Anuncios

984 classes acaben confinades en la dessetena setmana del curs escolar valencià

 

En la dessetena setmana del curs, del 18 al 22 de gener, dels pràcticament 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 97,9 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 73,9 %, és a dir, 1.364 centres. Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la dessetena setmana de curs, grups que romanen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat.

 

En la setmana del 18 al 22 de gener, s’ha determinat el confinament de 674 grups de 304 centres educatius, s’han desconfinat 239 grups de 121 centres educatius i romanen confinats, d’altres setmanes, 310 grups de 177 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats a l’acabament de la setmana ha sigut de 984 grups de 481 centres educatius.

 

Desglossament d’alumnat i professorat

A demés, des d’Educació es destaca que «els centres educatius valencians continuen sent espais segurs de detecció de contagis externs i que amb l’aplicació de les mesures de seguretat i higiene, i del protocol de detecció de casos s’ajuda a disminuir la transmissió de contagis socials».

 

Dels 818.644 alumnes d’Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i FP, hi ha un 0,7 % de positius del total d’alumnat, 5.777 alumnes. Amb l’aplicació dels protocols i mesures de seguretat s’ha establit l’aïllament preventiu, per haver sigut contactes estrets amb positius, d’un 2,5 % d’alumnes.

 

Pel que fa al professorat, dels 78.434 docents del sistema educatiu valencià, s’ha registrat un 1,5 % de positius, això és 1.206 docents. A demés, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 1,4 % del professorat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.