La CEV proposa a Sanitat allargar l’obertura de comerços fins a les 20.00 hores

 

La Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) ha traslladat a la Conselleria de Sanitat una proposta per a ampliar l’horari de tancament dels locals comercials fins a les 20.00 hores «coincidint amb la desescalada que previsiblement» s’iniciarà el pròxim 1 de març.

 

La iniciativa, que segons ha detallat la CEV en un comunicat, ha sigut «ben rebuda» pel departament que dirigix la consellera Ana Barceló, part de la Comissió de Comerç de la CEV després de «posar de manifest en l’últim Comité Executiu la necessitat d’establir una taula de treball entre el sector i la Conselleria».

 

D’esta manera, d’acceptar-se la proposta, els locals veurien ampliat l’horari comercial en dos hores després d’«haver quedat limitat a les 18.00 hores com a mesura de contenció de la pandèmia». Una circumstància que, per a la CEV, al costat de la limitació del 30% de l’aforament, des del sector han considerat «molt dures i perjudicials per a l’activitat comercial».

 

La Comissió confia que la millora en la situació de la pandèmia en el territori valencià i el compliment «estricte» de les mesures de seguretat que, ha defensat, «sempre ha fet el comerç», siguen «tingudes en compte per la Conselleria i es facilite esta flexibilitat d’horaris comercials que reclamen».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.