Dura història d’un metge italià en l’UCI amb coronavirus: «Em va destrossar la vida»

 

En estos dies, es compartixen molts missatges en les xarxes socials mostrant sentiments i punts de vista sobre la pandèmia de coronavirus que està assolant a tot el món. Sobretot Espanya i Itàlia, països que estan entre els més afectats del món. En este últim, el número de casos és molt superior, igual que el de morts, i s’ha fet viral el testimoni d’un metge que, per desgràcia, és descoratjador.

 

Metge hospitalitzat en l’UCI per coronavirus

Gianni Zampino és un doctor de 40 anys, però també pacient i està hospitalitzat després de contagiar-se de coronavirus. El seu testimoni és colpidor i s’ha fet viral després d’emetre’s en els informatius de la cadena italiana ‘Rai 1’. En el vídeo se’l pot vore en l’UCI, amb una màscara que l’ajuda a respirar, i ha explicat: «Encara hui veig massa persones que es prenen este maleït virus a la lleugera, m’ha canviat la vida que fins fa uns dies era normal».

 

Destaca, però, que en un primer moment, li va restar importància a este virus. Gianni continua explicant: «He de dir que el vaig subestimar, igual que molts altres. Vaig pensar que seria un discurs polític, militar, un engany… moltes coses». Gianni es troba ara hospitalitzat per coronavirus, però a demés ha perdut a son pare per esta malaltia: «Va matar a la persona que més volia en la meua vida: mon pare».

 

«Personalment, em va destrossar la vida», ha assegurat. Amb estes dures paraules Gianni ha volgut mostrar al món la seua situació per a què tot el món prenga consciència de la gran importància que té quedar-se «sí o sí en els seus domicilis per a no lamentar-ho després».

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.