Carmen Calvo dona negatiu en la prova del coronavirus

La vicepresidenta del govern espanyol, Carmen Calvo | València Diari

 

La vicepresidenta del govern espanyol, Carmen Calvo, ha donat negatiu en la prova del coronavirus, tal com ha informat la Moncloa este dimarts, 24 de març, de vesprada. A pesar d’això, Calvo està encara ingressada en la Clínica Ruber de Madrid. La vicepresidenta està rebent tractament mèdic prescrit per la infecció respiratòria que patix.

 

La dirigent de l’executiu va ingressar la passada vesprada del diumenge 22 de març i, arran les proves que van fer-li els metges, van optar per ingressar-la per tal de rebre tractament fins a recuperar-se.

 

Fins ara, dos ministres del govern espanyol, Ia titular d’Igualtat, Irene Montero, i la de Política TerritorialCarolina Darias, han donat positiu en les proves del coronavirus, i es troben guardant quarantena en els seus domicilis des de què els van detectar el virus. També la dona del president de l’executiu central, Begoña Gómez, s’ha contagiat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.

Un Camí de Santiago sense mòbils per a ajudar adolescents a desconnectar

Huit adolescents recorreran cinc dies del Camí de Santiago sense telèfons ni xarxes socials en un programa terapèutic que busca reduir l'addicció al mòbil i recuperar les relacions cara a cara.

Més de 4.600 persones usen els punts violeta municipals durant les Falles de València

Els sis punts violeta municipals instal·lats a València durant les Falles han atés 4.676 persones, totes per a labors d'informació i sensibilització, sense necessitat d'intervencions per agressions.