26 carreteres tallades i en altres 98 és necessari l’ús de cadenes a causa del temporal ‘Filomena’

 

Actualització 08/01/2021 a les 21.00 hores.  La borrasca ‘*Filomena’ ha obligat a tallar per la neu caiguda un total de 26 carreteres en el territori valencià, mentres que en altres 98 vies és necessari l’ús de cadenes, segons les dades de la Conselleria d’Obres Públiques i Mobilitat.

 

Així, estan tancades la CV-12 entre La Torreta i Morella; la CV-120; la CV-121, entre Mirambell i Bonrdón per Olocau del Rey; la CV-124, entre Forcall i Ares del Maestrat; la CV-125, entre Molí dels Capellans i Portell de Morella; la CV-14, entre Morella i Zorita; la CV-15; la CV-165; la CV-166, en el tram entre Benassal i la CV-15; la CV-173, entre la Pobla del Ballestar i Mosquerola; la CV-195 i la CV-200 entre Segorbe i Ain, en el tram entre esta última i Almedíjar.

 

També estan tallades a la circulació la CV-241, entre Sacañet i Canals; la CV-245, en Altura; la CV-334 en l’accés al Garbí; CV-391, entre Requena i El Remei per Vilar de los Olmos o la CV-426, entre Fuente Señorita i Collado Umán.

 

A demés, es necessari l’ús de cadenes en 98 vies, altres 31 carreteres estan condicionades i nou tenen incidències, entre elles l’A-3, l’A-23, l’A-31, A-33, A-35 i A-7.

 

D’altra banda, l’Autoritat Portuària de València ha ordenat este divendres a la nit el tancament del port de Gandia al trànsit marítim. La mesura, que ha entrat en vigor a les 20.55 hores, s’ha adoptat a causa de les adverses condicions meteorològiques i oceanogràfiques que provoca la borrasca Filomena.

 

Actualització 08/01/2021 a les 14.35 hores.  El temporal de neu que està afectant bona part del territori valencià ha provocat el tall de 13 carreteres i fa necessari l’ús de cadenes en altres 54, segons les dades de la Conselleria d’Obres Públiques i Mobilitat. A demés, en altres 30 carreteres la neu condiciona la circulació i en 8 es registren incidències.

 

Estan tallades la CV-196 a Cortes de Arenoso, la CV-391 a Requena, la CV-426 entre Font Senyoreta i Collado Umán, la CV-589 a Moixent, la CV-651 entre Moixent i Aielo, la CV-657 entre Fontanars i Beneixama, la CV-665 a Ontinyent, la CV-770 a la Vila, la CV-780 de Benifallim a Xixona i la CV-785 des del Barranc de la Batalla al Port de Tudons. També la CV-794 entre Bocairent i Alcoi, la CV-802 entre Onil i la CV-803 entre Onil i Banyeres.

 

En la xarxa principal, és necessari l’ús de les cadenes en l’A-31 a Villena i en la majoria de vies de l’interior de Castelló (Els Ports, l’Alt Maestrat, Alt Palància i La Plana Alta).

 

7 carreteres tallades i més de 60 amb incidències a causa del temporal ‘Filomena’

El temporal d’hivern que afecta el territori valencià deixa este divendres al matí 7 carreteres tallades i en 30 es necessiten cadenes per a circular, a les que cal sumar 24 carreteres en les que la circulació està condicionada i 11 en les que hi ha incidències.

 

Segons la Conselleria d’Obres Públiques, estan tancades a causa de la neu la CV-391 entre Requena i El Remei, la CV-589 de Moixent a Navalón, la CV-651 de Moixent a Aielo de Malferit, la CV-665 a Ontinyent, la CV-794 entre Bocairent i Alcoi per la Serra de Mariola, la CV-426 de Font Senyoreta a Collado Umán, i la CV-803 a Onil.

 

Entre les carreteres en les que es necessiten cadenes per a circular figuren l’A-23 al llarg de quinze quilòmetres, des de Viver (Castelló) cap a Terol, i l‘A-31 a Villena (Alacant), i la CV-12 entre La Torreta i Morella, la CV-124 entre Forcall i Ares del Maestrat, o la CV-388 en l’accés oest a Siete Aguas.

Últimes notícies

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.