Dura història d’un metge italià en l’UCI amb coronavirus: «Em va destrossar la vida»

 

En estos dies, es compartixen molts missatges en les xarxes socials mostrant sentiments i punts de vista sobre la pandèmia de coronavirus que està assolant a tot el món. Sobretot Espanya i Itàlia, països que estan entre els més afectats del món. En este últim, el número de casos és molt superior, igual que el de morts, i s’ha fet viral el testimoni d’un metge que, per desgràcia, és descoratjador.

 

Metge hospitalitzat en l’UCI per coronavirus

Gianni Zampino és un doctor de 40 anys, però també pacient i està hospitalitzat després de contagiar-se de coronavirus. El seu testimoni és colpidor i s’ha fet viral després d’emetre’s en els informatius de la cadena italiana ‘Rai 1’. En el vídeo se’l pot vore en l’UCI, amb una màscara que l’ajuda a respirar, i ha explicat: «Encara hui veig massa persones que es prenen este maleït virus a la lleugera, m’ha canviat la vida que fins fa uns dies era normal».

 

Destaca, però, que en un primer moment, li va restar importància a este virus. Gianni continua explicant: «He de dir que el vaig subestimar, igual que molts altres. Vaig pensar que seria un discurs polític, militar, un engany… moltes coses». Gianni es troba ara hospitalitzat per coronavirus, però a demés ha perdut a son pare per esta malaltia: «Va matar a la persona que més volia en la meua vida: mon pare».

 

«Personalment, em va destrossar la vida», ha assegurat. Amb estes dures paraules Gianni ha volgut mostrar al món la seua situació per a què tot el món prenga consciència de la gran importància que té quedar-se «sí o sí en els seus domicilis per a no lamentar-ho després».

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.