Anuncios

Carreteres tallades, rodalia i metro suspesos o amb retard: Els efectes de les pluges compliquen la circulació a València

Els efectes de les pluges torrencials que es varen produir anit a València encara s’estan fent sentir a la ciutat i tota l’Horta Nord. A hores d’ara hi ha trens de rodalia amb retard i suspesos. El mateix passa amb Metrovalencia. Per carretera, l’autovia CV-544 a l’altura de Paterna està tallada en tots dos sentits per inundació.

Al moment d’escriure aquest article, l’autovia CV-544 a l’altura de Paterna es troba tallada en tots dos sentits. Segons les últimes dades llançades per la Direcció General de Trànsit (DGT), aquest és l’únic tall que, de moment, es produeix en la xarxa viària pròxima a la capital.

Anuncios

En el cas de la circulació ferroviària, Renfe ja informava a primera hora del matí de retards i suspensions en tots els trens de rodalia amb arribada i eixida a València, afectat a les línies C1, C2, C3, C5, C6. “Per incidències en la infraestructura derivats de les condicions atmosfèriques adverses, es produeixen demores i supressions en tot el nucli de Rodalia. Tècnics treballen per a solucionar-lo com més prompte millor” informen a les seues xarxes sociales. Per exemple, els trens de les 9.55 h en direcció i arribada de Gandia ha estat suspés, el mateix ha ocorregut amb el de destinació de l’Alcúdia de Crespins o el d’Aldaia que ha sigut suprimit,entre d’altres.

Metrovalencia s’estan produint retards en totes les línies a causa de les fortes pluges d’ahir. Encara que s’ha restablit el servei a primera hora del matí, finalment el servei entre Massalevés i Villanueva de Castellón L1 s’ha tallat per inundacions i se substituiran per autobusos per a poder realitzar aquest trajecte.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios