Cauen el 2n premi de la Bonoloto i el 3r de l’Euromilions en Sueca i Sant Vicent del Raspeig

Este dimarts ha tocat un premi de la Bonoloto en Sueca   | Cedida

 

Este dimarts 20 d’agost ha caigut la sort en el territori valencià, ja que s’han repartit dos premis en dos ciutats valencianes. Per un costat, l’Euromilions, que ha tocat en la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí. I, per altre costat, la Bonoloto, que ha tocat en la capital de la Ribera Baixa, Sueca, i que ha repartit més de 100.000 euros al número premiat.

 

Quant al premi de la Ribera, ha sigut el de segona categoria, i ha donat 160.231,30€.  La combinació afortunada ha sigut la 4, 16, 20, 28, 41, 48. Complementari: 42. Reintegrament: 3 i ha sigut venuda en l’administració del carrer Sebastià Diego, 34 en Sueca.

 

Respecte del primer premi, de menor quantia, ha sigut per un bitllet que ha acertat els 5 números de la combinació però cap estrela. Per tant, l’afortunat guanyador de Sant Vicent del Raspeig ha endevinat els números: 20 – 22 – 23 – 24 – 37 però no les estreles 1 i 4, que completaven la combinació guanyadora del primer premi, que no ha tingut cap guanyador. Este bitllet ha sigut validat en el C/ d’Echegaray, 2, en el Despatx Receptor 3.060.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.