Proposen celebrar bous al carrer a l’octubre amb el 75 per cent d’aforament

La Direcció de Seguretat i Emergències de la Conselleria de Sanitat es va reunir ahir amb la Federació de Penyes Taurines de Bous al Carrer de la Comunitat Valenciana, perquè els bous al carrer tornen a mitjan mes d’octubre als carrers.

Des de la Federació, han reforçat la seua postura que “la volta dels festejos ha de ser el més semblant al que sempre hem conegut i en eixa línia es treballarà la guia”. A més, en la reunió també s’ha tractat, que els aforaments en les Places de tots s’amplien en breu al 75 per cent.

Almassora i Onda seran les primeres localitats a celebrar festejos taurins al carrer. A més, està prevista la constitució d’una taula de tècnics, que elaboraran un document amb un pla de contingència, que establirà mesures obligatòries com l’ús de la màscara o la regulació dels accessos.

Per a finalitzar la Federació ha deixat clar que, “Treballarem a contrarellotge les dos pròximes setmanes, perquè, en breu espai de temps, ens facilite la Conselleria de Sanitat una data concreta en l’anhelada volta dels Bous al Carrer, sempre que la situació sanitària continue millorant”.

Últimes notícies

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.