11.5 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Cinc metges d’Urgències de l’hospital Arnau de Vilanova de València donen positiu per Covid-19

 

Males notícies per a l’hospital Arnau de Vilanova de València. Cinc metges del servici d’urgències d’este centre sanitari han donat positiu per coronavirus en l’últim mes i una sexta persona està pendent del resultat de les proves per a saber si és positiu.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, des del sindicat mèdic CESM-CV atribuïxen el contagi per Covid-19 a la «falta de ventilació» dels boxs habilitats en exclusiva per a pacients amb coronavirus o sospitosos d’haver contret la malaltia.

 

«Els boxs 9 i 11 del servici d’urgències de l’Hospital Arnau de Vilanova no disposen de la ventilació necessària per al normal reciclatge de l’aire de l’habitacle, situació que s’agreuja en tractar-se estos boxs els destinats a zona Covid-19. El box 10, que sí que disposa de finestral, este està situat de manera que és dubtós que s’òbriga», segons comunicava el delegat del sindicat mèdic.

 

Des de la Conselleria de Sanitat han explicat al citat mitjà que «s’obrirà una finestra» en esta zona per a garantir la ventilació. «El projecte ja està fet», asseguren. També s’habilitarà una màquina de desinfecció de l’aire.

 

 

 

 

Últimes notícies

El Suprem envia a juí a Ábalos i a Koldo García i manté la presó preventiva

El Suprem ha obert juí oral contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama per presumptes comissions en contractes de màscares. Manté la presó preventiva per als dos primers i imposa una fiança de 60.000 euros.

La IA generativa pot ampliar la bretxa laboral sense polítiques públiques fermes

Un estudi de la UPV i UTAMED alerta que la IA generativa pot intensificar la vulnerabilitat de jóvens i majors i demana formació, transparència i accés equitatiu.

Detinguts dos menors per robar 250 euros i un patinet amb violència a Oliva (València)

Dos menors de 15 anys han sigut detinguts a Oliva per colpejar a un home i robar-li 250 euros i un patinet elèctric. El cas està ja en seu judicial.

Tres detinguts després de desmantellar una plantació amb 881 plantes de marihuana a Dénia

Tres hòmens de 20, 40 i 43 anys han sigut detinguts a Dénia després de desmantellar un cultiu 'indoor' amb 881 plantes. Se'ls atribuïxen tràfic de drogues i frau elèctric.

La Sindicatura de Comptes detecta incompliments molt significatius en els contractes d’emergència d’FGV per la DANA

Un informe de la Sindicatura de Comptes ha detectat incompliments molt significatius en contractes d'FGV lligats a la DANA de 2024, amb preus desviats i motivacions insuficients en diverses adjudicacions.

Cel nuvolós a València i Alacant i màximes en descens este dijous en la Comunitat

Jornada amb cel nuvolós a València i Alacant i intervals a Castelló. Descendixen les màximes de forma generalitzada i les mínimes baixen a l'interior nord.

Controlat l’incendi industrial a Alzira després de quasi quatre hores de treball

El foc en una nau sense activitat que emmagatzemava cartó i bidons, al carrer Callao, va quedar controlat a les 22.32. Va haver-hi desallotjaments preventius en vivendes pròximes.

El Congrés suspén a Ábalos de drets i deures com a diputat després de l’acte ferm del Suprem

La Mesa del Congrés ha acordat la suspensió de José Luis Ábalos després que el Tribunal Suprem haja confirmat el seu processament. La mesura aplica l'article 21.2 del Reglament i implica la pèrdua de prerrogatives i percepcions econòmiques.