Carreteres tallades, rodalia i metro suspesos o amb retard: Els efectes de les pluges compliquen la circulació a València

Els efectes de les pluges torrencials que es varen produir anit a València encara s’estan fent sentir a la ciutat i tota l’Horta Nord. A hores d’ara hi ha trens de rodalia amb retard i suspesos. El mateix passa amb Metrovalencia. Per carretera, l’autovia CV-544 a l’altura de Paterna està tallada en tots dos sentits per inundació.

Al moment d’escriure aquest article, l’autovia CV-544 a l’altura de Paterna es troba tallada en tots dos sentits. Segons les últimes dades llançades per la Direcció General de Trànsit (DGT), aquest és l’únic tall que, de moment, es produeix en la xarxa viària pròxima a la capital.

En el cas de la circulació ferroviària, Renfe ja informava a primera hora del matí de retards i suspensions en tots els trens de rodalia amb arribada i eixida a València, afectat a les línies C1, C2, C3, C5, C6. “Per incidències en la infraestructura derivats de les condicions atmosfèriques adverses, es produeixen demores i supressions en tot el nucli de Rodalia. Tècnics treballen per a solucionar-lo com més prompte millor” informen a les seues xarxes sociales. Per exemple, els trens de les 9.55 h en direcció i arribada de Gandia ha estat suspés, el mateix ha ocorregut amb el de destinació de l’Alcúdia de Crespins o el d’Aldaia que ha sigut suprimit,entre d’altres.

Metrovalencia s’estan produint retards en totes les línies a causa de les fortes pluges d’ahir. Encara que s’ha restablit el servei a primera hora del matí, finalment el servei entre Massalevés i Villanueva de Castellón L1 s’ha tallat per inundacions i se substituiran per autobusos per a poder realitzar aquest trajecte.

Últimes notícies

Gelades a l’interior de la Comunitat Valenciana i avís per vent fort a Castelló

Les comarques de l'interior de la Comunitat Valenciana han registrat mínimes de fins a -3,5 graus i Aemet manté avisos grocs per vent fort i risc d'incendis, especialment a Castelló.

Presó provisional per a un jove de 24 anys per disparar al seu oncle en el coll en una baralla familiar a Alacant

Un jove de 24 anys ha sigut enviat a presó provisional acusat de disparar en el coll al seu oncle durant una baralla familiar en un barri d'Alacant, en un cas on també han sigut detinguts els seus pares.

La Fiscalia demana tres anys i mig de presó per a un sacerdot per estafar 65.000 euros a una dona

La Fiscalia sol·licita tres anys i mig de presó per a un sacerdot missioner acusat d'aprofitar una relació sentimental amb una dona per a obtindre d'ella quasi 65.000 euros durant cinc anys.

Tres detinguts per robatoris amb violència en gasolineres de La Safor armats amb un martell

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens i una dona acusats d'assaltar amb violència dos gasolineres de La Safor al febrer, usant un martell de grans dimensions per a intimidar als treballadors.

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.