Casal Espanya Arena serà el nom del nou pavelló impulsat per Juan Roig en València

 

El nou pavelló València Arena, promogut en esta ciutat per l’empresari valencià Juan Roig a través de la mercantil Licampa 1617 S.L., es dirà ‘Casal Espanya Arena‘ i tindrà com a objectiu posicionar la capital valenciana i altres parts del territori valencià «com a referent mundial en entreteniment».

 

Este nou espai multiusos, amb capacitat màxima de 15.600 espectadors per a vore el bàsquet  i de 18.600 en manera concert, estarà situat en el barri de les Quatre Carreres, al costat de l’Alqueria del Basket i del Pavelló Font de Sant Lluís. Està previst que s’inaugure en 2023.

 

 

Juan Roig, acompanyat de l’equip de Licampa 1617 S.L., ha visitat este dilluns l’inici de les obres del recinte que albergarà «actes deportius, culturals i d’entreteniment de primer nivell nacional i internacional», segons ha informat en un comunicat la mercantil. Esta societat ha sigut constituïda amb el patrimoni personal de l’empresari amb la finalitat de promoure la construcció d’un Arena en València.

 

El nom del pavelló

Des de Licampa 1617 S.L. han explicat que rep la denominació de ‘Casal’ «perquè representa l’essència de l’activitat dels barris de València i això és el que representarà l’Arena, un espai de trobada a on milers de persones es reuniran per a disfrutar d’actes deportius, culturals i d’entreteniment».

 

Igualment, han detallat que en el seu nom apareix també ‘Espanya’ «perquè no serà només per a la ciutat de València sinó també per a tot el territori valencià i el país». En esta línia, han apuntat que «un dels objectius» de la nova infraestructura és «convertir-se en un focus d’atracció turístic que complemente l’extraordinària oferta que existix en València i en Espanya».

 

D’altra banda, des de la mercantil han dit que en la denominació s’inclou ‘Arena’ perquè este és un concepte internacional que recull els recintes, pavellons i estadis coberts dissenyats específicament per a actes deportius, musicals o culturals de màxim nivell, que oferix «una gran visibilitat» i que es pensa «per a un gran número d’espectadors».

 

Casal Espanya Arena’ s’alçarà sobre una parcel·la de 21.000 metres quadrats situada en els carrers d’Ángel Villena, del Bomber Ramon Duart i d’Antonio Ferrandis –al costat de l’Alqueria del Basket i el Pavelló Font de Sant Lluís–, i ocuparà una superfície total construïda d’uns 47.000 metres quadrats.

Últimes notícies

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.

30.000 persones vibren amb el Mundial d’Espanya a la plaça de l’Ajuntament de València

Unes 30.000 persones han omplit la plaça de l’Ajuntament de València per seguir en pantalla gegant la final del Mundial 2026 entre Espanya i Argentina i festejar el triomf de la selecció i el gol del valencià Ferran Torres.

Ferran Torres i Álex Grimaldo entren en la història com a quintos valencians campions del món

Ferran Torres i Álex Grimaldo s’han convertit en els quintos futbolistes valencians que conquisten un Mundial absolut, seguint el camí obert per Raúl Albiol i ampliat per Ivana Andrés i Enith Salón.

El Valencia Basket fa una oferta per Eli Ndiaye i el Madrid té fins divendres per reaccionar

El Valencia Basket ha presentat una oferta per Eli Ndiaye i el Real Madrid té fins divendres 24 per igualar-la amb un increment del 10% o deixar que el pivot senegalés se sume al club taronja.

Un home s’asseu en el banc acusat d’agredir qui li va recriminar tirar petards gegants al Port de Sagunt

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València jutja un home acusat de colpejar brutalment un veí que li havia recriminat tirar petards de gran grandària al Port de Sagunt. La Fiscalia demana dos anys i nove mesos de presó per delictes de lesions i amenaces.

Quatre exresponsables d’Alacant planten la comissió per l’escàndol de vivendes de Les Naus

Cap dels quatre excàrrecs municipals citats, entre ells l’exregidora d’Urbanisme Rocío Gómez, ha comparegut en la comissió d’investigació sobre les adjudicacions de vivendes públiques de Les Naus a la platja de Sant Joan.

Santa Cecília de Cullera triomfa en la Secció d’Honor del Certamen ‘Ciutat de València’

La Societat Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera s’ha emportat el primer premi i la menció d’honor de la Secció d’Honor del 138 Certamen Internacional de Bandes de Música Ciutat de València, amb 352 punts, en una edició dominada per bandes valencianes.

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a la Xina celebren el Mundial guanyat per Espanya

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a Hangzhou han viscut junts la final del Mundial i han celebrat la victòria d’Espanya contra Argentina, en plena Escola Internacional de Verano sobre disciplines STEM.