El col·legi Hort de Palau d’Oliva comença les obres del seu pla edificant

 

La vicealcaldessa d’Oliva, en la Safor (València),  i regidora d’Hisenda, Ana Morell i la regidora d’Educació, Maria Josep Llorens, han visitat les obres del Col·legi Hort de Palau, per tal de fer un seguiment i poder comprovar de primera mà, amb l’acompanyament del responsable de l’empresa adjudicatària de l’obra NAVECON Y CONTRATAS S.L.U. i l’operari encarregat, que l’actuació està seguint els passos previstos en el projecte d’execució.

 

Les dos edils han pogut comprovar que ja s’ha iniciat el procés per a instal·lar els suports de la pèrgola que cobrirà una de les zones de joc on els xiquets podran disfrutar d’una ampla zona d’ombres. Esta zona serà remodelada i viurà una sèrie de canvis en el paviment i en la gespa que cobrixen el pati d’esta eixida dels edificis i aularis.

 

La responsable municipal d’Hisenda ha valorat molt positivament la forma en què es treballa al centre educatiu i ha valorat que «estan complint-se escrupolosament les mesures de seguretat i això sempre és una garantia per a tota la comunitat educativa del centre. L’AMPA, l’equip docent,i l’alumnat poden estar tranquils per les obres», ha manifestat Ana Morell.

 

També està prevista la col·locació d’unes baranes de seguretat per a les finestres i una actuació per tal d’eliminar les filtracions d’aigua en les finestres de tots els edificis del centre educatiu. Estes obres i actuacions es basen en el projecte de licitació i tenen un pressupost de 87.000 euros i un temps d’execució d’un mes i mig. Per tant està previst que estes obres finalitzen la primera setmana de maig.

Últimes notícies

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.