Castalla tanca les instal·lacions públiques davant de l’augment de la incidència del coronavirus

 

L’Ajuntament de Castalla, en l’Alcoià (Alacant), ha decidit tancar totes les instal·lacions i edificis públics del municipi des d’este dimecres i fins al pròxim 1 de gener davant de «l’augment de la incidència del Covid-19 experimentat en la localitat en els últims dies», segons un comunicat del consistori.

 

L’alcalde de Castalla, Antonio Bernabeu, ha justificat les noves restriccions i ha apel·lat a la «responsabilitat municipal per a evitar que el virus s’expandisca per la ciutat en la situació epidemiològica actual». «Per Nadal hem de ser encara més prudents i prioritzar la salut per davant de les celebracions», ha manifestat.

 

De manera complementària, ha recordat l’alcalde, es recomana «reduir al màxim el número de trobades socials i complir amb disciplina la normativa que les diferents autoritats competents han aprovat per a evitar la propagació del virus en les dates tan especials que s’aproximen».

 

Per part seua, la regidora de Sanitat, Maite Gimeno, ha incidit en «la importància de la responsabilitat individual. Cada un de nosaltres hem d’usar la mascareta, el gel hidroalcohòlic i respectar la distància de seguretat entre persones. És l’única manera de cuidar-nos entre tots», ha subratllat.

Últimes notícies

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.

L’ATV facilita 29.314 declaracions de la renda a una setmana del tancament de campanya

El termini finalitza el 30 de juny i la cita prèvia es pot sol·licitar fins al dia 29

La Generalitat reclama 4.000 milions a l’Estat per a la dependència i veu curta la inversió actual

La consellera Elena Albalat considera insuficient la inversió estatal de 2.218 milions per a la dependència i exigix al Govern que salde un deute de 4.000 milions amb la Comunitat Valenciana.