Comença el repartiment entre hospitals i residències del material sanitari arribat de la Xina

Comença el repartiment sanitari arribat des de la Xina

Caixes del material sanitari | GVA

 

La Generalitat Valenciana ha posat en marxa durant esta nit de dimarts i en la matinada d’este dimecres la II Fase de l’Operació Ruta de la Seda, que consistix en repartir el material de protecció enfront del coronavirus, que ha arribat este dimarts des de la Xina, tant entre les residències de majors com en els hospitals del territori valencià.

 

D’eixa manera ho han indicat des de la Generalitat, que han recordat que el material sanitari de protecció comprat en la Xina, un enviament que suposa més de 15 tones, ha aterrat este dimarts amb avió en Saragossa passades les 14.00 hores i, posteriorment, es va carregar en camions, que van arribar a un centre logístic del territori valencià sobre les 23.00 hores de la nit. El material sanitari rebut inclou 3.800.000 màscares, prop de 5.000 trages de protecció i 200.000 guants.

 

El primer comboi ha eixit a les 01.00 hores de la matinada

A causa del repartiment del material, el personal de la Generalitat, amb la col·laboració de la Policia Autonòmica, ha estat esta matinada preparant els lots per a la seua posterior distribució. Cap a les 01.00 hores de la matinada eixia el primer comboi amb destinació a les residències de Castelló.

 

Una volta confeccionats els lots, Sanitat repartirà el material entre els diferents departaments de salut i el personal de les brigades de l’Agència d’Emergències farà el mateix amb les residències. El repartiment es prolongarà fins que es complete, segons la Generalitat.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.