Dura història d’un metge italià en l’UCI amb coronavirus: «Em va destrossar la vida»

 

En estos dies, es compartixen molts missatges en les xarxes socials mostrant sentiments i punts de vista sobre la pandèmia de coronavirus que està assolant a tot el món. Sobretot Espanya i Itàlia, països que estan entre els més afectats del món. En este últim, el número de casos és molt superior, igual que el de morts, i s’ha fet viral el testimoni d’un metge que, per desgràcia, és descoratjador.

 

Metge hospitalitzat en l’UCI per coronavirus

Gianni Zampino és un doctor de 40 anys, però també pacient i està hospitalitzat després de contagiar-se de coronavirus. El seu testimoni és colpidor i s’ha fet viral després d’emetre’s en els informatius de la cadena italiana ‘Rai 1’. En el vídeo se’l pot vore en l’UCI, amb una màscara que l’ajuda a respirar, i ha explicat: «Encara hui veig massa persones que es prenen este maleït virus a la lleugera, m’ha canviat la vida que fins fa uns dies era normal».

 

Destaca, però, que en un primer moment, li va restar importància a este virus. Gianni continua explicant: «He de dir que el vaig subestimar, igual que molts altres. Vaig pensar que seria un discurs polític, militar, un engany… moltes coses». Gianni es troba ara hospitalitzat per coronavirus, però a demés ha perdut a son pare per esta malaltia: «Va matar a la persona que més volia en la meua vida: mon pare».

 

«Personalment, em va destrossar la vida», ha assegurat. Amb estes dures paraules Gianni ha volgut mostrar al món la seua situació per a què tot el món prenga consciència de la gran importància que té quedar-se «sí o sí en els seus domicilis per a no lamentar-ho després».

Últimes notícies

Batemon i McGhee tomben el Valencia Basket al Roig Arena en un final calent

L’Ilerna Lleida ha estrenat la Lliga Endesa amb un triomf de prestigi al Roig Arena (100-105), liderat per James Batemon i Darius McGhee davant un Valencia Basket irregular i imprecís en els moments clau.

L’Ilerna Lleida sorprén el Valencia Basket en un final a cara o creu al Roig Arena

L’Ilerna Lleida ha guanyat el Valencia Basket per 100-105 en l’estrena a la Lliga Endesa, amb Batemon i McGhee decisius en un final ajustat al Roig Arena.

Rescatat un ciclista ferit a Banyeres i dos menors perduts al Montgó

Els bombers han rescatat un ciclista de 30 anys greument ferit en un bike park de Banyeres de Mariola i dos jòvens senderistes de 17 i 16 anys extraviats al Montgó, a Dénia.

Quatre-centes persones omplin la plaça de l’Ajuntament de València per la llei de vivenda ‘Maricarmen’

Centenars de persones s’han concentrat a la plaça de l’Ajuntament de València per donar suport al decret de vivenda ‘Maricarmen’ i a l’acampada de Madrid. El Sindicat de Llogateres reclama aturar desnonaments, renovar lloguers, limitar preus i reformar la LAU.

El València Basket inicia l’era Torralba amb la Supercopa LF Endesa

El València Basket ha conquistat la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz davant l’Innova-TSN Leganés, dotzé títol del club i primer de l’era Javi Torralba. El tècnic estrena projecte després d’una profunda renovació en la banqueta i en la plantilla.

El València Basket alça la seua quarta Supercopa LF Endesa

El València Basket ha tornat a conquistar la Supercopa LF Endesa en Torrejón de Ardoz després de superar el Leganés (76-64), en una final intensa i igualada que llança el nou projecte taronja amb títol.

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.