Castelló comptarà amb un nou consultori mèdic auxiliar a Benadressa

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’Ajuntament de Castelló reformarà un edifici en el grup Benadressa en el qual s’obrirà un consultori mèdic auxiliar i s’habilitarà un espai per a l’associació de veïns i veïnes. L’obra té un pressupost valorat en 140.000 euros i es finançarà amb càrrec a una subvenció de 84.000 euros sol·licitada a la Diputació de Castelló, dins del […]

 

L’Ajuntament de Castelló reformarà un edifici en el grup Benadressa en el qual s’obrirà un consultori mèdic auxiliar i s’habilitarà un espai per a l’associació de veïns i veïnes.

L’obra té un pressupost valorat en 140.000 euros i es finançarà amb càrrec a una subvenció de 84.000 euros sol·licitada a la Diputació de Castelló, dins del pla Reactivem Castelló-Obres; i la resta, 56.000 euros, serà aportació municipal. L’espai està situat al costat del col·legi públic Benadressa, en la carretera Ribesalbes, número 49.

“Amb el condicionament d’este local en Benadressa que farà possible l’obertura d’un centre mèdic auxiliar donarem resposta a una demanda dels veïns i veïnes de la zona, que ens havien traslladat la necessitat de donar-li ús a este espai”, ha explicat l’alcaldessa, Amparo Marco.

“Amb obres com esta que serà una realitat pròximament, l’Ajuntament de Castelló continua treballant pel benestar de la ciutadania”, ha apuntat la primera edila.

Per part seua, el regidor d’Urbanisme, José Luis López, ha posat l’accent que “a més de realitzar les obres corresponents per a condicionar el local com a ambulatori i millorar l’accessibilitat a este, s’habilitarà també un espai per als veïns i veïnes del grup Benadressa”.

L’equip de govern ja ha ratificat la sol·licitud de subvenció a l’administració provincial, a través del Reactivem Castelló-Obres, que permetrà impulsar el projecte al costat dels fons municipals, iniciant la tramitació per a la licitació i adjudicació de l’obra. El termini d’execució contemplat és de tres mesos.
 

Últimes notícies

El Valencia Basket vol reaccionar en Eurolliga en la pista d’un París ferit

El Valencia Basket visita este divendres el Paris Basketball després de dues derrotes seguides en Eurolliga, davant un rival en mala ratxa però molt perillós a casa. L’equip taronja arriba reforçat per la victòria contra l’UCAM Murcia i amb tota la plantilla disponible, excepte Yankuba Sima, ja fora del club.

Sadiq torna a entrenar amb el grup i acosta la seua reaparició

El davanter nigerià Sadiq Umar ha completat la primera part de l’entrenament amb el grup a Paterna, el seu primer pas en la recta final de la recuperació de la lesió isquiotibial patida el 30 de setembre davant el Deportivo en Riazor.

Albert demana al Valencia Basket centrar-se en París i oblidar les derrotes

Xavi Albert rebutja que les últimes derrotes en Euroliga afegisquen pressió al Valencia Basket i reclama viure el present abans de visitar el París Basketball. El tècnic també analitza la situació de Nadir Hifi, Mo Gueye i Mario Saint-Supéry.

Així són els 10 projectes de la CHJ per a reduir el risc d’inundacions després de la dana

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha iniciat la participació pública de deu projectes per a reduir el risc d’inundacions en les conques del Poyo, Magre i Pozalet-Saleta, les més colpejades per la dana de 2024. El procés inclou jornades informatives en diversos municipis valencians entre octubre i novembre.

Més de 30.000 euros de la Ruta 091 per a AEBHA a Alacant

La Policia Nacional ha lliurat a AEBHA 30.510 euros recaptats en la cinquena edició de la carrera solidària Ruta 091, una xifra rècord que permetrà mantindre els servicis de l’associació enguany.

Bernabé acusa el PP de voler que es vote ‘a colp de bulo’ el 29-N

Pilar Bernabé, cap de llista del PSPV-PSOE per València al Congrés, critica que el PP encara no haja registrat les seues llistes en la Comunitat Valenciana i alerta que volen que es vote ‘a colp de bulo’ el 29-N.

Compromís alerta de 787 famílies vulnerables amb ordre de desnonament a València en un any

Compromís assegura que 787 famílies amb informe de vulnerabilitat dels serveis socials han tingut una ordre de desnonament a València en un any i critica que l'Ajuntament no oferix alternatives habitacionals. La formació responsabilitza el govern de María José Catalá del tancament de l'Oficina pel Dret a l'Habitatge i de rebutjar mesures per a frenar els preus.

València invertirà prop de mig milió d’euros en tres carrils bici

La Junta de Govern Local ha aprovat l'inici de l'adjudicació dels treballs, que es distribuiran en tres contractes diferenciats.