19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Carmen Calvo dona negatiu en la prova del coronavirus

La vicepresidenta del govern espanyol, Carmen Calvo | València Diari

 

La vicepresidenta del govern espanyol, Carmen Calvo, ha donat negatiu en la prova del coronavirus, tal com ha informat la Moncloa este dimarts, 24 de març, de vesprada. A pesar d’això, Calvo està encara ingressada en la Clínica Ruber de Madrid. La vicepresidenta està rebent tractament mèdic prescrit per la infecció respiratòria que patix.

 

La dirigent de l’executiu va ingressar la passada vesprada del diumenge 22 de març i, arran les proves que van fer-li els metges, van optar per ingressar-la per tal de rebre tractament fins a recuperar-se.

 

Fins ara, dos ministres del govern espanyol, Ia titular d’Igualtat, Irene Montero, i la de Política TerritorialCarolina Darias, han donat positiu en les proves del coronavirus, i es troben guardant quarantena en els seus domicilis des de què els van detectar el virus. També la dona del president de l’executiu central, Begoña Gómez, s’ha contagiat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Camps presenta una enquesta pròpia que ho situa com l’opció del PP per a la majoria absoluta

Francisco Camps ha presentat un sondeig pagat per ell que l'apunta com la millor via del PP cap a la majoria absoluta. Reclama un congrés immediat amb vot directe.

Cambra València alerta que la falta d’inversió frenarà l’Aeroport de València

Cambra València ha reclamat ampliar l'Aeroport de València i ha advertit que sense inversions el recinte no podrà créixer a curt i mitjà termini. Demana accelerar actuacions en el marc del DORA III 2027-2031.

Elx aprova una moció de PP i Vox contra la regularització extraordinària d’immigrants

El ple d'Elx ha rebutjat la regularització extraordinària d'immigrants proposta pel Govern central amb els vots de PP i Vox. PSPV-PSOE i Compromís han votat en contra després d'un debat bast amb anomenades a l'orde.

Rubén Burgos, primer entrenador del València Basket a aconseguir 400 partits

Després de la visita a Leganés en la jornada 22 de la LF Endesa, Rubén Burgos s'ha convertit en el primer tècnic del València Basket a arribar a 400 partits. El club li retrà homenatge davant Cadi La Seu en el Roig Arena.

Barcones sosté que el PP vol pervertir el sistema de Protecció Civil davant la comissió del Senat

La directora de Protecció Civil ha defés que l'emergència d'interés nacional solo la declara Interior a petició autonòmica i ha retret al PP el seu 'canvi de regles' en la comissió sobre la DANA.

Cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat: així serà el temps de dilluns i dimarts

El dilluns arribarà amb cels poc nuvolosos i boires al final del dia en el nord del litoral. Les mínimes pujaran lleugerament i les màximes es mantindran estables.

Pérez Llorca admet retards en la gestió de la dana i promet reconduir la resposta

Pérez Llorca ha reconegut que en la dana d'octubre de 2024 moltes coses van arribar tard i ha defés un gir per a reconduir la resposta institucional.

La Comunitat Valenciana, més exposada a aranzels dels Estats Units però amb grans exportadores

els Estats Units concentra el 7,7% de les vendes exteriors de la Comunitat Valenciana, enfront del 4,7% nacional. La major presència de grans firmes en els sectors sensibles aporta resiliència.