10.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

La Diputació de València i CEV València col·laboraran per a impulsar el creixement econòmic i empresarial

Toni Gaspar (Diputació) i Eva Blasco (CEV) firmen un conveni de col·laboració

Els dos presidents treballaran conjuntament per a impulsar el creixement valencià | Diputació de València

 

La Diputació de València i la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) col·laboraran per a impulsar el creixement econòmic i consolidar el teixit empresarial de la província de València amb l’objectiu de generar riquesa i benestar sostenible per als ciutadans.

 

D’eixa manera ho han acordat este dimecres el president de la Diputació provincial, Toni Gaspar, i la presidenta de la CEV en la província de València, Eva Blasco, amb la firma d’un conveni de col·laboració, amb una duració de dos anys, que es traduirà en activitats conjuntes en diferents sectors productius.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per al president de la Diputació de València, Toni Gaspar, «és fonamental la col·laboració institucional en estos moments de crisi i reactivació econòmica, tractant d’ajudar a tots els sectors econòmics i fent-ho de la mà dels qui realment coneixen el sector, les seues necessitats i prioritats, amb la finalitat de treballar de manera conjunta, efectiva i ràpida en la recuperació laboral i econòmica en els municipis de la província».

 

«Tots els esforços que puguem fer per a revertir la situació actual per la que travessa la nostra economia a conseqüència del Covid19 són pocs. Al costat de la Diputació treballarem per a que no es perda teixit empresarial, amb els efectes negatius que això suposaria sobre l’ocupació, i per a millorar el benestar de la societat, amb la que ens sentim altament compromesos», ha declarat Eva Blasco, presidenta de CEV en la província de València.

 

Fruit d’este conveni, es posaran en marxa diferents accions encaminades a impulsar el creixement econòmic de les comarques de la província de València, afavorir l’ocupabilitat i la gestió del talent i fomentar la igualtat d’oportunitats. La Diputació de València i CEV–València constituiran una Comissió Mixta en règim paritari, que s’encarregarà de la programació, seguiment i valoració de les activitats que s’emmarquen en el conveni subscrit este dimecres.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.