Casal Espanya Arena serà el nom del nou pavelló impulsat per Juan Roig en València

 

El nou pavelló València Arena, promogut en esta ciutat per l’empresari valencià Juan Roig a través de la mercantil Licampa 1617 S.L., es dirà ‘Casal Espanya Arena‘ i tindrà com a objectiu posicionar la capital valenciana i altres parts del territori valencià «com a referent mundial en entreteniment».

 

Este nou espai multiusos, amb capacitat màxima de 15.600 espectadors per a vore el bàsquet  i de 18.600 en manera concert, estarà situat en el barri de les Quatre Carreres, al costat de l’Alqueria del Basket i del Pavelló Font de Sant Lluís. Està previst que s’inaugure en 2023.

 

 

Juan Roig, acompanyat de l’equip de Licampa 1617 S.L., ha visitat este dilluns l’inici de les obres del recinte que albergarà «actes deportius, culturals i d’entreteniment de primer nivell nacional i internacional», segons ha informat en un comunicat la mercantil. Esta societat ha sigut constituïda amb el patrimoni personal de l’empresari amb la finalitat de promoure la construcció d’un Arena en València.

 

El nom del pavelló

Des de Licampa 1617 S.L. han explicat que rep la denominació de ‘Casal’ «perquè representa l’essència de l’activitat dels barris de València i això és el que representarà l’Arena, un espai de trobada a on milers de persones es reuniran per a disfrutar d’actes deportius, culturals i d’entreteniment».

 

Igualment, han detallat que en el seu nom apareix també ‘Espanya’ «perquè no serà només per a la ciutat de València sinó també per a tot el territori valencià i el país». En esta línia, han apuntat que «un dels objectius» de la nova infraestructura és «convertir-se en un focus d’atracció turístic que complemente l’extraordinària oferta que existix en València i en Espanya».

 

D’altra banda, des de la mercantil han dit que en la denominació s’inclou ‘Arena’ perquè este és un concepte internacional que recull els recintes, pavellons i estadis coberts dissenyats específicament per a actes deportius, musicals o culturals de màxim nivell, que oferix «una gran visibilitat» i que es pensa «per a un gran número d’espectadors».

 

Casal Espanya Arena’ s’alçarà sobre una parcel·la de 21.000 metres quadrats situada en els carrers d’Ángel Villena, del Bomber Ramon Duart i d’Antonio Ferrandis –al costat de l’Alqueria del Basket i el Pavelló Font de Sant Lluís–, i ocuparà una superfície total construïda d’uns 47.000 metres quadrats.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.