Cau el segon premi de la Loteria en Benidorm

El premi ha caigut al Punt de Venda núm. 12.835 de Cerdanyola del Vallès

El premi ha recaigut en l’administració del carrer Els Ametlers | Cedida

 

La sort ha somrigut a la província d’Alacant, este dissabte 12 d’Octubre i dia de la Hispanitat, i més concretament a la localitat de Benidorm, dins de la comarca de la Marina Baixa.

 

I és que el segon premi de la Loteria Nacional ha recaigut en el número 22048, que s’ha venut en este municipi, en l’administració del carrer Els Ametlers, 34. El número de la sort també ha beneficiat a altres localitats espanyoles: Barcelona, Cadis i Santa Cruz de Tenerife i té 250.000 euros a la sèrie

 

D’altra banda, el primer premi de la Loteria Nacional ha recaigut en el número 59355, venut en BarcelonaEls reintegraments són per als desens acabats en 7-8-5.

 

A més, el sorteig de la Loteria Nacional hui és una miqueta especial, ja que amb motiu del Dia de la Hispanitat hi ha un premi de 15.000.000 euros a un únic dècim de loteria.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.