17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

66 classes acaben confinades en la 23a setmana del curs escolar valencià

 

La setmana de l’1 al 5 de març, dels pràcticament 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,9 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que constituïxen el sistema educatiu valencià, ha acabat la setmana sense cap aula confinada el 97,5%, és a dir, 1.798 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la primera setmana de març, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 25 grups de 19 centres educatius, 23 grups menys que en la setmana anterior. Esta és la xifra més baixa de confinaments setmanals d’este curs.

 

El total de grups confinats en acabar la setmana passada ha sigut de 66 aules de 47 centres educatius. S’han desconfinat 67 grups de 41 centres educatius. Per tant, l’acumulat d’aules confinades s’ha reduït un 39%.

Últimes notícies

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.

Vox supedita el seu suport a Pérez Llorca al discurs d’investidura en Les Corts

Vox va deixar en l'aire el seu suport al candidat del PP, Juanfran Pérez Llorca, i el va condicionar al que expose en el debat d'investidura d'este dijous en Les Corts.