451 classes acaben confinades en la vintena setmana del curs escolar valencià

 

La setmana del 8 al 12 de febrer, dels pràcticament 47.000 grups que hi ha en les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, han acabat la setmana sense cap aula confinada el 85,8 %, és a dir, 1.582 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la segona setmana de febrer, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 124 grups de 79 centres educatius, 198 grups menys que en la setmana anterior. Això suposa una caiguda del 62 % en el ritme de nous confinaments.

 

S’han desconfinat 453 grups de 247 centres educatius i continuen confinats d’altres setmanes 327 grups de 184 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats en finalitzar la setmana passada ha sigut de 451 grups de 263 centres educatius. L’acumulat d’aules confinades es reduïx un 42 %, ja que ara hi ha 329 aules tancades menys que la primera setmana de febrer i se situa en els nivells d’abans de les vacances de Nadal.

Últimes notícies

Les primeres 210 ajudes a familiars de víctimes mortals de la DANA ja estan resoltes

La Generalitat ha resolt de manera definitiva 210 ajudes a familiars de 89 víctimes mortals de la DANA, quasi la mitat de les sol·licituds presentades per defunció.

Traslladen al quarter de la Guàrdia Civil l’home detingut per l’assassinat masclista de la seua dona i filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per l’assassinat a ganivetades de la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar ha rebut l’alta mèdica i ha sigut traslladat al quarter de la Guàrdia Civil, mentres continua la investigació com a possible crim masclista.

Una directora de centre de dia conta com va decidir evacuar 35 majors abans de la dana

La responsable del centre de dia Lloc del Major de Picanya ha explicat a la jutgessa de Catarroja que va tancar per decisió pròpia i va avisar les famílies per a arreplegar 35 residents hores abans que la riada arrasara l’edifici.

Quatre detinguts per una sèrie d’atracaments violents en gasolineres d’Alacant i Múrcia

Quatre hòmens d’entre 28 i 38 anys han sigut detinguts per dos robatoris amb violència consumats i un tercer en grau de temptativa en gasolineres de Biar, Villena i Yecla.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.