12.9 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Casal Espanya Arena serà el nom del nou pavelló impulsat per Juan Roig en València

 

El nou pavelló València Arena, promogut en esta ciutat per l’empresari valencià Juan Roig a través de la mercantil Licampa 1617 S.L., es dirà ‘Casal Espanya Arena‘ i tindrà com a objectiu posicionar la capital valenciana i altres parts del territori valencià «com a referent mundial en entreteniment».

 

Este nou espai multiusos, amb capacitat màxima de 15.600 espectadors per a vore el bàsquet  i de 18.600 en manera concert, estarà situat en el barri de les Quatre Carreres, al costat de l’Alqueria del Basket i del Pavelló Font de Sant Lluís. Està previst que s’inaugure en 2023.

 

 

Juan Roig, acompanyat de l’equip de Licampa 1617 S.L., ha visitat este dilluns l’inici de les obres del recinte que albergarà «actes deportius, culturals i d’entreteniment de primer nivell nacional i internacional», segons ha informat en un comunicat la mercantil. Esta societat ha sigut constituïda amb el patrimoni personal de l’empresari amb la finalitat de promoure la construcció d’un Arena en València.

 

El nom del pavelló

Des de Licampa 1617 S.L. han explicat que rep la denominació de ‘Casal’ «perquè representa l’essència de l’activitat dels barris de València i això és el que representarà l’Arena, un espai de trobada a on milers de persones es reuniran per a disfrutar d’actes deportius, culturals i d’entreteniment».

 

Igualment, han detallat que en el seu nom apareix també ‘Espanya’ «perquè no serà només per a la ciutat de València sinó també per a tot el territori valencià i el país». En esta línia, han apuntat que «un dels objectius» de la nova infraestructura és «convertir-se en un focus d’atracció turístic que complemente l’extraordinària oferta que existix en València i en Espanya».

 

D’altra banda, des de la mercantil han dit que en la denominació s’inclou ‘Arena’ perquè este és un concepte internacional que recull els recintes, pavellons i estadis coberts dissenyats específicament per a actes deportius, musicals o culturals de màxim nivell, que oferix «una gran visibilitat» i que es pensa «per a un gran número d’espectadors».

 

Casal Espanya Arena’ s’alçarà sobre una parcel·la de 21.000 metres quadrats situada en els carrers d’Ángel Villena, del Bomber Ramon Duart i d’Antonio Ferrandis –al costat de l’Alqueria del Basket i el Pavelló Font de Sant Lluís–, i ocuparà una superfície total construïda d’uns 47.000 metres quadrats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut l’exmarit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut a l'exmarit per infringir una orde d'allunyament vigent fins a 2027. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència i la Policia Judicial investiga.

Tècnics avaluen el retorn dels desallotjats per una solsida a Puçol

Els tècnics municipals revisaran este dimecres les vivendes desallotjades al carrer Sant Pere per a decidir si els veïns poden tornar. No hi ha ferits i 25 persones han sigut reallotjades en un hotel.

Cas Yelmo, Necessitat de canvis legals per a ‘les altres llengües’

Leo Giménez es lingüista y reclama un reforç legal del pluralisme lingüístic i del dret d’usar el valencià sense que això supose traves

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la víctima per incomplir una orde que li prohibia acostar-se a 300 metres. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència.

Cel poc nuvolós i ratxes molt fortes a l’interior de València este dimecres

Dimecres amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes de ponent a l'interior de València. El dijous es preveu un descens notable de les màximes, sobretot en el sud i l'interior de Castelló.

Dos actes per la unitat exhibixen les diferències a l’esquerra del PSOE

L'espai a l'esquerra del PSOE celebra dos cites per a reivindicar la unitat, però amb protagonistes i llistes de convidats diferents. Les presències i absències anticipen el pols pel lideratge i la marca.

Comença el ramadà a Espanya: dejuni diürn fins al 19 de març i ruptura amb el iftar

Més de 2,5 milions de musulmans a Espanya comencen este dimecres el ramadà, un mes d'oració, reflexió, caritat i dejuni durant les hores de sol, que es trencarà cada dia amb el iftar.

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir una orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la dona assassinada al costat de la seua filla de 12 anys a Xilxes per infringir l'orde d'allunyament vigent. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i la Policia Judicial investiga el doble crim.