Castelló registra ratxes de vent de més de 100 km/h

La província de Castelló continua estant en alerta groga per forts vents. Este avís porta activat des del divendres i ha tingut continuïtat durant tot el cap de setmana.

Aemet alertava de ratxes de vent que podrien arribar als 80 km/h en tota la província, però en les últimes hores el registre ha superat esta marca. En el municipi de Xert el vent ha arribat a aconseguir els 109 km/h segons les dades de l’Associació Valenciana de Meteorologia (Avamet).

Altres municipis de Castelló també han registrat marques superiors de les quals avisava Aemet. A Rossell, les ratxes han arribat als 105 km/h, a Benafigos a 103 km/h i a la Serra d’en Galceran i la Jana fins a 101 km/h.

Prop dels 80 km/h, encara que superant la marca, Villahermosa registra 99 km/h, Llucena 98 km/h i Catí 97 km/h.

Amb motiu d’estes fortes ratxes de vent, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló va haver d’intervenir en la retirada de tres arbres caiguts a Villahermosa, Segorbe i Oropesa. Malgrat este incident, cap persona es va veure afectada pel vent en tota la província.

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.