Castelló comptarà amb un nou consultori mèdic auxiliar a Benadressa

 

L’Ajuntament de Castelló reformarà un edifici en el grup Benadressa en el qual s’obrirà un consultori mèdic auxiliar i s’habilitarà un espai per a l’associació de veïns i veïnes.

L’obra té un pressupost valorat en 140.000 euros i es finançarà amb càrrec a una subvenció de 84.000 euros sol·licitada a la Diputació de Castelló, dins del pla Reactivem Castelló-Obres; i la resta, 56.000 euros, serà aportació municipal. L’espai està situat al costat del col·legi públic Benadressa, en la carretera Ribesalbes, número 49.

“Amb el condicionament d’este local en Benadressa que farà possible l’obertura d’un centre mèdic auxiliar donarem resposta a una demanda dels veïns i veïnes de la zona, que ens havien traslladat la necessitat de donar-li ús a este espai”, ha explicat l’alcaldessa, Amparo Marco.

“Amb obres com esta que serà una realitat pròximament, l’Ajuntament de Castelló continua treballant pel benestar de la ciutadania”, ha apuntat la primera edila.

Per part seua, el regidor d’Urbanisme, José Luis López, ha posat l’accent que “a més de realitzar les obres corresponents per a condicionar el local com a ambulatori i millorar l’accessibilitat a este, s’habilitarà també un espai per als veïns i veïnes del grup Benadressa”.

L’equip de govern ja ha ratificat la sol·licitud de subvenció a l’administració provincial, a través del Reactivem Castelló-Obres, que permetrà impulsar el projecte al costat dels fons municipals, iniciant la tramitació per a la licitació i adjudicació de l’obra. El termini d’execució contemplat és de tres mesos.
 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.