12 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Clausuren un pub situat en el centre de la ciutat de València per l’excés de soroll

 

L’Ajuntament de València ha ordenat el tancament d’un pub en l’avinguda Gran Via Marqués del Túria fins que solucione els problemes acústics denunciats pels veïns. El local es troba al costat de la plaça de Cánovas, una de les zones d’oci identificades en la ciutat de València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la sentència del passat mes d’octubre ordenava al titular de l’activitat de pub «o a qui exercisca l’activitat» que es desenvolupa en l’establiment la «immediata clausura de l’activitat de pub».

 

Segons explica l’Ajuntament en la seua resolució, la vigència de l’ordre de cessament de l’activitat de pub «es mantindrà fins que per la seua part es prove que les immissions acústiques ja no es poden produir, en haver adoptat les mesures necessàries per a això».

 

Les autoritats duran a terme un seguiment del compliment de la mesura

El consistori explica també que existix en estos moments un procediment obert de declaració responsable d’obres i autorització per a l’obertura d’espectacles públics i activitats recreatives. Per este motiu, haurà de comprovar-se amb caràcter previ a l’admissió de la declaració responsable d’Obertura, després de les obres executades, el compliment de la sentència.

 

El Servici de Llicències ha comunicat l’ordre a la Policia Local perquè duga a terme un seguiment del compliment o incompliment de la mesura i, en el supòsit de constatar-se l’incompliment de l’ordre de cessament immediat de l’activitat, «s’adopten per la Policia Local quantes mesures procedisquen conforme a dret, en execució subsidiària d’aquesta resolució».

 

En la resolució comunicada als interessats no cap recurs de reposició ni recurs contenciós administratiu.

Últimes notícies

Pablo Marín rescata a la Real a Elda i segella el passe a octaus

La Reial Societat va guanyar 1-2 al Eldense amb un gol de Pablo Marín en el 95 i va avançar a octaus de Copa del Rei. L'equip va patir malgrat el relleu en la banqueta.

Pablo Marín rescata a la Reial Societat en el 95 i segella la passada a Elda

Un gol de Pablo Marín en el minut 95 va donar a la Reial Societat un patit 1-2 davant el Eldense i el passe a octaus de la Copa del Rei, en una estrena de Ansotegi sense millora de joc.

València mana en El Molinón i elimina al Sporting en la Copa del Rei (0-2)

El València es va imposar 0-2 en El Molinón amb gols primerencs de Beltrán i Raba després de dominar els dos temps. Christian Joel va evitar un marcador més inflat.

92-99: un arreón final del València Basket silencia El Pireu i estira la seua ratxa

El València Basket va remuntar en els últims onze minuts i va véncer 92-99 a Olympiacos. Va igualar la seua millor ratxa històrica en l'Eurolliga i es va afermar en la segona plaça.

92-99: el València Basket firma un arreón final i silencia a Olympiacos al Pireu

El València Basket va remuntar en els minuts finals i va véncer 92-99 a Olympiacos després d'un parcial demolidor. Va encadenar la seua quinta victòria seguida i va consolidar la segona plaça.

0-1 en Ipurua: l’Elx avança amb gol de Boayar i penal detingut per Dituro

L'Elx s'ha classificat per als octaus de la Copa del Rei després de véncer 0-1 a l'Eibar en Ipurua. Boayar va marcar en la primera part i Dituro va detindre un penal.

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.

Marcelino avisa: el Racing és un rival formidable i li guarda carinyo

Marcelino va enaltir al Racing abans de l'encreuament coper i va demanar màxima atenció pel seu lideratge en Segona i la seua ratxa a casa. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el viatge de Parell.