El 1r premi de la Primitiva en Mislata i el 2n premi de la Loteria en Algemesí i València

Loteria primitiva

Administració ‘El gat negre’ de Mislata, a on s’ha validat el bitllet de la Primitiva premiat | Google Maps

 

El sorteig de la Primitiva d’este dissabte, 5 d’octubre, ha deixat un premi de més d’un milió d’euros en Mislata, en la comarca de l’Horta (València). El guanyador ha encertat sis números i ha validat el seu bitllet en l’Administració de Loteries número 5 de Mislata, conseguda com la del ‘gat negre’

 

No hi ha hagut cap guanyador de la Categoria Especial, és a dir, sis encerts i reintegrament, pel que, en el pròxim sorteig, es posarà en joc un pot de 6.700.000 euros que es podria endur només un jugador que encerte la Primera Categoria Especial.

 

La combinació premiada de la Primitiva d’este dissabte 5 d’octubre de 2019 està formada pels números 02, 07, 21, 24, 30 i 42. El complementari és el 32 i el reintegrament el 8.

 

El segon premi de la Loteria, venut en València i Algemesí

Part del segon premi de la Loteria Nacional d’este dissabte es queda en casa, ja que els dècims premiats s’han venut en Algemesí —en la ribera Alta (València)— i en la ciutat de València. El sorteig tenia un primer premi de 60.000 euros per dècim i un segon de 12.000 euros per dècim.

 

L’Administració de Loteria número 3 d’Algemesí, en el carrer d’Albalat 44, i la número 41 del carrer del Baró de Càrcer (avinguda de l’Oest) coneguda com a ‘La Puríssima’ són les administracions que s’han encarregat de vendre els dècims premiats amb el número 12.305.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán consolida a Pepelu com a central al València

Carlos Corberán reforça la defensa del València amb Pepelu com a central després del seu bon rendiment en els últims dos partits i valora mantindre'l davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla.

Pepe Claramunt farà el servici d’honor al València-Atlètic a Mestalla

Pepe Claramunt, històric excentrocampista del València, realitzarà el servici d'honor en el partit de Lliga davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla, emmarcat l'any Claramunt.

L’Eurolliga obri expedient a l’amo del Panathinaikos pels seus gestos a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari al propietari del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, després dels seus gestos irats en el segon partit davant València Basket. La sanció pot incloure diversos partits de veto d'accés a més d'una multa econòmica.

L’Eurolliga obri expedient al propietari del Panathinaikos per la seua conducta a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari a Dimitris Giannakopoulos pel seu comportament en el segon partit de quarts davant València Basket i s'exposa a una sanció de diversos partits i multa econòmica.

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.