17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Celebren 23 festes i 10 botellons durant el pont de Sant Josep en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operació del Pont de Sant Josep amb un total de 302 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, dissolt 23 festes en cases i 10 botellons en l’ampli dispositiu de vigilància i control organitzat durant tres dies per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

L’Ajuntament d’Alacant per a fer front al consum d’alcohol i les festes, ha desplegat un dels majors reforços policials per a controlar i vigilar especialment l’ús de les mascaretes, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat per a frenar la pandèmia a Alacant i una quarta ona de contagis. 

 

D’eixes sancions, un total de 56 han sigut per consumir alcohol a la ciutat, amb un total de deu botellons dissolts i es van decomissar les begudes en l’Albufereta, les cales del Cap de l’Horta, la Ereta, platges de Sant Joan i Postiguet, Països Escandinaus, Barri antic, i al seu torn es van alçar 19 actes per incomplir el toc de queda i no poder justificar els desplaçaments a la ciutat, interceptats en els diferents controls estàtics de trànsit i itinerants desplegats a la ciutat. 

 

S’han sancionat a 7 locals

A més, la Policia Local del dijous al diumenge ha sancionat a 7 establiments per excés d’aforament i amb clients consumint passat l’horari del tancament establit a les 18.00 hores, i a un bar per permetre el consum fora de l’establiment, a la platja de Sant Joan, el Barri antic i el centre.

 

Durant el pont es van denunciar a 97 persones que no portaven l’obligatòria mascareta, des de l’ajuntament consideren que és una xifra molt elevada d’incompliments d’una mesura imprescindible amb la que evitem contagis i més quan és obligatòria i demanen màxim compliment en el seu ús amb el que conseguim protegir-nos. En el dispositiu també es van localitzar grups que van ser denunciats imposant 75 actes per no guardar les distancia de seguretat en la via pública i excedir el màxim de persones permés.

Últimes notícies

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.