L’Hospital Clínic de València donarà l’alta a les 48 hores als malalts de coronavirus sense risc

 

L’Hospital Clínic de València és, en estos moments, un dels més saturats per l’augment d’ingressos per coronavirus. Per això, donarà l’alta als malalts menys greus de forma anticipada. D’esta manera, els malalts per Covid-19 sense grans riscos estaran en l’hospital un màxim de 48 hores.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, de la mateixa forma, el trasllat a casa no significarà l’alta completa ja que se’ls donarà un pulsòmetre per a mesurar a distància les constants, el ritme cardíac i la stució d’oxígen per a fer un seguiment diari. A demés, en les següents dos setmanes se’ls farà també una radiografia toràcica.

 

Des de l’hospital informen que estes altes anticipades només es podran donar a pacients amb coronavirus de menys de 60 anys, de baix risc i si en estes 48 hores han experimentat una millora pel que fa a la saturació d’oxigen, la febre i si no hi ha risc en la respiració.

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.