La CEV proposa a Sanitat allargar l’obertura de comerços fins a les 20.00 hores

 

La Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) ha traslladat a la Conselleria de Sanitat una proposta per a ampliar l’horari de tancament dels locals comercials fins a les 20.00 hores «coincidint amb la desescalada que previsiblement» s’iniciarà el pròxim 1 de març.

 

La iniciativa, que segons ha detallat la CEV en un comunicat, ha sigut «ben rebuda» pel departament que dirigix la consellera Ana Barceló, part de la Comissió de Comerç de la CEV després de «posar de manifest en l’últim Comité Executiu la necessitat d’establir una taula de treball entre el sector i la Conselleria».

 

D’esta manera, d’acceptar-se la proposta, els locals veurien ampliat l’horari comercial en dos hores després d’«haver quedat limitat a les 18.00 hores com a mesura de contenció de la pandèmia». Una circumstància que, per a la CEV, al costat de la limitació del 30% de l’aforament, des del sector han considerat «molt dures i perjudicials per a l’activitat comercial».

 

La Comissió confia que la millora en la situació de la pandèmia en el territori valencià i el compliment «estricte» de les mesures de seguretat que, ha defensat, «sempre ha fet el comerç», siguen «tingudes en compte per la Conselleria i es facilite esta flexibilitat d’horaris comercials que reclamen».

Últimes notícies

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.

Dos rescatistes de la Marina Baixa viatgen a Veneçuela amb gossos per buscar supervivents

Dos membres del grup GEIR-K9 de la Marina Baixa viatgen este divendres a Caracas amb dos gossos especialitzats per buscar supervivents del doble terratrémol de Veneçuela.