Sanitat anuncia quan van a citar als col·legis valencians per a la vacuna del Covid-19

 

La primera citació del personal de centres educatius de la Comunitat Valenciana dins del Pla de vacunació contra el coronavirus es publicarà este dissabte, 13 de març, en la web de la Conselleria d’Educació.

 

Així ho recorda en xarxes el secretari autonòmic d’Educació, Miguel Soler, que adjunta l’escrit que s’ha remés als centres amb informació sobre el procés.

 

En la carta es detalla que la Conselleria farà pública la relació de tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana, un llistat per cada província ordenat per codi de centre en el que s’indicarà la data i l’hora a la que han d’anar els treballadors de cadascun d’ells a un determinat punt de vacunació.

 

Dates de la vacunació de la primera dosi

S’ha intentat, en funció del número total de persones que poden ser convocades cada 30 minuts, cridar a centres complets, cas en el que apareix en la columna corresponent el percentatge 100%. Quan aparega un percentatge diferent, per exemple 50%, es referix que ha d’acudir el 50% del centre en l’hora indicada i l’altre 50% en el següent tram horari.

 

En estos casos les persones responsables de cada centre que vagen al seu punt de vacunació amb el llistat corresponent dividiran la llista en els percentatges assenyalats i comunicaran al personal del seu centre qui ha d’anar en cadascun dels trams horaris assenyalats.

 

La citació, que estarà publicada demà en la web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, concretarà tots els centres convocats per als dies 15, 16, 17 i 18 de març. La resta dels centres es vacunaran els dies 26 i 27 de març i la citació es publicarà el pròxim 23 de març a les nou del matí en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

 

Més de 116.000 persones es vacunaran del Covid-19

La persona responsable del procés de vacunació de cada centre ha d’estar al punt de vacunació 30 minuts abans de l’hora de citació del centre amb el llistat de persones convocades, i haurà de posar-se en contacte amb la persona responsable de la Conselleria d’Educació del punt de vacunació.

 

Segons van anunciar esta setmana el president, Ximo Puig, i els consellers de Sanitat i Educació, Ana Barceló i Vicent Marzà, la vacunació del personal de centres educatius de la Comunitat Valenciana -tant docent, com d’administració i servicis i altres treballadors amb contacte amb l’alumnat, com a neteja i monitors- començarà dilluns que ve, 15 de març. En total, seran un poc més de 116.000 persones en el que constituirà un assaig de la vacunació massiva de la població.

 

La vacuna que es va aplicar a este col·lectiu serà d’AstraZeneca, i el personal que entrarà en esta primera fase de vacunació a la comunitat educativa tindrà entre 18 i 55 anys (el 78% del personal de la comunitat educativa potencial). Les dosis s’inocularan en espais habilitats en més d’una vintena de municipis, amb 242 equips de vacunació i uns 1.000 professionals per a agilitar el procés.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.