6.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Cau el segon premi de la Loteria en Benidorm

El premi ha caigut al Punt de Venda núm. 12.835 de Cerdanyola del Vallès

El premi ha recaigut en l’administració del carrer Els Ametlers | Cedida

 

La sort ha somrigut a la província d’Alacant, este dissabte 12 d’Octubre i dia de la Hispanitat, i més concretament a la localitat de Benidorm, dins de la comarca de la Marina Baixa.

 

I és que el segon premi de la Loteria Nacional ha recaigut en el número 22048, que s’ha venut en este municipi, en l’administració del carrer Els Ametlers, 34. El número de la sort també ha beneficiat a altres localitats espanyoles: Barcelona, Cadis i Santa Cruz de Tenerife i té 250.000 euros a la sèrie

 

D’altra banda, el primer premi de la Loteria Nacional ha recaigut en el número 59355, venut en BarcelonaEls reintegraments són per als desens acabats en 7-8-5.

 

A més, el sorteig de la Loteria Nacional hui és una miqueta especial, ja que amb motiu del Dia de la Hispanitat hi ha un premi de 15.000.000 euros a un únic dècim de loteria.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.