Castelló comptarà amb un nou consultori mèdic auxiliar a Benadressa

 

L’Ajuntament de Castelló reformarà un edifici en el grup Benadressa en el qual s’obrirà un consultori mèdic auxiliar i s’habilitarà un espai per a l’associació de veïns i veïnes.

L’obra té un pressupost valorat en 140.000 euros i es finançarà amb càrrec a una subvenció de 84.000 euros sol·licitada a la Diputació de Castelló, dins del pla Reactivem Castelló-Obres; i la resta, 56.000 euros, serà aportació municipal. L’espai està situat al costat del col·legi públic Benadressa, en la carretera Ribesalbes, número 49.

“Amb el condicionament d’este local en Benadressa que farà possible l’obertura d’un centre mèdic auxiliar donarem resposta a una demanda dels veïns i veïnes de la zona, que ens havien traslladat la necessitat de donar-li ús a este espai”, ha explicat l’alcaldessa, Amparo Marco.

“Amb obres com esta que serà una realitat pròximament, l’Ajuntament de Castelló continua treballant pel benestar de la ciutadania”, ha apuntat la primera edila.

Per part seua, el regidor d’Urbanisme, José Luis López, ha posat l’accent que “a més de realitzar les obres corresponents per a condicionar el local com a ambulatori i millorar l’accessibilitat a este, s’habilitarà també un espai per als veïns i veïnes del grup Benadressa”.

L’equip de govern ja ha ratificat la sol·licitud de subvenció a l’administració provincial, a través del Reactivem Castelló-Obres, que permetrà impulsar el projecte al costat dels fons municipals, iniciant la tramitació per a la licitació i adjudicació de l’obra. El termini d’execució contemplat és de tres mesos.
 

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.