Carreteres tallades, rodalia i metro suspesos o amb retard: Els efectes de les pluges compliquen la circulació a València

Els efectes de les pluges torrencials que es varen produir anit a València encara s’estan fent sentir a la ciutat i tota l’Horta Nord. A hores d’ara hi ha trens de rodalia amb retard i suspesos. El mateix passa amb Metrovalencia. Per carretera, l’autovia CV-544 a l’altura de Paterna està tallada en tots dos sentits per inundació.

Al moment d’escriure aquest article, l’autovia CV-544 a l’altura de Paterna es troba tallada en tots dos sentits. Segons les últimes dades llançades per la Direcció General de Trànsit (DGT), aquest és l’únic tall que, de moment, es produeix en la xarxa viària pròxima a la capital.

En el cas de la circulació ferroviària, Renfe ja informava a primera hora del matí de retards i suspensions en tots els trens de rodalia amb arribada i eixida a València, afectat a les línies C1, C2, C3, C5, C6. «Per incidències en la infraestructura derivats de les condicions atmosfèriques adverses, es produeixen demores i supressions en tot el nucli de Rodalia. Tècnics treballen per a solucionar-lo com més prompte millor» informen a les seues xarxes sociales. Per exemple, els trens de les 9.55 h en direcció i arribada de Gandia ha estat suspés, el mateix ha ocorregut amb el de destinació de l’Alcúdia de Crespins o el d’Aldaia que ha sigut suprimit,entre d’altres.

Metrovalencia s’estan produint retards en totes les línies a causa de les fortes pluges d’ahir. Encara que s’ha restablit el servei a primera hora del matí, finalment el servei entre Massalevés i Villanueva de Castellón L1 s’ha tallat per inundacions i se substituiran per autobusos per a poder realitzar aquest trajecte.

Últimes notícies

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.