Castalla tanca les instal·lacions públiques davant de l’augment de la incidència del coronavirus

 

L’Ajuntament de Castalla, en l’Alcoià (Alacant), ha decidit tancar totes les instal·lacions i edificis públics del municipi des d’este dimecres i fins al pròxim 1 de gener davant de «l’augment de la incidència del Covid-19 experimentat en la localitat en els últims dies», segons un comunicat del consistori.

 

L’alcalde de Castalla, Antonio Bernabeu, ha justificat les noves restriccions i ha apel·lat a la «responsabilitat municipal per a evitar que el virus s’expandisca per la ciutat en la situació epidemiològica actual». «Per Nadal hem de ser encara més prudents i prioritzar la salut per davant de les celebracions», ha manifestat.

 

De manera complementària, ha recordat l’alcalde, es recomana «reduir al màxim el número de trobades socials i complir amb disciplina la normativa que les diferents autoritats competents han aprovat per a evitar la propagació del virus en les dates tan especials que s’aproximen».

 

Per part seua, la regidora de Sanitat, Maite Gimeno, ha incidit en «la importància de la responsabilitat individual. Cada un de nosaltres hem d’usar la mascareta, el gel hidroalcohòlic i respectar la distància de seguretat entre persones. És l’única manera de cuidar-nos entre tots», ha subratllat.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.