La Loteria Nacional repartix el 2n premi en Santa Pola i Sant Vicent del Raspeig

Loteria

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Este dijous la Loteria Nacional deixava un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en les localitats de Santa Pola (el Baix Vinalopó) i Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí).

 

En concret, el premi conseguit ha sigut el segon premi del sorteig d’este dijous, que té un import de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), i que ha tocat amb el número 36.059. En el cas de Santa Pola, el premi ha sigut venut en el carrer Marqués de Molins, número 4, mentres que en Sant Vicent del Raspeig s’ha repartit en el carrer Riu Túria, número 23.

 

Este segon premi de dijous també ha tocat en Algeciras (Cádiz), Narón i Meson do Vento (A Coruña), en Palma de Mallorca, Sevilla, i Las Palmas de Gran Canaria, i en Candelaria i Guía de Isora (Santa Cruz de Tenerife).

 

Respecte al primer premi d’este dijous, que té un import de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 36.984. Este primer premi s’ha repartit en la ciutat de Barcelona.

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 2, el 4 i el 5.

 

La Loteria Nacional es torna a posar en joc este dissabte, amb un primer premi a la sèrie de 600.000 euros.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.