17 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

451 classes acaben confinades en la vintena setmana del curs escolar valencià

 

La setmana del 8 al 12 de febrer, dels pràcticament 47.000 grups que hi ha en les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, han acabat la setmana sense cap aula confinada el 85,8 %, és a dir, 1.582 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la segona setmana de febrer, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 124 grups de 79 centres educatius, 198 grups menys que en la setmana anterior. Això suposa una caiguda del 62 % en el ritme de nous confinaments.

 

S’han desconfinat 453 grups de 247 centres educatius i continuen confinats d’altres setmanes 327 grups de 184 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats en finalitzar la setmana passada ha sigut de 451 grups de 263 centres educatius. L’acumulat d’aules confinades es reduïx un 42 %, ja que ara hi ha 329 aules tancades menys que la primera setmana de febrer i se situa en els nivells d’abans de les vacances de Nadal.

Últimes notícies

Mónica Oltra: ‘Sempre he estat i sempre estaré en política, sense necessitat de càrrec’

Mónica Oltra ha reiterat que seguirà en política encara que no ocupe un càrrec públic des de fa tres anys i mig. Defén una política vivencial, ètica i centrada en les persones.

Morant ha acusat PP i Vox i ha exigit eleccions en la Comunitat Valenciana

Morant ha exigit una convocatòria electoral en la Comunitat Valenciana i ha acusat PP i Vox de 'grapejar el dolor i els drets dels valencians en els despatxos'. Ha reclamat transparència i que Carlos Mazón declare davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la DANA.

Evacuen la Conselleria d’Emergències per fortes olors del clavegueram

Una filtració d'olors procedent de treballs de neteja del clavegueram ha obligat a evacuar la seu de la Conselleria d'Emergències. Els mesuraments de gas han sigut negatives i només una persona ha resultat marejada.

Una acusació del cas de la dana demana citar als alcaldes d’Utiel i Cullera

Una acusació particular ha demanat a la instructora que cite als alcaldes d'Utiel i Cullera per a aclarir els seus contactes amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. Al·lega contradiccions amb la declaració de Maribel Vilaplana i reclama peça separada per fals testimoniatge si es confirma.

Nominats a LOS40 Music Awards Santander 2025 alliberen tortugues marines rehabilitades en la Garrofera

Danny Ocean, Vicco, Bombai, Chiara Oliver i Enol han participat en la solta de tortugues recuperades per la Fundació Oceanogràfic dins de Junts X La Mar. L'acció ha buscat sensibilitzar sobre la protecció del Mediterrani i connectar la música amb la divulgació científica.

Masiulis elogia a Badio i alerta del ritme del València abans del Zalgiris-València

El tècnic del Zalgiris va ressaltar l'evolució de Papi Badio i va assenyalar que la prioritat serà frenar el triple i la transició d'un València molt agressiu. Va confirmar la baixa de Williams-Goss i va confiar a comptar amb Moses Wright.

El Congrés tanca la sessió més esquinçadora de la comissió de la dana

Després de tres dies de compareixences, la comissió ha escoltat 13 víctimes i ha tancat la seua sessió més dura amb retrets i demandes de reparació. Puchades ha qüestionat els recursos en prevenció i els grups han promés esclarir l'ocorregut, mentres Compromís ha acusat a Mazón d'una mala gestió de l'alerta

Cano assegura que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano afirma que, malgrat la renúncia, Carlos Mazón continua en funcions i supervisa la gestió del Consell. La consellera defén la continuïtat de les polítiques i el focus en sostenibilitat i turisme.