9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

El 1r premi de la Primitiva en Mislata i el 2n premi de la Loteria en Algemesí i València

Loteria primitiva

Administració ‘El gat negre’ de Mislata, a on s’ha validat el bitllet de la Primitiva premiat | Google Maps

 

El sorteig de la Primitiva d’este dissabte, 5 d’octubre, ha deixat un premi de més d’un milió d’euros en Mislata, en la comarca de l’Horta (València). El guanyador ha encertat sis números i ha validat el seu bitllet en l’Administració de Loteries número 5 de Mislata, conseguda com la del ‘gat negre’

 

No hi ha hagut cap guanyador de la Categoria Especial, és a dir, sis encerts i reintegrament, pel que, en el pròxim sorteig, es posarà en joc un pot de 6.700.000 euros que es podria endur només un jugador que encerte la Primera Categoria Especial.

 

La combinació premiada de la Primitiva d’este dissabte 5 d’octubre de 2019 està formada pels números 02, 07, 21, 24, 30 i 42. El complementari és el 32 i el reintegrament el 8.

 

El segon premi de la Loteria, venut en València i Algemesí

Part del segon premi de la Loteria Nacional d’este dissabte es queda en casa, ja que els dècims premiats s’han venut en Algemesí —en la ribera Alta (València)— i en la ciutat de València. El sorteig tenia un primer premi de 60.000 euros per dècim i un segon de 12.000 euros per dècim.

 

L’Administració de Loteria número 3 d’Algemesí, en el carrer d’Albalat 44, i la número 41 del carrer del Baró de Càrcer (avinguda de l’Oest) coneguda com a ‘La Puríssima’ són les administracions que s’han encarregat de vendre els dècims premiats amb el número 12.305.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.