Clausuren un pub situat en el centre de la ciutat de València per l’excés de soroll

 

L’Ajuntament de València ha ordenat el tancament d’un pub en l’avinguda Gran Via Marqués del Túria fins que solucione els problemes acústics denunciats pels veïns. El local es troba al costat de la plaça de Cánovas, una de les zones d’oci identificades en la ciutat de València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la sentència del passat mes d’octubre ordenava al titular de l’activitat de pub «o a qui exercisca l’activitat» que es desenvolupa en l’establiment la «immediata clausura de l’activitat de pub».

 

Segons explica l’Ajuntament en la seua resolució, la vigència de l’ordre de cessament de l’activitat de pub «es mantindrà fins que per la seua part es prove que les immissions acústiques ja no es poden produir, en haver adoptat les mesures necessàries per a això».

 

Les autoritats duran a terme un seguiment del compliment de la mesura

El consistori explica també que existix en estos moments un procediment obert de declaració responsable d’obres i autorització per a l’obertura d’espectacles públics i activitats recreatives. Per este motiu, haurà de comprovar-se amb caràcter previ a l’admissió de la declaració responsable d’Obertura, després de les obres executades, el compliment de la sentència.

 

El Servici de Llicències ha comunicat l’ordre a la Policia Local perquè duga a terme un seguiment del compliment o incompliment de la mesura i, en el supòsit de constatar-se l’incompliment de l’ordre de cessament immediat de l’activitat, «s’adopten per la Policia Local quantes mesures procedisquen conforme a dret, en execució subsidiària d’aquesta resolució».

 

En la resolució comunicada als interessats no cap recurs de reposició ni recurs contenciós administratiu.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.