensions on els visitants poden lliurar les seues cartes. Tres emissaris de Ses Majestats els Reis Mags d’Orient rebran als més petits i recolliran les seues cartes perquè en la nit del 5 de gener es complesquen els seus desitjos.

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Està decorat amb més de cinquanta peces com a gerros, coixins, cistells, o una petita font, entre altres elements.

Es poden veure tres camells, a grandària natural, i fabricats en fibra de vidre. A més, més animals, també a grandària natural, adequats a la temàtica del campament.

Lleó

Últimes notícies

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.