La Loteria Nacional repartix el 2n premi en Santa Pola i Sant Vicent del Raspeig

Loteria

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Este dijous la Loteria Nacional deixava un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en les localitats de Santa Pola (el Baix Vinalopó) i Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí).

 

En concret, el premi conseguit ha sigut el segon premi del sorteig d’este dijous, que té un import de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), i que ha tocat amb el número 36.059. En el cas de Santa Pola, el premi ha sigut venut en el carrer Marqués de Molins, número 4, mentres que en Sant Vicent del Raspeig s’ha repartit en el carrer Riu Túria, número 23.

 

Este segon premi de dijous també ha tocat en Algeciras (Cádiz), Narón i Meson do Vento (A Coruña), en Palma de Mallorca, Sevilla, i Las Palmas de Gran Canaria, i en Candelaria i Guía de Isora (Santa Cruz de Tenerife).

 

Respecte al primer premi d’este dijous, que té un import de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 36.984. Este primer premi s’ha repartit en la ciutat de Barcelona.

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 2, el 4 i el 5.

 

La Loteria Nacional es torna a posar en joc este dissabte, amb un primer premi a la sèrie de 600.000 euros.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un regidor de Vox a Montserrat dimitix després de ser denunciat per maltractaments i tindre una orde d’allunyament

El regidor de Vox a Montserrat, Carlos Martínez Salvador, ha entregat la seua acta després de fer-se pública una orde d'allunyament dictada per un jutjat per una denúncia de maltractaments de la seua parella, que ell nega.

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.