Anuncios

Castelló comptarà amb un nou consultori mèdic auxiliar a Benadressa

 

L’Ajuntament de Castelló reformarà un edifici en el grup Benadressa en el qual s’obrirà un consultori mèdic auxiliar i s’habilitarà un espai per a l’associació de veïns i veïnes.

L’obra té un pressupost valorat en 140.000 euros i es finançarà amb càrrec a una subvenció de 84.000 euros sol·licitada a la Diputació de Castelló, dins del pla Reactivem Castelló-Obres; i la resta, 56.000 euros, serà aportació municipal. L’espai està situat al costat del col·legi públic Benadressa, en la carretera Ribesalbes, número 49.

Anuncios

“Amb el condicionament d’este local en Benadressa que farà possible l’obertura d’un centre mèdic auxiliar donarem resposta a una demanda dels veïns i veïnes de la zona, que ens havien traslladat la necessitat de donar-li ús a este espai”, ha explicat l’alcaldessa, Amparo Marco.

“Amb obres com esta que serà una realitat pròximament, l’Ajuntament de Castelló continua treballant pel benestar de la ciutadania”, ha apuntat la primera edila.

Per part seua, el regidor d’Urbanisme, José Luis López, ha posat l’accent que “a més de realitzar les obres corresponents per a condicionar el local com a ambulatori i millorar l’accessibilitat a este, s’habilitarà també un espai per als veïns i veïnes del grup Benadressa”.

L’equip de govern ja ha ratificat la sol·licitud de subvenció a l’administració provincial, a través del Reactivem Castelló-Obres, que permetrà impulsar el projecte al costat dels fons municipals, iniciant la tramitació per a la licitació i adjudicació de l’obra. El termini d’execució contemplat és de tres mesos.
 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.
Anuncios