Casal Espanya Arena serà el nom del nou pavelló impulsat per Juan Roig en València

 

El nou pavelló València Arena, promogut en esta ciutat per l’empresari valencià Juan Roig a través de la mercantil Licampa 1617 S.L., es dirà ‘Casal Espanya Arena‘ i tindrà com a objectiu posicionar la capital valenciana i altres parts del territori valencià «com a referent mundial en entreteniment».

 

Este nou espai multiusos, amb capacitat màxima de 15.600 espectadors per a vore el bàsquet  i de 18.600 en manera concert, estarà situat en el barri de les Quatre Carreres, al costat de l’Alqueria del Basket i del Pavelló Font de Sant Lluís. Està previst que s’inaugure en 2023.

 

 

Juan Roig, acompanyat de l’equip de Licampa 1617 S.L., ha visitat este dilluns l’inici de les obres del recinte que albergarà «actes deportius, culturals i d’entreteniment de primer nivell nacional i internacional», segons ha informat en un comunicat la mercantil. Esta societat ha sigut constituïda amb el patrimoni personal de l’empresari amb la finalitat de promoure la construcció d’un Arena en València.

 

El nom del pavelló

Des de Licampa 1617 S.L. han explicat que rep la denominació de ‘Casal’ «perquè representa l’essència de l’activitat dels barris de València i això és el que representarà l’Arena, un espai de trobada a on milers de persones es reuniran per a disfrutar d’actes deportius, culturals i d’entreteniment».

 

Igualment, han detallat que en el seu nom apareix també ‘Espanya’ «perquè no serà només per a la ciutat de València sinó també per a tot el territori valencià i el país». En esta línia, han apuntat que «un dels objectius» de la nova infraestructura és «convertir-se en un focus d’atracció turístic que complemente l’extraordinària oferta que existix en València i en Espanya».

 

D’altra banda, des de la mercantil han dit que en la denominació s’inclou ‘Arena’ perquè este és un concepte internacional que recull els recintes, pavellons i estadis coberts dissenyats específicament per a actes deportius, musicals o culturals de màxim nivell, que oferix «una gran visibilitat» i que es pensa «per a un gran número d’espectadors».

 

Casal Espanya Arena’ s’alçarà sobre una parcel·la de 21.000 metres quadrats situada en els carrers d’Ángel Villena, del Bomber Ramon Duart i d’Antonio Ferrandis –al costat de l’Alqueria del Basket i el Pavelló Font de Sant Lluís–, i ocuparà una superfície total construïda d’uns 47.000 metres quadrats.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.