El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Missatgers Reials | Ajuntament Alacant

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró es pot visitar des d’este diumenge i fins al dimarts 4 de gener, quan siga clausurat. Al recinte es podrà accedir, únicament, complint la normativa vigent en matèria de prevenció i protecció contra la covid-19. L’accés quant al nombre de persones estarà controlat per a evitar aglomeracions. Cada grup estarà integrat, com a màxim, per sis persones.

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Estos són els horaris que regiran fins al 4 de gener quan finalitze la seua activitat:

26 de desembre: de 9 a 14 i de 16 a 22 hores

27, 28, 29, 30, 31 de desembre i 1 de gener: de 10 a 14 i de 16 a 21 hores

2 de gener: de 9 a 14 i de 16 a 22.00 hores

3 de gener: de 10 a 14 i de 16 a 21 hores

4 de gener: de 10 a 14 hores

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Elements

Al Campament s’accedeix per una portada decorada i tematitzada, fabricada en polièster, de 4 metres d’altura i vuit, d’amplària. La sortida és per una portada similar, encara que de dimensions. Exactament, de tres metres d’alt per altre punt d’alt.

Tres haimes tematitzades i ornamentades, en l’interior de les quals se situen altres tants trons, ocupen l’espai central del recinte. Este, i en les àrees pròximes a les zones verdes de la Plaça de Gabriel Miró, compta amb un clos perimetral de fusta.

Inclou un cofre de grans dimensions on els visitants poden lliurar les seues cartes. Tres emissaris de Ses Majestats els Reis Mags d’Orient rebran als més petits i recolliran les seues cartes perquè en la nit del 5 de gener es complesquen els seus desitjos.

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Està decorat amb més de cinquanta peces com a gerros, coixins, cistells, o una petita font, entre altres elements.

Es poden veure tres camells, a grandària natural, i fabricats en fibra de vidre. A més, més animals, també a grandària natural, adequats a la temàtica del campament.

Lleó

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.