Anuncios

El comitè d’experts de Ximo Puig avala la pròrroga de les restriccions en el territori valencià

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha mantingut este dijous una reunió amb els experts en diferents àrees que periòdicament l’acompanyen per a abordar l’evolució de la pandèmia en el territori valencià. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, entre les persones que han participat telemàticament es troben la comissionada de la Presidència de la Generalitat per a l’Estratègia Valenciana per a la Intel·ligència Artificial, Nuria Oliver; la catedràtica d’Ètica de la Universitat de València, Adela Cortina; la subdirectora general d’Epidemiologia de la Conselleria de Sanitat Universal, Hermelinda Vanaclocha; el vicepresident de la Fundació Institut d’Investigació en Servicis de Salut, Ricard Meneu i la secretària autonòmica de Comunicació, Beatriz Gallardo, entre molts altres.

Anuncios

 

Este grup d’experts ha avalat este matí la pròrroga de les restriccions actuals durant quinze dies més a causa de la incidència del coronavirus en el territori valencià. D’esta manera, la proposta que la comissió interdepartamental aprovarà este dijous és consensuada entre els tres partits que formen part del Consell. Tots consideren que la millor opció és esperar i observar l’evolució de contagis i hospitalitzats per a decidir sobre la possible desescalada.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sarabia subratlla la importància del dol davant l’Alabés però insistix que no serà definitiu

Eder Sarabia recalca que el xoc enfront de l'Esportiu Alabés és un dels més importants en la lluita per la permanència, encara que no decidix encara el futur de l'Elx. El tècnic manté la confiança en l'equip i avisa que eixiran a guanyar, no a especular amb l'empat.

València preveu reobrir al trànsit al setembre les avingudes Giorgeta i Pérez Galdós

L'Ajuntament de València preveu reobrir al trànsit al setembre les avingudes Giorgeta i Pérez Galdós i completar la urbanització i el mobiliari urbà a la fi d'any.

Sindicats i famílies carreguen contra la carta de Ortí i criden a buidar els centres en la vaga indefinida

Sindicats docents i associacions de famílies denuncien la carta enviada per la consellera Carmen Ortí i criden a donar suport a la vaga indefinida i a buidar els centres educatius.

Fam, Carrera i Fiebich queden congelades en la WNBA per a acabar la Lliga i Cazorla és acomiadada

Seattle Storm i Nova York Liberty han congelat els drets de Awa Fam, Raquel Carrera i Leo Fiebich per a permetre'ls acabar la Lliga Femenina, mentres que Maite Cazorla ha sigut tallada per Atlanta Dream després de la pretemporada.

Quatre detinguts a València per estafar més de 13.000 euros com a falsos revisors del gas

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre persones acusades d'estafar més de 13.000 euros a víctimes vulnerables fent-se passar per revisors del gas.

Ortí es diu preocupada per la vaga indefinida de professorat i es mostra disposada a negociar

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, expressa la seua preocupació per la duració i el possible seguiment massiu de la vaga indefinida del professorat i assegura que manté la porta oberta a negociar, malgrat el rebuig sindical a la seua oferta salarial.

Leticia Romero firma 300 partits amb el València Basket i entra en la història del club

La segona capitana del València Basket, Leticia Romero, aconseguix els 300 partits oficials amb el club i es consolida com una de les jugadores més importants de la seua història.

Alerta groga el dissabte per pluges intenses en la Comunitat Valenciana

La Aemet activa per a este dissabte l'avís groc a Alacant, València i Castelló per pluges que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a Alacant.
Anuncios