Proposen celebrar bous al carrer a l’octubre amb el 75 per cent d’aforament

La Direcció de Seguretat i Emergències de la Conselleria de Sanitat es va reunir ahir amb la Federació de Penyes Taurines de Bous al Carrer de la Comunitat Valenciana, perquè els bous al carrer tornen a mitjan mes d’octubre als carrers.

Des de la Federació, han reforçat la seua postura que “la volta dels festejos ha de ser el més semblant al que sempre hem conegut i en eixa línia es treballarà la guia”. A més, en la reunió també s’ha tractat, que els aforaments en les Places de tots s’amplien en breu al 75 per cent.

Almassora i Onda seran les primeres localitats a celebrar festejos taurins al carrer. A més, està prevista la constitució d’una taula de tècnics, que elaboraran un document amb un pla de contingència, que establirà mesures obligatòries com l’ús de la màscara o la regulació dels accessos.

Per a finalitzar la Federació ha deixat clar que, “Treballarem a contrarellotge les dos pròximes setmanes, perquè, en breu espai de temps, ens facilite la Conselleria de Sanitat una data concreta en l’anhelada volta dels Bous al Carrer, sempre que la situació sanitària continue millorant”.

Últimes notícies

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.