Clausuren un pub situat en el centre de la ciutat de València per l’excés de soroll

 

L’Ajuntament de València ha ordenat el tancament d’un pub en l’avinguda Gran Via Marqués del Túria fins que solucione els problemes acústics denunciats pels veïns. El local es troba al costat de la plaça de Cánovas, una de les zones d’oci identificades en la ciutat de València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la sentència del passat mes d’octubre ordenava al titular de l’activitat de pub «o a qui exercisca l’activitat» que es desenvolupa en l’establiment la «immediata clausura de l’activitat de pub».

 

Segons explica l’Ajuntament en la seua resolució, la vigència de l’ordre de cessament de l’activitat de pub «es mantindrà fins que per la seua part es prove que les immissions acústiques ja no es poden produir, en haver adoptat les mesures necessàries per a això».

 

Les autoritats duran a terme un seguiment del compliment de la mesura

El consistori explica també que existix en estos moments un procediment obert de declaració responsable d’obres i autorització per a l’obertura d’espectacles públics i activitats recreatives. Per este motiu, haurà de comprovar-se amb caràcter previ a l’admissió de la declaració responsable d’Obertura, després de les obres executades, el compliment de la sentència.

 

El Servici de Llicències ha comunicat l’ordre a la Policia Local perquè duga a terme un seguiment del compliment o incompliment de la mesura i, en el supòsit de constatar-se l’incompliment de l’ordre de cessament immediat de l’activitat, «s’adopten per la Policia Local quantes mesures procedisquen conforme a dret, en execució subsidiària d’aquesta resolució».

 

En la resolució comunicada als interessats no cap recurs de reposició ni recurs contenciós administratiu.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.