22.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Cantó: «La política ja no m’il·lusiona, he de vore què faig amb la meua vida»

 

El fins ara líder de Ciutadans en el territori valencià, Toni Cantó, ha assegurat este dimarts, després del seu anunci que deixa la política, que només ha rebut propostes de dos productores de televisió, que pensa acceptar-les i que no té «cap oferta del PP. La política ja no m’il·lusiona, he de començar a vore què faig amb la meua vida», ha manifestat.

 

Després de signar la seua renúncia com a diputat, Cantó ha comparegut abans de reunir-se amb els altres 17 representants de Ciutadans en Les Corts per a traslladar-los la seua decisió. El seu objectiu és tornar a la seua antiga vida com a actor davant de la seua decepció i desencantament amb la política, sobretot amb el «nucli dur» de Cs presidit per Inés Arrimadas, encara que no descarta seguir com a militant.

 

«El que vam vore ahir en l’Executiva és política vella, la de com la gent es caragola a un lloc i no pren cap responsabilitat, és la política que no m’agrada», ha manifestat als periodistes en el pati de les Corts sobre la moció de censura fallida a Múrcia i a la convocatòria d’eleccions a Madrid.

 

Cantó volia «per tots els mitjans» que l’equip d’Arrimadas prenguera decisions

Cantó ha insistit que volia «per tots els mitjans» que l’equip d’Arrimadas prenguera decisions perquè Cs no vaja al «desastre». Ha denunciat que li oferiren «negociar en un despatx un lloc» en l’Executiva «com si fora un pitxer xinés. No estic per a això», ha recalcat.

 

En esta línia, ha titllat de kafkiana la reunió d’este dilluns perquè «no es va parlar de qui va prendre la decisió» de la moció de censura amb el PSOE per a tirar al PP del govern de Múrcia. «Anava predisposat a trobar-me amb Ciutadans: un equip de gent professional que té vida fora de la política i no té por d’assumir responsabilitats, però em vaig trobar amb una altra cosa que no reconec», ha lamentat.

 

Tot això, segons ell, li va portar a prendre la decisió de dimitir este mateix dilluns, «veient que ningú dimitia i que seguixen els mateixos prenent les mateixes decisions de sempre. Un xicotet nucli que decidia tot abans» i que no creu que vaja a canviar tot i la nova Executiva més àmplia.

Últimes notícies

L’Elx tanca la jornada 23 en la seua pitjor posició del curs: 15é

L'Elx ha tancat la jornada 23 en la quinzena plaça, la seua pitjor posició de la temporada, després de la derrota del dissabte. El marge sobre el descens s'ha estret.

Els davanters del Llevant, en sequera: només un gol en els últims dotze partits

Només Carlos Espí ha marcat per la davantera del Llevant en els últims dotze partits de Lliga; la resta de punts va arribar des de la segona línia i la defensa. Amb Luís Castro, Iván Romero va ser titular sense encert i Etta Eyong va perdre temps per la Copa Àfrica; així i tot l'equip suma 26 gols.

Un home es refugia en un traster després de ser acoltellat per la seua parella a València

La Policia Nacional va localitzar en Patraix a un home ferit per arma blanca ocult en un traster i va detindre a la seua parella després de seguir una reguera de sang en la vivenda.

Desarticulat un grup itinerant per robatoris en salons de joc d’Alacant i Múrcia

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal itinerant que ha assaltat salons de joc a Múrcia i Alacant amb la tècnica 'stacker'. Quatre persones han sigut detingudes i la investigació ha quedat oberta per a altres fets similars.

Alacant frega el 10% de la construcció i rehabilitació de vivendes a Espanya

Alacant va concentrar el 9,2% dels visats d'obra nova i rehabilitació residencial en 2025, amb focus a Torrevieja, Elx, Sant Joan d'Alacant i la capital. L'impuls es va recolzar en obra nova i en una forta pujada de la rehabilitació de vivenda.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.