Dura història d’un metge italià en l’UCI amb coronavirus: «Em va destrossar la vida»

 

En estos dies, es compartixen molts missatges en les xarxes socials mostrant sentiments i punts de vista sobre la pandèmia de coronavirus que està assolant a tot el món. Sobretot Espanya i Itàlia, països que estan entre els més afectats del món. En este últim, el número de casos és molt superior, igual que el de morts, i s’ha fet viral el testimoni d’un metge que, per desgràcia, és descoratjador.

 

Metge hospitalitzat en l’UCI per coronavirus

Gianni Zampino és un doctor de 40 anys, però també pacient i està hospitalitzat després de contagiar-se de coronavirus. El seu testimoni és colpidor i s’ha fet viral després d’emetre’s en els informatius de la cadena italiana ‘Rai 1’. En el vídeo se’l pot vore en l’UCI, amb una màscara que l’ajuda a respirar, i ha explicat: «Encara hui veig massa persones que es prenen este maleït virus a la lleugera, m’ha canviat la vida que fins fa uns dies era normal».

 

Destaca, però, que en un primer moment, li va restar importància a este virus. Gianni continua explicant: «He de dir que el vaig subestimar, igual que molts altres. Vaig pensar que seria un discurs polític, militar, un engany… moltes coses». Gianni es troba ara hospitalitzat per coronavirus, però a demés ha perdut a son pare per esta malaltia: «Va matar a la persona que més volia en la meua vida: mon pare».

 

«Personalment, em va destrossar la vida», ha assegurat. Amb estes dures paraules Gianni ha volgut mostrar al món la seua situació per a què tot el món prenga consciència de la gran importància que té quedar-se «sí o sí en els seus domicilis per a no lamentar-ho després».

Últimes notícies

Noves ajudes de fins a 20.000 euros per a negocis en municipis afectats per la dana

La Generalitat ha obert la segona convocatòria EMDANA, amb 3,26 milions en ajudes de fins a 20.000 euros per a autònoms i pimes que inicien negocis en municipis afectats per la dana.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i assumix el repte de fitxar pel València

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de set anys al càrrec de director esportiu per a incorporar-se al València, club que definix com ‘alguna cosa diferent’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà ara la direcció esportiva del club navarrés.

685.000 euros per a recuperar la zona cremada de la Serra Calderona

La Generalitat ha iniciat la primera fase de recuperació de les àrees afectades per lincendi de la Serra Calderona, amb una inversió de 684.594 euros i un termini dexecució de sis mesos, centrada en la vegetació cremada i els camins forestals.

Carbonell admet més pressupost al València Basket però reconeix rivals per davant

El director general del València Basket, Enric Carbonell, assegura que l’exigència i l’ambició es mantenen intactes, tot i que admet que hi ha clubs amb més pressupost i que el projecte continua sent deficitari cobert per l’aportació de Juan Roig.

Una avaria tècnica a l’Estació del Nord complica tres línies de Rodalia

Una avaria entre el pantògraf i la catenària a l’eixida de l’Estació del Nord ha afectat este dilluns les línies C1, C2 i C6 de Rodalia i un Euromed València-Figueres, amb retards de fins a 40 minuts i dos trens suprimits.

El nou Valencia busca reaccionar a Mendizorrotza davant un Alavés invicte a casa

El Valencia inicia la seua nova etapa a Mendizorrotza, on l'Alavés ha guanyat tots els partits, amb la banqueta i l'estructura esportiva en plena remodelació.

Educació reunirà divendres les autonomies amb el PISA 2025 de fons

El Ministeri d Educació ha convocat per a divendres la conferència sectorial amb les comunitats per repartir fons de FP i abordar el Pla d Educació Inclusiva, en plena polèmica pels resultats de l informe PISA 2025.

Boluda insta a aprofitar la proposta de finançament per a la Comunitat Valenciana

El president de l’AVE, Vicente Boluda, defensa a Alacant que la Comunitat Valenciana ha d’aprofitar l’oferta de reforma del finançament autonòmic i la qualifica de punt de partida per a millorar.