Carmen Calvo dona negatiu en la prova del coronavirus

La vicepresidenta del govern espanyol, Carmen Calvo | València Diari

 

La vicepresidenta del govern espanyol, Carmen Calvo, ha donat negatiu en la prova del coronavirus, tal com ha informat la Moncloa este dimarts, 24 de març, de vesprada. A pesar d’això, Calvo està encara ingressada en la Clínica Ruber de Madrid. La vicepresidenta està rebent tractament mèdic prescrit per la infecció respiratòria que patix.

 

La dirigent de l’executiu va ingressar la passada vesprada del diumenge 22 de març i, arran les proves que van fer-li els metges, van optar per ingressar-la per tal de rebre tractament fins a recuperar-se.

 

Fins ara, dos ministres del govern espanyol, Ia titular d’Igualtat, Irene Montero, i la de Política TerritorialCarolina Darias, han donat positiu en les proves del coronavirus, i es troben guardant quarantena en els seus domicilis des de què els van detectar el virus. També la dona del president de l’executiu central, Begoña Gómez, s’ha contagiat.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.