15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

451 classes acaben confinades en la vintena setmana del curs escolar valencià

 

La setmana del 8 al 12 de febrer, dels pràcticament 47.000 grups que hi ha en les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, han acabat la setmana sense cap aula confinada el 85,8 %, és a dir, 1.582 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la segona setmana de febrer, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 124 grups de 79 centres educatius, 198 grups menys que en la setmana anterior. Això suposa una caiguda del 62 % en el ritme de nous confinaments.

 

S’han desconfinat 453 grups de 247 centres educatius i continuen confinats d’altres setmanes 327 grups de 184 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats en finalitzar la setmana passada ha sigut de 451 grups de 263 centres educatius. L’acumulat d’aules confinades es reduïx un 42 %, ja que ara hi ha 329 aules tancades menys que la primera setmana de febrer i se situa en els nivells d’abans de les vacances de Nadal.

Últimes notícies

La lesió de Foyth és la quarta baixa greu del Vila-real esta temporada

El defensa argentí va patir un trencament del tendó d'Aquil·les davant el Reial Madrid i passarà per quiròfan. És la quarta lesió greu del curs, tres d'elles en la saga.

Helena Font: apostar per un elenc nombrós i escenografia arriscada és d’agrair

L'actriu reivindica la valentia dels qui sostenen obres amb grans repartiments i muntatges complexos i celebra l'acolliment d'Assassinat en el Orient Express en el seu gira.

El PSPV portarà a Pérez Llorca 25 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV entregarà a Pérez Llorca un document amb 25 mesures urgents en finançament, servicis socials, educació i vivenda. Morant demana diàleg però denúncia una anomalia democràtica lligada a la dana.

Reial Madrid-Unicaja i València-Joventut, en els quarts de la Copa del Rei ACB

El sorteig de la Copa del Rei de la acb va concretar els quarts: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà contra UCAM Murcia o Baskonia, i l'altre equip, davant La Llacuna Tenerife.

Demanen presó per al president i el tresorer d’una residència d’Aspe per presumpta apropiació de 2,15 milions

La Fiscalia sol·licita 13 i 8 anys de presó per al president i el tresorer d'una residència d'Aspe per un forat de 2,15 milions. El juí comença hui i durarà tota la setmana.

Tres detinguts per distribuir anabolitzants en gimnasos de la província d’Alacant

Tres hòmens de 28 a 33 anys han sigut arrestats a Elda i El Campello per vendre anabolitzants en gimnasos i mitjançant paqueteria. La Policia va intervindre 739 caixes i 4.545 euros.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar en la caserna de Sueca i va confessar el crim no passarà hui davant el jutge per l'autòpsia pendent. La Guàrdia Civil manté obertes totes les hipòtesis.

Benavent nega ser treballador zombi i torna a la banqueta pel cas Imelsa

El exgerente de Imelsa rebutja ser un treballador zombi i afirma que ell treballava. Se senta de nou en la banqueta amb tres empresaris i el exgerente d'una fundació, mentres la Fiscalia sol·licita 6 anys i mig de presó amb atenuant de confessió.