El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Missatgers Reials | Ajuntament Alacant

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró es pot visitar des d’este diumenge i fins al dimarts 4 de gener, quan siga clausurat. Al recinte es podrà accedir, únicament, complint la normativa vigent en matèria de prevenció i protecció contra la covid-19. L’accés quant al nombre de persones estarà controlat per a evitar aglomeracions. Cada grup estarà integrat, com a màxim, per sis persones.

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Estos són els horaris que regiran fins al 4 de gener quan finalitze la seua activitat:

26 de desembre: de 9 a 14 i de 16 a 22 hores

27, 28, 29, 30, 31 de desembre i 1 de gener: de 10 a 14 i de 16 a 21 hores

2 de gener: de 9 a 14 i de 16 a 22.00 hores

3 de gener: de 10 a 14 i de 16 a 21 hores

4 de gener: de 10 a 14 hores

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Elements

Al Campament s’accedeix per una portada decorada i tematitzada, fabricada en polièster, de 4 metres d’altura i vuit, d’amplària. La sortida és per una portada similar, encara que de dimensions. Exactament, de tres metres d’alt per altre punt d’alt.

Tres haimes tematitzades i ornamentades, en l’interior de les quals se situen altres tants trons, ocupen l’espai central del recinte. Este, i en les àrees pròximes a les zones verdes de la Plaça de Gabriel Miró, compta amb un clos perimetral de fusta.

Inclou un cofre de grans dimensions on els visitants poden lliurar les seues cartes. Tres emissaris de Ses Majestats els Reis Mags d’Orient rebran als més petits i recolliran les seues cartes perquè en la nit del 5 de gener es complesquen els seus desitjos.

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Està decorat amb més de cinquanta peces com a gerros, coixins, cistells, o una petita font, entre altres elements.

Es poden veure tres camells, a grandària natural, i fabricats en fibra de vidre. A més, més animals, també a grandària natural, adequats a la temàtica del campament.

Lleó

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.