16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Proposen celebrar bous al carrer a l’octubre amb el 75 per cent d’aforament

La Direcció de Seguretat i Emergències de la Conselleria de Sanitat es va reunir ahir amb la Federació de Penyes Taurines de Bous al Carrer de la Comunitat Valenciana, perquè els bous al carrer tornen a mitjan mes d’octubre als carrers.

Des de la Federació, han reforçat la seua postura que “la volta dels festejos ha de ser el més semblant al que sempre hem conegut i en eixa línia es treballarà la guia”. A més, en la reunió també s’ha tractat, que els aforaments en les Places de tots s’amplien en breu al 75 per cent.

Almassora i Onda seran les primeres localitats a celebrar festejos taurins al carrer. A més, està prevista la constitució d’una taula de tècnics, que elaboraran un document amb un pla de contingència, que establirà mesures obligatòries com l’ús de la màscara o la regulació dels accessos.

Per a finalitzar la Federació ha deixat clar que, “Treballarem a contrarellotge les dos pròximes setmanes, perquè, en breu espai de temps, ens facilite la Conselleria de Sanitat una data concreta en l’anhelada volta dels Bous al Carrer, sempre que la situació sanitària continue millorant”.

Últimes notícies

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.

Llevant i Elx, urgits per guanyar en el Ciutat

Llevant busca la seua primera victòria a casa i l'Elx el seu primer triomf fora en un dol marcat per la urgència i les baixes. El partit arranca a les 21.00.

Pérez Llorca ressalta l’abast mundial de The Ocean Race i la sexta eixida des d’Alacant en 2027

The Ocean Race eixirà per sexta vegada d'Alacant el 17 de gener de 2027 i enllaçarà amb Auckland en l'etapa més llarga de la seua història, de 13.800 milles nàutiques.

Dotze intervencions dels bombers pel vent a Alacant i tancaments preventius en diversos municipis

Els bombers han atés 12 avisos per ratxes de vent a la província sense ferits. Alacant, Elx i Dénia han tancat parcs i espais per precaució.