Castalla tanca les instal·lacions públiques davant de l’augment de la incidència del coronavirus

 

L’Ajuntament de Castalla, en l’Alcoià (Alacant), ha decidit tancar totes les instal·lacions i edificis públics del municipi des d’este dimecres i fins al pròxim 1 de gener davant de «l’augment de la incidència del Covid-19 experimentat en la localitat en els últims dies», segons un comunicat del consistori.

 

L’alcalde de Castalla, Antonio Bernabeu, ha justificat les noves restriccions i ha apel·lat a la «responsabilitat municipal per a evitar que el virus s’expandisca per la ciutat en la situació epidemiològica actual». «Per Nadal hem de ser encara més prudents i prioritzar la salut per davant de les celebracions», ha manifestat.

 

De manera complementària, ha recordat l’alcalde, es recomana «reduir al màxim el número de trobades socials i complir amb disciplina la normativa que les diferents autoritats competents han aprovat per a evitar la propagació del virus en les dates tan especials que s’aproximen».

 

Per part seua, la regidora de Sanitat, Maite Gimeno, ha incidit en «la importància de la responsabilitat individual. Cada un de nosaltres hem d’usar la mascareta, el gel hidroalcohòlic i respectar la distància de seguretat entre persones. És l’única manera de cuidar-nos entre tots», ha subratllat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.