Carreteres tallades, rodalia i metro suspesos o amb retard: Els efectes de les pluges compliquen la circulació a València

Els efectes de les pluges torrencials que es varen produir anit a València encara s’estan fent sentir a la ciutat i tota l’Horta Nord. A hores d’ara hi ha trens de rodalia amb retard i suspesos. El mateix passa amb Metrovalencia. Per carretera, l’autovia CV-544 a l’altura de Paterna està tallada en tots dos sentits per inundació.

Al moment d’escriure aquest article, l’autovia CV-544 a l’altura de Paterna es troba tallada en tots dos sentits. Segons les últimes dades llançades per la Direcció General de Trànsit (DGT), aquest és l’únic tall que, de moment, es produeix en la xarxa viària pròxima a la capital.

En el cas de la circulació ferroviària, Renfe ja informava a primera hora del matí de retards i suspensions en tots els trens de rodalia amb arribada i eixida a València, afectat a les línies C1, C2, C3, C5, C6. “Per incidències en la infraestructura derivats de les condicions atmosfèriques adverses, es produeixen demores i supressions en tot el nucli de Rodalia. Tècnics treballen per a solucionar-lo com més prompte millor” informen a les seues xarxes sociales. Per exemple, els trens de les 9.55 h en direcció i arribada de Gandia ha estat suspés, el mateix ha ocorregut amb el de destinació de l’Alcúdia de Crespins o el d’Aldaia que ha sigut suprimit,entre d’altres.

Metrovalencia s’estan produint retards en totes les línies a causa de les fortes pluges d’ahir. Encara que s’ha restablit el servei a primera hora del matí, finalment el servei entre Massalevés i Villanueva de Castellón L1 s’ha tallat per inundacions i se substituiran per autobusos per a poder realitzar aquest trajecte.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’elefanta Miri en el Bioparc de València després d’una ferida causada per un altre elefant

L'elefanta Miri ha mort en el Bioparc de València després que un mascle li perforara una artèria amb els seus ullals, malgrat la ràpida intervenció de l'equip de cuidadors.

Diana Morant alerta que el pacte PP-Vox a Extremadura repetix el model valencià que, afirma, va costar vides

Diana Morant advertix que el pacte de govern entre PP i Vox a Extremadura reproduïx el model aplicat en la Comunitat Valenciana, que, segons denúncia, va costar vides pel negacionismo davant la dana i les emergències.

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.