Casal Espanya Arena serà el nom del nou pavelló impulsat per Juan Roig en València

 

El nou pavelló València Arena, promogut en esta ciutat per l’empresari valencià Juan Roig a través de la mercantil Licampa 1617 S.L., es dirà ‘Casal Espanya Arena‘ i tindrà com a objectiu posicionar la capital valenciana i altres parts del territori valencià «com a referent mundial en entreteniment».

 

Este nou espai multiusos, amb capacitat màxima de 15.600 espectadors per a vore el bàsquet  i de 18.600 en manera concert, estarà situat en el barri de les Quatre Carreres, al costat de l’Alqueria del Basket i del Pavelló Font de Sant Lluís. Està previst que s’inaugure en 2023.

 

 

Juan Roig, acompanyat de l’equip de Licampa 1617 S.L., ha visitat este dilluns l’inici de les obres del recinte que albergarà «actes deportius, culturals i d’entreteniment de primer nivell nacional i internacional», segons ha informat en un comunicat la mercantil. Esta societat ha sigut constituïda amb el patrimoni personal de l’empresari amb la finalitat de promoure la construcció d’un Arena en València.

 

El nom del pavelló

Des de Licampa 1617 S.L. han explicat que rep la denominació de ‘Casal’ «perquè representa l’essència de l’activitat dels barris de València i això és el que representarà l’Arena, un espai de trobada a on milers de persones es reuniran per a disfrutar d’actes deportius, culturals i d’entreteniment».

 

Igualment, han detallat que en el seu nom apareix també ‘Espanya’ «perquè no serà només per a la ciutat de València sinó també per a tot el territori valencià i el país». En esta línia, han apuntat que «un dels objectius» de la nova infraestructura és «convertir-se en un focus d’atracció turístic que complemente l’extraordinària oferta que existix en València i en Espanya».

 

D’altra banda, des de la mercantil han dit que en la denominació s’inclou ‘Arena’ perquè este és un concepte internacional que recull els recintes, pavellons i estadis coberts dissenyats específicament per a actes deportius, musicals o culturals de màxim nivell, que oferix «una gran visibilitat» i que es pensa «per a un gran número d’espectadors».

 

Casal Espanya Arena’ s’alçarà sobre una parcel·la de 21.000 metres quadrats situada en els carrers d’Ángel Villena, del Bomber Ramon Duart i d’Antonio Ferrandis –al costat de l’Alqueria del Basket i el Pavelló Font de Sant Lluís–, i ocuparà una superfície total construïda d’uns 47.000 metres quadrats.

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.