66 classes acaben confinades en la 23a setmana del curs escolar valencià

 

La setmana de l’1 al 5 de març, dels pràcticament 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,9 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que constituïxen el sistema educatiu valencià, ha acabat la setmana sense cap aula confinada el 97,5%, és a dir, 1.798 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la primera setmana de març, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 25 grups de 19 centres educatius, 23 grups menys que en la setmana anterior. Esta és la xifra més baixa de confinaments setmanals d’este curs.

 

El total de grups confinats en acabar la setmana passada ha sigut de 66 aules de 47 centres educatius. S’han desconfinat 67 grups de 41 centres educatius. Per tant, l’acumulat d’aules confinades s’ha reduït un 39%.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.

La Policia incauta caixes de documentació en Facpyme per la investigació dels bons consum a Alacant

La Policia Nacional s'ha confiscat de diverses caixes de documentació en la seu de Facpyme dins de la investigació sobre els bons consum de 2022 i 2023. El president de la patronal, Carlos Baño, ha sigut detingut en relació amb un presumpte delicte de corrupció.

El València Basket busca obrir distància definitiva amb el Tenerife

L'equip taronja visita Tenerife per a afermar la segona plaça. Un triomf elevaria a cinc l'avantatge i tancaria el average particular mancant 12 jornades.

Corberán apel·la a la ràbia després del 1-2 a Mestalla per a visitar a l’Oviedo

El tècnic del València va recordar el 1-2 de l'anada i va reclamar 'ràbia i coratge' per al dol en el Carlos Tartiere, evitant distraccions amb Europa. Va alertar de la pressió alta i del perill del cuer en el seu estadi.

Creu Roja atén quasi 50 lipotímies en la mascletà d’este divendres a València

Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà d'este divendres a València, amb 47 lipotímies, 12 crisi d'ansietat i 11 ferides. Tres persones han sigut evacuades.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per suposada corrupció en els bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional en una investigació sobre un presumpte frau en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023. La UDEF registra entitats vinculades i Anticorrupció coordina les diligències.