13 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

La Loteria Nacional repartix el 2n premi en Santa Pola i Sant Vicent del Raspeig

Loteria

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Este dijous la Loteria Nacional deixava un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en les localitats de Santa Pola (el Baix Vinalopó) i Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí).

 

En concret, el premi conseguit ha sigut el segon premi del sorteig d’este dijous, que té un import de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), i que ha tocat amb el número 36.059. En el cas de Santa Pola, el premi ha sigut venut en el carrer Marqués de Molins, número 4, mentres que en Sant Vicent del Raspeig s’ha repartit en el carrer Riu Túria, número 23.

 

Este segon premi de dijous també ha tocat en Algeciras (Cádiz), Narón i Meson do Vento (A Coruña), en Palma de Mallorca, Sevilla, i Las Palmas de Gran Canaria, i en Candelaria i Guía de Isora (Santa Cruz de Tenerife).

 

Respecte al primer premi d’este dijous, que té un import de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 36.984. Este primer premi s’ha repartit en la ciutat de Barcelona.

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 2, el 4 i el 5.

 

La Loteria Nacional es torna a posar en joc este dissabte, amb un primer premi a la sèrie de 600.000 euros.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.