17.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

La Loteria Nacional repartix el 2n premi en Santa Pola i Sant Vicent del Raspeig

Loteria

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Este dijous la Loteria Nacional deixava un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en les localitats de Santa Pola (el Baix Vinalopó) i Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí).

 

En concret, el premi conseguit ha sigut el segon premi del sorteig d’este dijous, que té un import de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), i que ha tocat amb el número 36.059. En el cas de Santa Pola, el premi ha sigut venut en el carrer Marqués de Molins, número 4, mentres que en Sant Vicent del Raspeig s’ha repartit en el carrer Riu Túria, número 23.

 

Este segon premi de dijous també ha tocat en Algeciras (Cádiz), Narón i Meson do Vento (A Coruña), en Palma de Mallorca, Sevilla, i Las Palmas de Gran Canaria, i en Candelaria i Guía de Isora (Santa Cruz de Tenerife).

 

Respecte al primer premi d’este dijous, que té un import de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 36.984. Este primer premi s’ha repartit en la ciutat de Barcelona.

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 2, el 4 i el 5.

 

La Loteria Nacional es torna a posar en joc este dissabte, amb un primer premi a la sèrie de 600.000 euros.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.

Pérez Llorca: l’aeroport de Castelló té potencial per a augmentar usuaris i rutes

Pérez Llorca ha defés el potencial de l'aeroport de Castelló després de tancar 2025 amb més de 318.000 usuaris i un inici d'any a l'alça. En 2026 hi haurà 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny.

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.