Anuncios

La Loteria Nacional repartix el 2n premi en Santa Pola i Sant Vicent del Raspeig

Loteria

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Este dijous la Loteria Nacional deixava un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en les localitats de Santa Pola (el Baix Vinalopó) i Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí).

 

Anuncios

En concret, el premi conseguit ha sigut el segon premi del sorteig d’este dijous, que té un import de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), i que ha tocat amb el número 36.059. En el cas de Santa Pola, el premi ha sigut venut en el carrer Marqués de Molins, número 4, mentres que en Sant Vicent del Raspeig s’ha repartit en el carrer Riu Túria, número 23.

 

Este segon premi de dijous també ha tocat en Algeciras (Cádiz), Narón i Meson do Vento (A Coruña), en Palma de Mallorca, Sevilla, i Las Palmas de Gran Canaria, i en Candelaria i Guía de Isora (Santa Cruz de Tenerife).

 

Respecte al primer premi d’este dijous, que té un import de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 36.984. Este primer premi s’ha repartit en la ciutat de Barcelona.

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 2, el 4 i el 5.

 

La Loteria Nacional es torna a posar en joc este dissabte, amb un primer premi a la sèrie de 600.000 euros.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.
Anuncios