Proposen celebrar bous al carrer a l’octubre amb el 75 per cent d’aforament

La Direcció de Seguretat i Emergències de la Conselleria de Sanitat es va reunir ahir amb la Federació de Penyes Taurines de Bous al Carrer de la Comunitat Valenciana, perquè els bous al carrer tornen a mitjan mes d’octubre als carrers.

Des de la Federació, han reforçat la seua postura que “la volta dels festejos ha de ser el més semblant al que sempre hem conegut i en eixa línia es treballarà la guia”. A més, en la reunió també s’ha tractat, que els aforaments en les Places de tots s’amplien en breu al 75 per cent.

Almassora i Onda seran les primeres localitats a celebrar festejos taurins al carrer. A més, està prevista la constitució d’una taula de tècnics, que elaboraran un document amb un pla de contingència, que establirà mesures obligatòries com l’ús de la màscara o la regulació dels accessos.

Per a finalitzar la Federació ha deixat clar que, “Treballarem a contrarellotge les dos pròximes setmanes, perquè, en breu espai de temps, ens facilite la Conselleria de Sanitat una data concreta en l’anhelada volta dels Bous al Carrer, sempre que la situació sanitària continue millorant”.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.