Anuncios

El col·legi Hort de Palau d’Oliva comença les obres del seu pla edificant

 

La vicealcaldessa d’Oliva, en la Safor (València),  i regidora d’Hisenda, Ana Morell i la regidora d’Educació, Maria Josep Llorens, han visitat les obres del Col·legi Hort de Palau, per tal de fer un seguiment i poder comprovar de primera mà, amb l’acompanyament del responsable de l’empresa adjudicatària de l’obra NAVECON Y CONTRATAS S.L.U. i l’operari encarregat, que l’actuació està seguint els passos previstos en el projecte d’execució.

 

Les dos edils han pogut comprovar que ja s’ha iniciat el procés per a instal·lar els suports de la pèrgola que cobrirà una de les zones de joc on els xiquets podran disfrutar d’una ampla zona d’ombres. Esta zona serà remodelada i viurà una sèrie de canvis en el paviment i en la gespa que cobrixen el pati d’esta eixida dels edificis i aularis.

Anuncios

 

La responsable municipal d’Hisenda ha valorat molt positivament la forma en què es treballa al centre educatiu i ha valorat que «estan complint-se escrupolosament les mesures de seguretat i això sempre és una garantia per a tota la comunitat educativa del centre. L’AMPA, l’equip docent,i l’alumnat poden estar tranquils per les obres», ha manifestat Ana Morell.

 

També està prevista la col·locació d’unes baranes de seguretat per a les finestres i una actuació per tal d’eliminar les filtracions d’aigua en les finestres de tots els edificis del centre educatiu. Estes obres i actuacions es basen en el projecte de licitació i tenen un pressupost de 87.000 euros i un temps d’execució d’un mes i mig. Per tant està previst que estes obres finalitzen la primera setmana de maig.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios