El 1r premi de la Primitiva en Mislata i el 2n premi de la Loteria en Algemesí i València

Loteria primitiva

Administració ‘El gat negre’ de Mislata, a on s’ha validat el bitllet de la Primitiva premiat | Google Maps

 

El sorteig de la Primitiva d’este dissabte, 5 d’octubre, ha deixat un premi de més d’un milió d’euros en Mislata, en la comarca de l’Horta (València). El guanyador ha encertat sis números i ha validat el seu bitllet en l’Administració de Loteries número 5 de Mislata, conseguda com la del ‘gat negre’

 

No hi ha hagut cap guanyador de la Categoria Especial, és a dir, sis encerts i reintegrament, pel que, en el pròxim sorteig, es posarà en joc un pot de 6.700.000 euros que es podria endur només un jugador que encerte la Primera Categoria Especial.

 

La combinació premiada de la Primitiva d’este dissabte 5 d’octubre de 2019 està formada pels números 02, 07, 21, 24, 30 i 42. El complementari és el 32 i el reintegrament el 8.

 

El segon premi de la Loteria, venut en València i Algemesí

Part del segon premi de la Loteria Nacional d’este dissabte es queda en casa, ja que els dècims premiats s’han venut en Algemesí —en la ribera Alta (València)— i en la ciutat de València. El sorteig tenia un primer premi de 60.000 euros per dècim i un segon de 12.000 euros per dècim.

 

L’Administració de Loteria número 3 d’Algemesí, en el carrer d’Albalat 44, i la número 41 del carrer del Baró de Càrcer (avinguda de l’Oest) coneguda com a ‘La Puríssima’ són les administracions que s’han encarregat de vendre els dècims premiats amb el número 12.305.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.