Clausuren un pub situat en el centre de la ciutat de València per l’excés de soroll

 

L’Ajuntament de València ha ordenat el tancament d’un pub en l’avinguda Gran Via Marqués del Túria fins que solucione els problemes acústics denunciats pels veïns. El local es troba al costat de la plaça de Cánovas, una de les zones d’oci identificades en la ciutat de València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la sentència del passat mes d’octubre ordenava al titular de l’activitat de pub «o a qui exercisca l’activitat» que es desenvolupa en l’establiment la «immediata clausura de l’activitat de pub».

 

Segons explica l’Ajuntament en la seua resolució, la vigència de l’ordre de cessament de l’activitat de pub «es mantindrà fins que per la seua part es prove que les immissions acústiques ja no es poden produir, en haver adoptat les mesures necessàries per a això».

 

Les autoritats duran a terme un seguiment del compliment de la mesura

El consistori explica també que existix en estos moments un procediment obert de declaració responsable d’obres i autorització per a l’obertura d’espectacles públics i activitats recreatives. Per este motiu, haurà de comprovar-se amb caràcter previ a l’admissió de la declaració responsable d’Obertura, després de les obres executades, el compliment de la sentència.

 

El Servici de Llicències ha comunicat l’ordre a la Policia Local perquè duga a terme un seguiment del compliment o incompliment de la mesura i, en el supòsit de constatar-se l’incompliment de l’ordre de cessament immediat de l’activitat, «s’adopten per la Policia Local quantes mesures procedisquen conforme a dret, en execució subsidiària d’aquesta resolució».

 

En la resolució comunicada als interessats no cap recurs de reposició ni recurs contenciós administratiu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.