Cauen el 2n premi de la Bonoloto i el 3r de l’Euromilions en Sueca i Sant Vicent del Raspeig

Este dimarts ha tocat un premi de la Bonoloto en Sueca   | Cedida

 

Este dimarts 20 d’agost ha caigut la sort en el territori valencià, ja que s’han repartit dos premis en dos ciutats valencianes. Per un costat, l’Euromilions, que ha tocat en la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí. I, per altre costat, la Bonoloto, que ha tocat en la capital de la Ribera Baixa, Sueca, i que ha repartit més de 100.000 euros al número premiat.

 

Quant al premi de la Ribera, ha sigut el de segona categoria, i ha donat 160.231,30€.  La combinació afortunada ha sigut la 4, 16, 20, 28, 41, 48. Complementari: 42. Reintegrament: 3 i ha sigut venuda en l’administració del carrer Sebastià Diego, 34 en Sueca.

 

Respecte del primer premi, de menor quantia, ha sigut per un bitllet que ha acertat els 5 números de la combinació però cap estrela. Per tant, l’afortunat guanyador de Sant Vicent del Raspeig ha endevinat els números: 20 – 22 – 23 – 24 – 37 però no les estreles 1 i 4, que completaven la combinació guanyadora del primer premi, que no ha tingut cap guanyador. Este bitllet ha sigut validat en el C/ d’Echegaray, 2, en el Despatx Receptor 3.060.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.

Camarero rebutja que la Comunitat Valenciana blanquege la política migratòria del Govern

La vicepresidenta Susana Camarero rebutja acudir a la Conferència Sectorial d’Immigració a Madrid i acusa el Govern d’imposar una regularització migratòria opaca i sense finançament suficient.