26 carreteres tallades i en altres 98 és necessari l’ús de cadenes a causa del temporal ‘Filomena’

 

Actualització 08/01/2021 a les 21.00 hores.  La borrasca ‘*Filomena’ ha obligat a tallar per la neu caiguda un total de 26 carreteres en el territori valencià, mentres que en altres 98 vies és necessari l’ús de cadenes, segons les dades de la Conselleria d’Obres Públiques i Mobilitat.

 

Així, estan tancades la CV-12 entre La Torreta i Morella; la CV-120; la CV-121, entre Mirambell i Bonrdón per Olocau del Rey; la CV-124, entre Forcall i Ares del Maestrat; la CV-125, entre Molí dels Capellans i Portell de Morella; la CV-14, entre Morella i Zorita; la CV-15; la CV-165; la CV-166, en el tram entre Benassal i la CV-15; la CV-173, entre la Pobla del Ballestar i Mosquerola; la CV-195 i la CV-200 entre Segorbe i Ain, en el tram entre esta última i Almedíjar.

 

També estan tallades a la circulació la CV-241, entre Sacañet i Canals; la CV-245, en Altura; la CV-334 en l’accés al Garbí; CV-391, entre Requena i El Remei per Vilar de los Olmos o la CV-426, entre Fuente Señorita i Collado Umán.

 

A demés, es necessari l’ús de cadenes en 98 vies, altres 31 carreteres estan condicionades i nou tenen incidències, entre elles l’A-3, l’A-23, l’A-31, A-33, A-35 i A-7.

 

D’altra banda, l’Autoritat Portuària de València ha ordenat este divendres a la nit el tancament del port de Gandia al trànsit marítim. La mesura, que ha entrat en vigor a les 20.55 hores, s’ha adoptat a causa de les adverses condicions meteorològiques i oceanogràfiques que provoca la borrasca Filomena.

 

Actualització 08/01/2021 a les 14.35 hores.  El temporal de neu que està afectant bona part del territori valencià ha provocat el tall de 13 carreteres i fa necessari l’ús de cadenes en altres 54, segons les dades de la Conselleria d’Obres Públiques i Mobilitat. A demés, en altres 30 carreteres la neu condiciona la circulació i en 8 es registren incidències.

 

Estan tallades la CV-196 a Cortes de Arenoso, la CV-391 a Requena, la CV-426 entre Font Senyoreta i Collado Umán, la CV-589 a Moixent, la CV-651 entre Moixent i Aielo, la CV-657 entre Fontanars i Beneixama, la CV-665 a Ontinyent, la CV-770 a la Vila, la CV-780 de Benifallim a Xixona i la CV-785 des del Barranc de la Batalla al Port de Tudons. També la CV-794 entre Bocairent i Alcoi, la CV-802 entre Onil i la CV-803 entre Onil i Banyeres.

 

En la xarxa principal, és necessari l’ús de les cadenes en l’A-31 a Villena i en la majoria de vies de l’interior de Castelló (Els Ports, l’Alt Maestrat, Alt Palància i La Plana Alta).

 

7 carreteres tallades i més de 60 amb incidències a causa del temporal ‘Filomena’

El temporal d’hivern que afecta el territori valencià deixa este divendres al matí 7 carreteres tallades i en 30 es necessiten cadenes per a circular, a les que cal sumar 24 carreteres en les que la circulació està condicionada i 11 en les que hi ha incidències.

 

Segons la Conselleria d’Obres Públiques, estan tancades a causa de la neu la CV-391 entre Requena i El Remei, la CV-589 de Moixent a Navalón, la CV-651 de Moixent a Aielo de Malferit, la CV-665 a Ontinyent, la CV-794 entre Bocairent i Alcoi per la Serra de Mariola, la CV-426 de Font Senyoreta a Collado Umán, i la CV-803 a Onil.

 

Entre les carreteres en les que es necessiten cadenes per a circular figuren l’A-23 al llarg de quinze quilòmetres, des de Viver (Castelló) cap a Terol, i l‘A-31 a Villena (Alacant), i la CV-12 entre La Torreta i Morella, la CV-124 entre Forcall i Ares del Maestrat, o la CV-388 en l’accés oest a Siete Aguas.

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.