Cantó: «La política ja no m’il·lusiona, he de vore què faig amb la meua vida»

 

El fins ara líder de Ciutadans en el territori valencià, Toni Cantó, ha assegurat este dimarts, després del seu anunci que deixa la política, que només ha rebut propostes de dos productores de televisió, que pensa acceptar-les i que no té «cap oferta del PP. La política ja no m’il·lusiona, he de començar a vore què faig amb la meua vida», ha manifestat.

 

Després de signar la seua renúncia com a diputat, Cantó ha comparegut abans de reunir-se amb els altres 17 representants de Ciutadans en Les Corts per a traslladar-los la seua decisió. El seu objectiu és tornar a la seua antiga vida com a actor davant de la seua decepció i desencantament amb la política, sobretot amb el «nucli dur» de Cs presidit per Inés Arrimadas, encara que no descarta seguir com a militant.

 

«El que vam vore ahir en l’Executiva és política vella, la de com la gent es caragola a un lloc i no pren cap responsabilitat, és la política que no m’agrada», ha manifestat als periodistes en el pati de les Corts sobre la moció de censura fallida a Múrcia i a la convocatòria d’eleccions a Madrid.

 

Cantó volia «per tots els mitjans» que l’equip d’Arrimadas prenguera decisions

Cantó ha insistit que volia «per tots els mitjans» que l’equip d’Arrimadas prenguera decisions perquè Cs no vaja al «desastre». Ha denunciat que li oferiren «negociar en un despatx un lloc» en l’Executiva «com si fora un pitxer xinés. No estic per a això», ha recalcat.

 

En esta línia, ha titllat de kafkiana la reunió d’este dilluns perquè «no es va parlar de qui va prendre la decisió» de la moció de censura amb el PSOE per a tirar al PP del govern de Múrcia. «Anava predisposat a trobar-me amb Ciutadans: un equip de gent professional que té vida fora de la política i no té por d’assumir responsabilitats, però em vaig trobar amb una altra cosa que no reconec», ha lamentat.

 

Tot això, segons ell, li va portar a prendre la decisió de dimitir este mateix dilluns, «veient que ningú dimitia i que seguixen els mateixos prenent les mateixes decisions de sempre. Un xicotet nucli que decidia tot abans» i que no creu que vaja a canviar tot i la nova Executiva més àmplia.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.