El Castelló detecta dos nous positius per Covid-19 en la seua plantilla

Ejemplo de shortcode con estilo
  El CD Castelló ha anunciat este dilluns que han sigut detectats dos casos de Covid-19 entre els integrants de la primera plantilla, després de les últimes proves PCR fetes. Els dos futbolistes es troben aïllats en casa i en bon estat de salut, tal com ha donat a conéixer l’entitat. És el tercer cas que […]

 

El CD Castelló ha anunciat este dilluns que han sigut detectats dos casos de Covid-19 entre els integrants de la primera plantilla, després de les últimes proves PCR fetes. Els dos futbolistes es troben aïllats en casa i en bon estat de salut, tal com ha donat a conéixer l’entitat. És el tercer cas que apareix entre els integrants de la plantilla després del primer que va ser detectat fa deu dies.

 

El Castelló ha explicat que els dos futbolistes són asimptomàtics i el seu estat de salut és bo. «Tots els altres membres de la plantilla han donat negatiu i conforme als criteris i protocols marcats per LaLiga i el propi club, el primer equip comença la setmana d’entrenaments per a preparar la trobada davant l’Sporting de Gijón, previst per a este diumenge en Castalia».

 

Amb això, s’espera que s‘efectuen noves proves PCR als futbolistes abans del partit davant de l’Sporting en el que serà el debut de Juan Carlos Garrido, qui ja no podrà comptar amb eixos dos futbolistes.

Últimes notícies

El litoral sud de València queda en avís groc per pluges

Aemet ha rebaixat a groc l’avís al litoral sud de València, amb acumulats possibles de 20 l/m² en una hora. També hi ha alerta al nord d’Alacant.

L’atur suma 6.716 persones més a la Comunitat Valenciana

L’atur ha crescut en 6.716 persones durant octubre a la Comunitat Valenciana. El total arriba a 303.502 persones desocupades.

Ruixats forts al sud i cel molt ennuvolat hui

El sud tindrà ruixats localment forts i persistents, sobretot al litoral de València i al nord d’Alacant. També es preveuen canvis en el vent i l’estat de la mar.

El sud de València continua en alerta per pluges intenses

El litoral sud de València manté l’avís taronja fins a les 12.00 de dimecres per acumulacions de 100 l/m². També hi ha avisos grocs a zones costaneres de València i Alacant.

Castelló és una de les ciutats espanyoles amb els habitatges més barats

Castelló de la Plana destaca entre les 23 àrees urbanes espanyoles analitzades per la OCDE. Comprar-hi un habitatge requerix 4,85 anys menys d’ingressos que la mitjana.

Óscar Puente dimitix després de dos accidents ferroviaris amb 115 morts

El ministre de Transports deixa el Govern i renuncia a encapçalar la candidatura del PSOE per Valladolid després de la tragèdia d'Urda, que ha causat 69 víctimes mortals

Moleiro demana perdó després del 0-6 del Villarreal

Moleiro ha demanat perdó a l’afició després de la derrota per 0-6 del Villarreal davant del París Saint-Germain en la Lliga de Campions. El migcampista ha assenyalat la falta d’actitud i ha demanat aprendre del partit abans del compromís de diumenge.

El Villarreal cau per 0-6 davant el París Saint-Germain

El París Saint-Germain ha golejat el Villarreal per 0-6 en la Liga de Campeones, amb un 0-4 al descans. Fabián Ruiz ha sigut el jugador més destacat del conjunt francés.