Proposen celebrar bous al carrer a l’octubre amb el 75 per cent d’aforament

La Direcció de Seguretat i Emergències de la Conselleria de Sanitat es va reunir ahir amb la Federació de Penyes Taurines de Bous al Carrer de la Comunitat Valenciana, perquè els bous al carrer tornen a mitjan mes d’octubre als carrers.

Des de la Federació, han reforçat la seua postura que “la volta dels festejos ha de ser el més semblant al que sempre hem conegut i en eixa línia es treballarà la guia”. A més, en la reunió també s’ha tractat, que els aforaments en les Places de tots s’amplien en breu al 75 per cent.

Almassora i Onda seran les primeres localitats a celebrar festejos taurins al carrer. A més, està prevista la constitució d’una taula de tècnics, que elaboraran un document amb un pla de contingència, que establirà mesures obligatòries com l’ús de la màscara o la regulació dels accessos.

Per a finalitzar la Federació ha deixat clar que, “Treballarem a contrarellotge les dos pròximes setmanes, perquè, en breu espai de temps, ens facilite la Conselleria de Sanitat una data concreta en l’anhelada volta dels Bous al Carrer, sempre que la situació sanitària continue millorant”.

Últimes notícies

El PSPV exigix al Consell que retire de manera definitiva la reforma de la llei Trans

El PSPV ha demanat al Consell que retire de forma definitiva la reforma de la llei Trans valenciana després que el Tribunal Constitucional haja mantingut la suspensió cautelar de diversos preceptes per possible perjudici greu a menors trans.

L’ocupació turística puja un 4,3 % fins a juny i suma 268.949 afiliats a la Comunitat

L’afiliació a la Seguretat Social en activitats turístiques ha crescut un 4,3 % a la Comunitat Valenciana fins a juny, amb 268.949 assalariats, en un context d’augment generalitzat de l’ocupació turística a Espanya.

Avis groc per fortes tempestes al nord de Castelló i calor extrema a València i Alacant

Aemet ha activat per a divendres i dissabte l’avís groc per tempestes intenses a l’interior de Castelló i nord de València, i per temperatures de fins a 38 graus a punts de València i Alacant.

Troben una patera buida entre la cala del Tío Ximo i Punta Cavall a Benidorm

La Policia Local de Benidorm ha localitzat a primera hora del matí una patera a la deriva entre la cala del Tío Ximo i Punta Cavall, sense rastre dels ocupants. Els agents han inspeccionat la zona i no descarten que apareguen altres embarcacions en les pròximes hores.

Educació injecta 8 milions més en obres a 10 col·legis i instituts de la Comunitat

La Conselleria d'Educació ha augmentat en quasi 8 milions el pressupost per a obres en huit col·legis i dos instituts de la Comunitat Valenciana, fins a una inversió global pròxima als 50 milions. València concentra la major part de les actuacions, amb centres a Estivella, Almoines, Puçol, Sagunt, Canals i Bellreguard.

Creix el front veïnal i municipal contra el macroabocador de Zarra

Representants veïnals i ajuntaments del Valle de Ayora-Cofrentes han traslladat al Consell el seu rebuig al macroabocador de Zarra, mentre s’amplia l’oposició social i política al projecte.

València reforçarà la seguretat amb 1.500 agents per l’eclipse solar del 12 d’agost

L’eclipse solar del 12 d’agost mobilitzarà 1.500 agents a la província de València i un ampli dispositiu de trànsit, emergències i prevenció d’incendis. Les autoritats recomanen planificar els desplaçaments, evitar zones forestals i seguir només informació oficial.

Desarticulada una trama que ha defraudat 11,9 milions d’IVA en begudes alcohòliques

La Policia Nacional ha detingut tretze persones i n’ha investigat quatre més en una operació amb Hisenda que ha destapat un frau de 11,9 milions d’euros d’IVA en el sector de les begudes alcohòliques, amb ramificacions a Sevilla, Còrdova, Badajoz i València.
FILMOTECA D'ESTIU