El 1r premi de la Primitiva en Mislata i el 2n premi de la Loteria en Algemesí i València

Loteria primitiva

Administració ‘El gat negre’ de Mislata, a on s’ha validat el bitllet de la Primitiva premiat | Google Maps

 

El sorteig de la Primitiva d’este dissabte, 5 d’octubre, ha deixat un premi de més d’un milió d’euros en Mislata, en la comarca de l’Horta (València). El guanyador ha encertat sis números i ha validat el seu bitllet en l’Administració de Loteries número 5 de Mislata, conseguda com la del ‘gat negre’

 

No hi ha hagut cap guanyador de la Categoria Especial, és a dir, sis encerts i reintegrament, pel que, en el pròxim sorteig, es posarà en joc un pot de 6.700.000 euros que es podria endur només un jugador que encerte la Primera Categoria Especial.

 

La combinació premiada de la Primitiva d’este dissabte 5 d’octubre de 2019 està formada pels números 02, 07, 21, 24, 30 i 42. El complementari és el 32 i el reintegrament el 8.

 

El segon premi de la Loteria, venut en València i Algemesí

Part del segon premi de la Loteria Nacional d’este dissabte es queda en casa, ja que els dècims premiats s’han venut en Algemesí —en la ribera Alta (València)— i en la ciutat de València. El sorteig tenia un primer premi de 60.000 euros per dècim i un segon de 12.000 euros per dècim.

 

L’Administració de Loteria número 3 d’Algemesí, en el carrer d’Albalat 44, i la número 41 del carrer del Baró de Càrcer (avinguda de l’Oest) coneguda com a ‘La Puríssima’ són les administracions que s’han encarregat de vendre els dècims premiats amb el número 12.305.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.