Cauen el 2n premi de la Bonoloto i el 3r de l’Euromilions en Sueca i Sant Vicent del Raspeig

Este dimarts ha tocat un premi de la Bonoloto en Sueca   | Cedida

 

Este dimarts 20 d’agost ha caigut la sort en el territori valencià, ja que s’han repartit dos premis en dos ciutats valencianes. Per un costat, l’Euromilions, que ha tocat en la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí. I, per altre costat, la Bonoloto, que ha tocat en la capital de la Ribera Baixa, Sueca, i que ha repartit més de 100.000 euros al número premiat.

 

Quant al premi de la Ribera, ha sigut el de segona categoria, i ha donat 160.231,30€.  La combinació afortunada ha sigut la 4, 16, 20, 28, 41, 48. Complementari: 42. Reintegrament: 3 i ha sigut venuda en l’administració del carrer Sebastià Diego, 34 en Sueca.

 

Respecte del primer premi, de menor quantia, ha sigut per un bitllet que ha acertat els 5 números de la combinació però cap estrela. Per tant, l’afortunat guanyador de Sant Vicent del Raspeig ha endevinat els números: 20 – 22 – 23 – 24 – 37 però no les estreles 1 i 4, que completaven la combinació guanyadora del primer premi, que no ha tingut cap guanyador. Este bitllet ha sigut validat en el C/ d’Echegaray, 2, en el Despatx Receptor 3.060.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.