Cauen el 2n premi de la Bonoloto i el 3r de l’Euromilions en Sueca i Sant Vicent del Raspeig

Este dimarts ha tocat un premi de la Bonoloto en Sueca   | Cedida

 

Este dimarts 20 d’agost ha caigut la sort en el territori valencià, ja que s’han repartit dos premis en dos ciutats valencianes. Per un costat, l’Euromilions, que ha tocat en la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí. I, per altre costat, la Bonoloto, que ha tocat en la capital de la Ribera Baixa, Sueca, i que ha repartit més de 100.000 euros al número premiat.

 

Quant al premi de la Ribera, ha sigut el de segona categoria, i ha donat 160.231,30€.  La combinació afortunada ha sigut la 4, 16, 20, 28, 41, 48. Complementari: 42. Reintegrament: 3 i ha sigut venuda en l’administració del carrer Sebastià Diego, 34 en Sueca.

 

Respecte del primer premi, de menor quantia, ha sigut per un bitllet que ha acertat els 5 números de la combinació però cap estrela. Per tant, l’afortunat guanyador de Sant Vicent del Raspeig ha endevinat els números: 20 – 22 – 23 – 24 – 37 però no les estreles 1 i 4, que completaven la combinació guanyadora del primer premi, que no ha tingut cap guanyador. Este bitllet ha sigut validat en el C/ d’Echegaray, 2, en el Despatx Receptor 3.060.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.