Cau el segon premi de la Loteria en Benidorm

El premi ha caigut al Punt de Venda núm. 12.835 de Cerdanyola del Vallès

El premi ha recaigut en l’administració del carrer Els Ametlers | Cedida

 

La sort ha somrigut a la província d’Alacant, este dissabte 12 d’Octubre i dia de la Hispanitat, i més concretament a la localitat de Benidorm, dins de la comarca de la Marina Baixa.

 

I és que el segon premi de la Loteria Nacional ha recaigut en el número 22048, que s’ha venut en este municipi, en l’administració del carrer Els Ametlers, 34. El número de la sort també ha beneficiat a altres localitats espanyoles: Barcelona, Cadis i Santa Cruz de Tenerife i té 250.000 euros a la sèrie

 

D’altra banda, el primer premi de la Loteria Nacional ha recaigut en el número 59355, venut en BarcelonaEls reintegraments són per als desens acabats en 7-8-5.

 

A més, el sorteig de la Loteria Nacional hui és una miqueta especial, ja que amb motiu del Dia de la Hispanitat hi ha un premi de 15.000.000 euros a un únic dècim de loteria.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’IVIE xifra en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató en l’economia valenciana

La Marató i la Mitja Marató València Trinidad Alfonso Zurich van generar 36,1 milions d'impacte directe i més de mil ocupacions, amb l'hostaleria com a gran beneficiada. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la marató i va fregar els 14 en el mitjà, impulsat per l'alta presència de corredors estrangers.

Mercadona dona 3.083 tones d’aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana

Mercadona ha donat 3.083 tones d'aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana, equivalents a 51.376 carros. L'acció s'emmarca en el seu pla contra el desaprofitament i es complementa amb 550 equips donats a 130 organitzacions.

Anabel Alonso rebrà el Pi d’Honor 2026 en la 24 Mostra de Teatre de l’Alfàs

Anabel Alonso rebrà el Pi d'Honor 2026 el 29 de març en la 24 Mostra de Teatre de l'Alfàs del Pi. El municipi aprofitarà el festival per a presentar L'Alfàs 2026. Any Cultural

Jarillo-Herrero demana ambició i risc perquè Espanya atraga als millors científics

El físic del MIT reclama un sistema més meritocràtic, amb salaris competitius i carreres estables, per a captar talent global i fer ciència de primer nivell.

València Basket busca vols per al retorn a Espanya del seu júnior des d’Abu Dhabi

El València Basket intenta assegurar un vol perquè el seu equip júnior torne des d'Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri per la tensió regional. El club coordina amb Exteriors, ambaixades i aerolínies i evita rutes per carretera per la saturació de fronteres

EVAP llança EXPERTA, la xarxa que connecta i dona visibilitat a dones en tecnologia

EVAP ha llançat EXPERTA, una plataforma per a identificar i promoure professionals femenines d'innovació i tecnologia. El directori connectarà talent amb esdeveniments, mitjans i institucions per a augmentar la seua presència en panells i espais de decisió.

3i4 publica tres poemaris inèdits de Vicent Andrés Estellés

Edicions 3i4 ha inclòs 'Homenatges', 'Homenatge a Ronsard' i 'Pinacoteca' en el Volum 13 de l'Obra Completa revisada. El pla passa a 14 toms amb un últim dedicat a la prosa memorialística.

L’IVF reedita en 2026 la línia per al sector agroalimentari i amplia els terminis fins a 10 anys

El programa compta amb 2,2 milions per a subvencionar interessos i facilitar finançament en condicions avantatjoses