Castelló comptarà amb un nou consultori mèdic auxiliar a Benadressa

 

L’Ajuntament de Castelló reformarà un edifici en el grup Benadressa en el qual s’obrirà un consultori mèdic auxiliar i s’habilitarà un espai per a l’associació de veïns i veïnes.

L’obra té un pressupost valorat en 140.000 euros i es finançarà amb càrrec a una subvenció de 84.000 euros sol·licitada a la Diputació de Castelló, dins del pla Reactivem Castelló-Obres; i la resta, 56.000 euros, serà aportació municipal. L’espai està situat al costat del col·legi públic Benadressa, en la carretera Ribesalbes, número 49.

“Amb el condicionament d’este local en Benadressa que farà possible l’obertura d’un centre mèdic auxiliar donarem resposta a una demanda dels veïns i veïnes de la zona, que ens havien traslladat la necessitat de donar-li ús a este espai”, ha explicat l’alcaldessa, Amparo Marco.

“Amb obres com esta que serà una realitat pròximament, l’Ajuntament de Castelló continua treballant pel benestar de la ciutadania”, ha apuntat la primera edila.

Per part seua, el regidor d’Urbanisme, José Luis López, ha posat l’accent que “a més de realitzar les obres corresponents per a condicionar el local com a ambulatori i millorar l’accessibilitat a este, s’habilitarà també un espai per als veïns i veïnes del grup Benadressa”.

L’equip de govern ja ha ratificat la sol·licitud de subvenció a l’administració provincial, a través del Reactivem Castelló-Obres, que permetrà impulsar el projecte al costat dels fons municipals, iniciant la tramitació per a la licitació i adjudicació de l’obra. El termini d’execució contemplat és de tres mesos.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.