El col·legi Hort de Palau d’Oliva comença les obres del seu pla edificant

 

La vicealcaldessa d’Oliva, en la Safor (València),  i regidora d’Hisenda, Ana Morell i la regidora d’Educació, Maria Josep Llorens, han visitat les obres del Col·legi Hort de Palau, per tal de fer un seguiment i poder comprovar de primera mà, amb l’acompanyament del responsable de l’empresa adjudicatària de l’obra NAVECON Y CONTRATAS S.L.U. i l’operari encarregat, que l’actuació està seguint els passos previstos en el projecte d’execució.

 

Les dos edils han pogut comprovar que ja s’ha iniciat el procés per a instal·lar els suports de la pèrgola que cobrirà una de les zones de joc on els xiquets podran disfrutar d’una ampla zona d’ombres. Esta zona serà remodelada i viurà una sèrie de canvis en el paviment i en la gespa que cobrixen el pati d’esta eixida dels edificis i aularis.

 

La responsable municipal d’Hisenda ha valorat molt positivament la forma en què es treballa al centre educatiu i ha valorat que «estan complint-se escrupolosament les mesures de seguretat i això sempre és una garantia per a tota la comunitat educativa del centre. L’AMPA, l’equip docent,i l’alumnat poden estar tranquils per les obres», ha manifestat Ana Morell.

 

També està prevista la col·locació d’unes baranes de seguretat per a les finestres i una actuació per tal d’eliminar les filtracions d’aigua en les finestres de tots els edificis del centre educatiu. Estes obres i actuacions es basen en el projecte de licitació i tenen un pressupost de 87.000 euros i un temps d’execució d’un mes i mig. Per tant està previst que estes obres finalitzen la primera setmana de maig.

Últimes notícies

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.