Celebren 23 festes i 10 botellons durant el pont de Sant Josep en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operació del Pont de Sant Josep amb un total de 302 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, dissolt 23 festes en cases i 10 botellons en l’ampli dispositiu de vigilància i control organitzat durant tres dies per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

L’Ajuntament d’Alacant per a fer front al consum d’alcohol i les festes, ha desplegat un dels majors reforços policials per a controlar i vigilar especialment l’ús de les mascaretes, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat per a frenar la pandèmia a Alacant i una quarta ona de contagis. 

 

D’eixes sancions, un total de 56 han sigut per consumir alcohol a la ciutat, amb un total de deu botellons dissolts i es van decomissar les begudes en l’Albufereta, les cales del Cap de l’Horta, la Ereta, platges de Sant Joan i Postiguet, Països Escandinaus, Barri antic, i al seu torn es van alçar 19 actes per incomplir el toc de queda i no poder justificar els desplaçaments a la ciutat, interceptats en els diferents controls estàtics de trànsit i itinerants desplegats a la ciutat. 

 

S’han sancionat a 7 locals

A més, la Policia Local del dijous al diumenge ha sancionat a 7 establiments per excés d’aforament i amb clients consumint passat l’horari del tancament establit a les 18.00 hores, i a un bar per permetre el consum fora de l’establiment, a la platja de Sant Joan, el Barri antic i el centre.

 

Durant el pont es van denunciar a 97 persones que no portaven l’obligatòria mascareta, des de l’ajuntament consideren que és una xifra molt elevada d’incompliments d’una mesura imprescindible amb la que evitem contagis i més quan és obligatòria i demanen màxim compliment en el seu ús amb el que conseguim protegir-nos. En el dispositiu també es van localitzar grups que van ser denunciats imposant 75 actes per no guardar les distancia de seguretat en la via pública i excedir el màxim de persones permés.

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.