Comença el repartiment entre hospitals i residències del material sanitari arribat de la Xina

Comença el repartiment sanitari arribat des de la Xina

Caixes del material sanitari | GVA

 

La Generalitat Valenciana ha posat en marxa durant esta nit de dimarts i en la matinada d’este dimecres la II Fase de l’Operació Ruta de la Seda, que consistix en repartir el material de protecció enfront del coronavirus, que ha arribat este dimarts des de la Xina, tant entre les residències de majors com en els hospitals del territori valencià.

 

D’eixa manera ho han indicat des de la Generalitat, que han recordat que el material sanitari de protecció comprat en la Xina, un enviament que suposa més de 15 tones, ha aterrat este dimarts amb avió en Saragossa passades les 14.00 hores i, posteriorment, es va carregar en camions, que van arribar a un centre logístic del territori valencià sobre les 23.00 hores de la nit. El material sanitari rebut inclou 3.800.000 màscares, prop de 5.000 trages de protecció i 200.000 guants.

 

El primer comboi ha eixit a les 01.00 hores de la matinada

A causa del repartiment del material, el personal de la Generalitat, amb la col·laboració de la Policia Autonòmica, ha estat esta matinada preparant els lots per a la seua posterior distribució. Cap a les 01.00 hores de la matinada eixia el primer comboi amb destinació a les residències de Castelló.

 

Una volta confeccionats els lots, Sanitat repartirà el material entre els diferents departaments de salut i el personal de les brigades de l’Agència d’Emergències farà el mateix amb les residències. El repartiment es prolongarà fins que es complete, segons la Generalitat.

Últimes notícies

La UPV crea un biomarcador que mesura l’agressivitat del glioblastoma amb ressonància magnètica

Investigadors de la Universitat Politècnica de València desenrotllen un biomarcador d'imatge que quantifica el creixement del glioblastoma i prediu de manera independent la supervivència dels pacients.

Suspesa la primera vaga en Groundforce i les primeres jornades en Menzies però arranca un atur indefinit

Els sindicats suspenen la primera jornada de vaga en Groundforce i els dos primers dies d'aturs en Menzies, però mantenen des del dilluns una vaga indefinida en 12 aeroports espanyols.

La Comunitat Valenciana frega el ple en turisme rural per Setmana Santa amb un 72% d’ocupació

El turisme rural en la Comunitat Valenciana aconseguix un 72% d'ocupació per Setmana Santa, en línia amb Andalusia, en un context marcat per la pujada del carburant, la incertesa internacional i la cautela en el gasto familiar.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per dos presumptes delictes d'agressió sexual a pacients, després de la denúncia inicial d'una dona i la posterior localització d'una altra possible víctima.

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.