12.9 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Castelló registra ratxes de vent de més de 100 km/h

La província de Castelló continua estant en alerta groga per forts vents. Este avís porta activat des del divendres i ha tingut continuïtat durant tot el cap de setmana.

Aemet alertava de ratxes de vent que podrien arribar als 80 km/h en tota la província, però en les últimes hores el registre ha superat esta marca. En el municipi de Xert el vent ha arribat a aconseguir els 109 km/h segons les dades de l’Associació Valenciana de Meteorologia (Avamet).

Altres municipis de Castelló també han registrat marques superiors de les quals avisava Aemet. A Rossell, les ratxes han arribat als 105 km/h, a Benafigos a 103 km/h i a la Serra d’en Galceran i la Jana fins a 101 km/h.

Prop dels 80 km/h, encara que superant la marca, Villahermosa registra 99 km/h, Llucena 98 km/h i Catí 97 km/h.

Amb motiu d’estes fortes ratxes de vent, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló va haver d’intervenir en la retirada de tres arbres caiguts a Villahermosa, Segorbe i Oropesa. Malgrat este incident, cap persona es va veure afectada pel vent en tota la província.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la víctima per incomplir una orde que li prohibia acostar-se a 300 metres. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència.

Cel poc nuvolós i ratxes molt fortes a l’interior de València este dimecres

Dimecres amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes de ponent a l'interior de València. El dijous es preveu un descens notable de les màximes, sobretot en el sud i l'interior de Castelló.

Dos actes per la unitat exhibixen les diferències a l’esquerra del PSOE

L'espai a l'esquerra del PSOE celebra dos cites per a reivindicar la unitat, però amb protagonistes i llistes de convidats diferents. Les presències i absències anticipen el pols pel lideratge i la marca.

Comença el ramadà a Espanya: dejuni diürn fins al 19 de març i ruptura amb el iftar

Més de 2,5 milions de musulmans a Espanya comencen este dimecres el ramadà, un mes d'oració, reflexió, caritat i dejuni durant les hores de sol, que es trencarà cada dia amb el iftar.

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir una orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la dona assassinada al costat de la seua filla de 12 anys a Xilxes per infringir l'orde d'allunyament vigent. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i la Policia Judicial investiga el doble crim.

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.