Castelló registra ratxes de vent de més de 100 km/h

La província de Castelló continua estant en alerta groga per forts vents. Este avís porta activat des del divendres i ha tingut continuïtat durant tot el cap de setmana.

Aemet alertava de ratxes de vent que podrien arribar als 80 km/h en tota la província, però en les últimes hores el registre ha superat esta marca. En el municipi de Xert el vent ha arribat a aconseguir els 109 km/h segons les dades de l’Associació Valenciana de Meteorologia (Avamet).

Altres municipis de Castelló també han registrat marques superiors de les quals avisava Aemet. A Rossell, les ratxes han arribat als 105 km/h, a Benafigos a 103 km/h i a la Serra d’en Galceran i la Jana fins a 101 km/h.

Prop dels 80 km/h, encara que superant la marca, Villahermosa registra 99 km/h, Llucena 98 km/h i Catí 97 km/h.

Amb motiu d’estes fortes ratxes de vent, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló va haver d’intervenir en la retirada de tres arbres caiguts a Villahermosa, Segorbe i Oropesa. Malgrat este incident, cap persona es va veure afectada pel vent en tota la província.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.