Carreteres tallades, rodalia i metro suspesos o amb retard: Els efectes de les pluges compliquen la circulació a València

Els efectes de les pluges torrencials que es varen produir anit a València encara s’estan fent sentir a la ciutat i tota l’Horta Nord. A hores d’ara hi ha trens de rodalia amb retard i suspesos. El mateix passa amb Metrovalencia. Per carretera, l’autovia CV-544 a l’altura de Paterna està tallada en tots dos sentits per inundació.

Al moment d’escriure aquest article, l’autovia CV-544 a l’altura de Paterna es troba tallada en tots dos sentits. Segons les últimes dades llançades per la Direcció General de Trànsit (DGT), aquest és l’únic tall que, de moment, es produeix en la xarxa viària pròxima a la capital.

En el cas de la circulació ferroviària, Renfe ja informava a primera hora del matí de retards i suspensions en tots els trens de rodalia amb arribada i eixida a València, afectat a les línies C1, C2, C3, C5, C6. «Per incidències en la infraestructura derivats de les condicions atmosfèriques adverses, es produeixen demores i supressions en tot el nucli de Rodalia. Tècnics treballen per a solucionar-lo com més prompte millor» informen a les seues xarxes sociales. Per exemple, els trens de les 9.55 h en direcció i arribada de Gandia ha estat suspés, el mateix ha ocorregut amb el de destinació de l’Alcúdia de Crespins o el d’Aldaia que ha sigut suprimit,entre d’altres.

Metrovalencia s’estan produint retards en totes les línies a causa de les fortes pluges d’ahir. Encara que s’ha restablit el servei a primera hora del matí, finalment el servei entre Massalevés i Villanueva de Castellón L1 s’ha tallat per inundacions i se substituiran per autobusos per a poder realitzar aquest trajecte.

Últimes notícies

Pérez Llorca urgix al PSOE a convocar eleccions generals si vol parlar de moralitat

Juanfran Pérez Llorca considera molt lletja i molt trista la investigació judicial sobre José Luis Rodríguez Zapatero i reclama al PSOE que convoque eleccions generals si vol parlar de moralitat.

Hugo Duro entra en el club històric de golejadors del València després de tres Lligues seguides al capdavant

Hugo Duro tanca la temporada com a màxim golejador del València per tercera Lliga consecutiva i s'unix a una llista reduïda de llegendes que van dominar la taula anotadora del club.

El València Basket posa a prova la ressaca europea a Saragossa per a afermar-se com a segon de l’ACB

El València Basket visita a un Casademont Zaragoza en dificultats en un partit ajornat clau per a consolidar la segona plaça de la Lliga Endesa i comprovar l'efecte del seu recent Final Four de l'Eurolliga.

El capità del vaixell afonat en Komodo amb una família valenciana va comprar la seua llicència, segons la cort

Un tribunal indonesi condemna a 3,5 anys de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, després de concloure que va comprar la seua llicència sense formació i va actuar amb negligència conscient.

Pérez Llorca acusa el Govern de desemparar als regants alacantins per les retallades del Tajo-Segura

Juanfran Pérez Llorca retrau al Govern central una situació de desemparament prolongat cap als regants valencians per la reducció de cabals del transvasament Tajo-Segura i reclama un gran pacte nacional de l'aigua.

Enrique Riquelme repta a Florentino Pérez a un debat per a contrastar els seus projectes per al Reial Madrid

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, reclama un debat públic amb Florentino Pérez perquè els socis puguen comparar els seus projectes i anuncia la imminent presentació del seu pla transformador per al club.

Pérez Llorca urgix a tancar un acord per a acabar amb la vaga de professors en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca afirma que és hora de tancar un acord amb els sindicats per a posar fi a la vaga de professors en la Comunitat Valenciana i es mostra optimista si s'aparquen les discrepàncies polítiques.

Grimaldo i Ferran Torres, únics valencians en la llista d’Espanya per al Mundial

Luis de la Font confirma una llista de 26 jugadors per al Mundial dels Estats Units, Mèxic i el Canadà amb Grimaldo i Ferran Torres com a representants valencians i el suport de Javi Guerra en els entrenaments.