Comença el repartiment entre hospitals i residències del material sanitari arribat de la Xina

Comença el repartiment sanitari arribat des de la Xina

Caixes del material sanitari | GVA

 

La Generalitat Valenciana ha posat en marxa durant esta nit de dimarts i en la matinada d’este dimecres la II Fase de l’Operació Ruta de la Seda, que consistix en repartir el material de protecció enfront del coronavirus, que ha arribat este dimarts des de la Xina, tant entre les residències de majors com en els hospitals del territori valencià.

 

D’eixa manera ho han indicat des de la Generalitat, que han recordat que el material sanitari de protecció comprat en la Xina, un enviament que suposa més de 15 tones, ha aterrat este dimarts amb avió en Saragossa passades les 14.00 hores i, posteriorment, es va carregar en camions, que van arribar a un centre logístic del territori valencià sobre les 23.00 hores de la nit. El material sanitari rebut inclou 3.800.000 màscares, prop de 5.000 trages de protecció i 200.000 guants.

 

El primer comboi ha eixit a les 01.00 hores de la matinada

A causa del repartiment del material, el personal de la Generalitat, amb la col·laboració de la Policia Autonòmica, ha estat esta matinada preparant els lots per a la seua posterior distribució. Cap a les 01.00 hores de la matinada eixia el primer comboi amb destinació a les residències de Castelló.

 

Una volta confeccionats els lots, Sanitat repartirà el material entre els diferents departaments de salut i el personal de les brigades de l’Agència d’Emergències farà el mateix amb les residències. El repartiment es prolongarà fins que es complete, segons la Generalitat.

Últimes notícies

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.