13.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

La CEV proposa a Sanitat allargar l’obertura de comerços fins a les 20.00 hores

 

La Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) ha traslladat a la Conselleria de Sanitat una proposta per a ampliar l’horari de tancament dels locals comercials fins a les 20.00 hores «coincidint amb la desescalada que previsiblement» s’iniciarà el pròxim 1 de març.

 

La iniciativa, que segons ha detallat la CEV en un comunicat, ha sigut «ben rebuda» pel departament que dirigix la consellera Ana Barceló, part de la Comissió de Comerç de la CEV després de «posar de manifest en l’últim Comité Executiu la necessitat d’establir una taula de treball entre el sector i la Conselleria».

 

D’esta manera, d’acceptar-se la proposta, els locals veurien ampliat l’horari comercial en dos hores després d’«haver quedat limitat a les 18.00 hores com a mesura de contenció de la pandèmia». Una circumstància que, per a la CEV, al costat de la limitació del 30% de l’aforament, des del sector han considerat «molt dures i perjudicials per a l’activitat comercial».

 

La Comissió confia que la millora en la situació de la pandèmia en el territori valencià i el compliment «estricte» de les mesures de seguretat que, ha defensat, «sempre ha fet el comerç», siguen «tingudes en compte per la Conselleria i es facilite esta flexibilitat d’horaris comercials que reclamen».

Últimes notícies

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.

Pérez Llorca trasllada el suport del Consell a la candidatura del belenismo com a Patrimoni de la UNESCO

El Consell ha recolzat la candidatura del belenismo a la Llista Representativa de la UNESCO i ha animat a visitar els pesebres de la Comunitat. La Generalitat està elaborant l'expedient al costat del Govern, Itàlia i 14 comunitats, amb presentació prevista al març.

El València Basket reunix més de 500 aficionats en el seu entrenament nadalenc obert

L'equip masculí va obrir les portes de l'Alqueria del Basket i va reunir 500 seguidors, amb un altre centenar a l'espera. López-Arostegui va completar quasi tota la sessió i podria tornar davant Morabanc Andorra.

L’IVAM proposa un Nadal amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa

L'IVAM reunix estes festes una agenda amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa, al costat de col·lectives i permanents. Horari especial el 31 i tancaments l'1 i 6 de gener

Cinc persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Quart de Poblet

Cinc persones han sigut rescatades d'un edifici de Quart de Poblet després de declarar-se un incendi en una vivenda de la primera planta. També s'ha posat fora de perill a un gos.

El València tornarà als entrenaments este dissabte després de l’aturada nadalenca

L'equip reprendrà el treball el dissabte a les 17.00 després d'una setmana de descans, amb la permanència com a prioritat i un gener clau en Lliga i Copa.

Detingut a València per vendre droga oculta en un rellotge intel·ligent

La Policia Nacional ha detingut a València a un home de 39 anys quan venia droga al carrer. Ocultava dosi en el compartiment d'auriculars d'un rellotge intel·ligent i portava cocaïna i tusi.

Immobilitzen 112 quilos de gamba roja per captura i emmagatzematge il·legals a Santa Pola

El Seprona ha immobilitzat 112,33 quilos de gamba roja en un magatzem no autoritzat de Santa Pola i ha denunciat al responsable. Els expedients s'han remés a l'Administració autonòmica, Salut Pública i l'Ajuntament.