Cantó: «La política ja no m’il·lusiona, he de vore què faig amb la meua vida»

 

El fins ara líder de Ciutadans en el territori valencià, Toni Cantó, ha assegurat este dimarts, després del seu anunci que deixa la política, que només ha rebut propostes de dos productores de televisió, que pensa acceptar-les i que no té «cap oferta del PP. La política ja no m’il·lusiona, he de començar a vore què faig amb la meua vida», ha manifestat.

 

Després de signar la seua renúncia com a diputat, Cantó ha comparegut abans de reunir-se amb els altres 17 representants de Ciutadans en Les Corts per a traslladar-los la seua decisió. El seu objectiu és tornar a la seua antiga vida com a actor davant de la seua decepció i desencantament amb la política, sobretot amb el «nucli dur» de Cs presidit per Inés Arrimadas, encara que no descarta seguir com a militant.

 

«El que vam vore ahir en l’Executiva és política vella, la de com la gent es caragola a un lloc i no pren cap responsabilitat, és la política que no m’agrada», ha manifestat als periodistes en el pati de les Corts sobre la moció de censura fallida a Múrcia i a la convocatòria d’eleccions a Madrid.

 

Cantó volia «per tots els mitjans» que l’equip d’Arrimadas prenguera decisions

Cantó ha insistit que volia «per tots els mitjans» que l’equip d’Arrimadas prenguera decisions perquè Cs no vaja al «desastre». Ha denunciat que li oferiren «negociar en un despatx un lloc» en l’Executiva «com si fora un pitxer xinés. No estic per a això», ha recalcat.

 

En esta línia, ha titllat de kafkiana la reunió d’este dilluns perquè «no es va parlar de qui va prendre la decisió» de la moció de censura amb el PSOE per a tirar al PP del govern de Múrcia. «Anava predisposat a trobar-me amb Ciutadans: un equip de gent professional que té vida fora de la política i no té por d’assumir responsabilitats, però em vaig trobar amb una altra cosa que no reconec», ha lamentat.

 

Tot això, segons ell, li va portar a prendre la decisió de dimitir este mateix dilluns, «veient que ningú dimitia i que seguixen els mateixos prenent les mateixes decisions de sempre. Un xicotet nucli que decidia tot abans» i que no creu que vaja a canviar tot i la nova Executiva més àmplia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.