Clausuren un pub situat en el centre de la ciutat de València per l’excés de soroll

 

L’Ajuntament de València ha ordenat el tancament d’un pub en l’avinguda Gran Via Marqués del Túria fins que solucione els problemes acústics denunciats pels veïns. El local es troba al costat de la plaça de Cánovas, una de les zones d’oci identificades en la ciutat de València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la sentència del passat mes d’octubre ordenava al titular de l’activitat de pub «o a qui exercisca l’activitat» que es desenvolupa en l’establiment la «immediata clausura de l’activitat de pub».

 

Segons explica l’Ajuntament en la seua resolució, la vigència de l’ordre de cessament de l’activitat de pub «es mantindrà fins que per la seua part es prove que les immissions acústiques ja no es poden produir, en haver adoptat les mesures necessàries per a això».

 

Les autoritats duran a terme un seguiment del compliment de la mesura

El consistori explica també que existix en estos moments un procediment obert de declaració responsable d’obres i autorització per a l’obertura d’espectacles públics i activitats recreatives. Per este motiu, haurà de comprovar-se amb caràcter previ a l’admissió de la declaració responsable d’Obertura, després de les obres executades, el compliment de la sentència.

 

El Servici de Llicències ha comunicat l’ordre a la Policia Local perquè duga a terme un seguiment del compliment o incompliment de la mesura i, en el supòsit de constatar-se l’incompliment de l’ordre de cessament immediat de l’activitat, «s’adopten per la Policia Local quantes mesures procedisquen conforme a dret, en execució subsidiària d’aquesta resolució».

 

En la resolució comunicada als interessats no cap recurs de reposició ni recurs contenciós administratiu.

Últimes notícies

Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt

Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.

Els huit jugadors que se’n van del Llevant este 30 de juny

El Llevant ha acomiadat huit jugadors que finalitzen contracte o cessió este 30 de juny i els ha agraït el seu esforç i professionalitat al Ciutat de València.

L’ERTE Red de Ford Almussafes s’allarga fins a final d’any i complirà dos anys en vigor

L’ERTE Red que afecta tota la plantilla de Ford Almussafes s’ha prorrogat fins al 31 de desembre de 2026, quan este mecanisme de flexibilitat laboral complirà dos anys en vigor.

El Valencia Basket busca rebaixa per a entrar com a propietari de la Eurolliga

El Valencia Basket està negociant amb la Eurolliga la seua entrada definitiva com a club propietari, però intentarà rebaixar una tarifa general que pot rondar els 50 milions d’euros.

Francisco Roig continua en la llista dels majors deutors amb Hisenda amb 7,8 milions

L’Agència Tributària ha tornat a incloure l’empresari valencià Francisco Roig en la llista de grans morosos, amb un deute de 7,8 milions a través de Roig Grupo Corporativo. El llistat incorpora nous noms i en retira altres contribuents que han regularitzat la seua situació.

Pérez Llorca reivindica a Benidorm el model turístic equilibrat i sostenible de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca defensa a Benidorm que el model turístic de la Comunitat Valenciana és equilibrat i sostenible, anuncia més pressupost per al sector i avança un nou Pla Estratègic de Turisme 2026-2030.

Un nou tractament amb insulina reduïx a la mitat les hipoglucèmies en pacients amb diabetis tipus 2 hospitalitzats

Quasi mil pacients del General Doctor Balmis d'Alacant han sigut tractats amb un model que combina insulina i fàrmacs orals, amb millor control de la glucosa i la mitat d'hipoglucèmies clíniques greus.

El Valencia Basket negocia una rebaixa per a ser propietari de la Eurolliga

El Valencia Basket està en converses amb la Eurolliga per entrar en l’estructura de propietaris i intenta rebaixar una tarifa que pot arribar als 50 milions d’euros.