Comença el repartiment entre hospitals i residències del material sanitari arribat de la Xina

Comença el repartiment sanitari arribat des de la Xina

Caixes del material sanitari | GVA

 

La Generalitat Valenciana ha posat en marxa durant esta nit de dimarts i en la matinada d’este dimecres la II Fase de l’Operació Ruta de la Seda, que consistix en repartir el material de protecció enfront del coronavirus, que ha arribat este dimarts des de la Xina, tant entre les residències de majors com en els hospitals del territori valencià.

 

D’eixa manera ho han indicat des de la Generalitat, que han recordat que el material sanitari de protecció comprat en la Xina, un enviament que suposa més de 15 tones, ha aterrat este dimarts amb avió en Saragossa passades les 14.00 hores i, posteriorment, es va carregar en camions, que van arribar a un centre logístic del territori valencià sobre les 23.00 hores de la nit. El material sanitari rebut inclou 3.800.000 màscares, prop de 5.000 trages de protecció i 200.000 guants.

 

El primer comboi ha eixit a les 01.00 hores de la matinada

A causa del repartiment del material, el personal de la Generalitat, amb la col·laboració de la Policia Autonòmica, ha estat esta matinada preparant els lots per a la seua posterior distribució. Cap a les 01.00 hores de la matinada eixia el primer comboi amb destinació a les residències de Castelló.

 

Una volta confeccionats els lots, Sanitat repartirà el material entre els diferents departaments de salut i el personal de les brigades de l’Agència d’Emergències farà el mateix amb les residències. El repartiment es prolongarà fins que es complete, segons la Generalitat.

Últimes notícies

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.