El col·legi Hort de Palau d’Oliva comença les obres del seu pla edificant

 

La vicealcaldessa d’Oliva, en la Safor (València),  i regidora d’Hisenda, Ana Morell i la regidora d’Educació, Maria Josep Llorens, han visitat les obres del Col·legi Hort de Palau, per tal de fer un seguiment i poder comprovar de primera mà, amb l’acompanyament del responsable de l’empresa adjudicatària de l’obra NAVECON Y CONTRATAS S.L.U. i l’operari encarregat, que l’actuació està seguint els passos previstos en el projecte d’execució.

 

Les dos edils han pogut comprovar que ja s’ha iniciat el procés per a instal·lar els suports de la pèrgola que cobrirà una de les zones de joc on els xiquets podran disfrutar d’una ampla zona d’ombres. Esta zona serà remodelada i viurà una sèrie de canvis en el paviment i en la gespa que cobrixen el pati d’esta eixida dels edificis i aularis.

 

La responsable municipal d’Hisenda ha valorat molt positivament la forma en què es treballa al centre educatiu i ha valorat que «estan complint-se escrupolosament les mesures de seguretat i això sempre és una garantia per a tota la comunitat educativa del centre. L’AMPA, l’equip docent,i l’alumnat poden estar tranquils per les obres», ha manifestat Ana Morell.

 

També està prevista la col·locació d’unes baranes de seguretat per a les finestres i una actuació per tal d’eliminar les filtracions d’aigua en les finestres de tots els edificis del centre educatiu. Estes obres i actuacions es basen en el projecte de licitació i tenen un pressupost de 87.000 euros i un temps d’execució d’un mes i mig. Per tant està previst que estes obres finalitzen la primera setmana de maig.

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.