15.6 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

La CEV proposa a Sanitat allargar l’obertura de comerços fins a les 20.00 hores

 

La Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) ha traslladat a la Conselleria de Sanitat una proposta per a ampliar l’horari de tancament dels locals comercials fins a les 20.00 hores «coincidint amb la desescalada que previsiblement» s’iniciarà el pròxim 1 de març.

 

La iniciativa, que segons ha detallat la CEV en un comunicat, ha sigut «ben rebuda» pel departament que dirigix la consellera Ana Barceló, part de la Comissió de Comerç de la CEV després de «posar de manifest en l’últim Comité Executiu la necessitat d’establir una taula de treball entre el sector i la Conselleria».

 

D’esta manera, d’acceptar-se la proposta, els locals veurien ampliat l’horari comercial en dos hores després d’«haver quedat limitat a les 18.00 hores com a mesura de contenció de la pandèmia». Una circumstància que, per a la CEV, al costat de la limitació del 30% de l’aforament, des del sector han considerat «molt dures i perjudicials per a l’activitat comercial».

 

La Comissió confia que la millora en la situació de la pandèmia en el territori valencià i el compliment «estricte» de les mesures de seguretat que, ha defensat, «sempre ha fet el comerç», siguen «tingudes en compte per la Conselleria i es facilite esta flexibilitat d’horaris comercials que reclamen».

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.