Carolina Pascual: «Les universitats valencianes són espais molt segurs»

 

La consellera d’Innovació i Universitats, Carolina Pascual, ha assegurat este dimecres que «les universitats són espais molt segurs» i ha destacat la coordinació entre estes institucions i l’Executiu autonòmic en matèria de prevenció.

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha mantingut una reunió de treball este matí sobre la situació sanitària de les universitats valencianes amb els rectors i rectores dels centres públics de la Comunitat, les conselleres d’Innovació i Universitats, Carolina Pascual, i de Sanitat, Ana Barceló; i el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España.

 

Després de la reunió, la consellera d’Innovació ha destacat l’esforç i el treball conjunt entre les universitats i l’Administració per a fer dels centres acadèmics valencians espais segurs. També ha subratllat la faena de coordinació entre les universitats i la Generalitat que mantenen un estret seguiment de l’evolució de la situació sanitària per a, en el cas de ser necessari, introduir noves mesures o adaptar les existents.

 

Fruit d’este treball es troben iniciatives com a recomanacions en l’accés de l’alumnat per a evitar aglomeracions en el transport urbà o els protocols de seguretat creats per a les residències universitàries, entre altres. «Les universitats són llocs molt segurs, es complixen les mesures de prevenció, higiene i ventilació que pauta Sanitat, però és important que prenguem consciència que hem de prendre totes les precaucions possibles», ha assegurat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.