Comença el repartiment entre hospitals i residències del material sanitari arribat de la Xina

Comença el repartiment sanitari arribat des de la Xina

Caixes del material sanitari | GVA

 

La Generalitat Valenciana ha posat en marxa durant esta nit de dimarts i en la matinada d’este dimecres la II Fase de l’Operació Ruta de la Seda, que consistix en repartir el material de protecció enfront del coronavirus, que ha arribat este dimarts des de la Xina, tant entre les residències de majors com en els hospitals del territori valencià.

 

D’eixa manera ho han indicat des de la Generalitat, que han recordat que el material sanitari de protecció comprat en la Xina, un enviament que suposa més de 15 tones, ha aterrat este dimarts amb avió en Saragossa passades les 14.00 hores i, posteriorment, es va carregar en camions, que van arribar a un centre logístic del territori valencià sobre les 23.00 hores de la nit. El material sanitari rebut inclou 3.800.000 màscares, prop de 5.000 trages de protecció i 200.000 guants.

 

El primer comboi ha eixit a les 01.00 hores de la matinada

A causa del repartiment del material, el personal de la Generalitat, amb la col·laboració de la Policia Autonòmica, ha estat esta matinada preparant els lots per a la seua posterior distribució. Cap a les 01.00 hores de la matinada eixia el primer comboi amb destinació a les residències de Castelló.

 

Una volta confeccionats els lots, Sanitat repartirà el material entre els diferents departaments de salut i el personal de les brigades de l’Agència d’Emergències farà el mateix amb les residències. El repartiment es prolongarà fins que es complete, segons la Generalitat.

Últimes notícies

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.