10.7 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

La CEV proposa a Sanitat allargar l’obertura de comerços fins a les 20.00 hores

 

La Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) ha traslladat a la Conselleria de Sanitat una proposta per a ampliar l’horari de tancament dels locals comercials fins a les 20.00 hores «coincidint amb la desescalada que previsiblement» s’iniciarà el pròxim 1 de març.

 

La iniciativa, que segons ha detallat la CEV en un comunicat, ha sigut «ben rebuda» pel departament que dirigix la consellera Ana Barceló, part de la Comissió de Comerç de la CEV després de «posar de manifest en l’últim Comité Executiu la necessitat d’establir una taula de treball entre el sector i la Conselleria».

 

D’esta manera, d’acceptar-se la proposta, els locals veurien ampliat l’horari comercial en dos hores després d’«haver quedat limitat a les 18.00 hores com a mesura de contenció de la pandèmia». Una circumstància que, per a la CEV, al costat de la limitació del 30% de l’aforament, des del sector han considerat «molt dures i perjudicials per a l’activitat comercial».

 

La Comissió confia que la millora en la situació de la pandèmia en el territori valencià i el compliment «estricte» de les mesures de seguretat que, ha defensat, «sempre ha fet el comerç», siguen «tingudes en compte per la Conselleria i es facilite esta flexibilitat d’horaris comercials que reclamen».

Últimes notícies

La Comunitat encara l’últim cap de setmana prenadalenc amb pluges possibles i boires

La mitat sud comença el dia amb ruixats, localment forts en el sud de València i nord d'Alacant, i bancs de boira a l'interior. El divendres continuarà nuvolós amb pluges disperses i vents del nord en el litoral.

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.