El comitè d’experts de Ximo Puig avala la pròrroga de les restriccions en el territori valencià

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha mantingut este dijous una reunió amb els experts en diferents àrees que periòdicament l’acompanyen per a abordar l’evolució de la pandèmia en el territori valencià. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, entre les persones que han participat telemàticament es troben la comissionada de la Presidència de la Generalitat per a l’Estratègia Valenciana per a la Intel·ligència Artificial, Nuria Oliver; la catedràtica d’Ètica de la Universitat de València, Adela Cortina; la subdirectora general d’Epidemiologia de la Conselleria de Sanitat Universal, Hermelinda Vanaclocha; el vicepresident de la Fundació Institut d’Investigació en Servicis de Salut, Ricard Meneu i la secretària autonòmica de Comunicació, Beatriz Gallardo, entre molts altres.

 

Este grup d’experts ha avalat este matí la pròrroga de les restriccions actuals durant quinze dies més a causa de la incidència del coronavirus en el territori valencià. D’esta manera, la proposta que la comissió interdepartamental aprovarà este dijous és consensuada entre els tres partits que formen part del Consell. Tots consideren que la millor opció és esperar i observar l’evolució de contagis i hospitalitzats per a decidir sobre la possible desescalada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.

8 de cada 10 ciutadans secunden multar a qui creua el pas de zebra mirant el mòbil

El 83,2% recolza sancionar als vianants que creuen mirant el mòbil i el 76,4% als qui se salten el roig, segons 3.570 enquestes en grans ciutats.

Carcaixent declara emergència sanitària per la vaga de les escombraries i contracta un servici extern

L'Ajuntament ha declarat emergència sanitària després de la vaga de recollida i ha activat una neteja extraordinària amb una empresa externa. Reclamarà el cost a la Mancomunitat.

Més de 25.000 denúncies per desaparició en 2025 i 2.635 en la Comunitat Valenciana

Espanya va registrar 25.086 denúncies per desaparició en 2025, un 5% menys que en 2024, amb més del 90% de casos esclarits i 2.635 en la Comunitat Valenciana.

Benidorm pagarà 350 milions per la sentència de Serra Gelada amb un primer abonament de 60

El ple ha aprovat per àmplia majoria el pla per a executar la sentència de l'APR7 de Serra Gelada: 350 milions als propietaris i un primer pagament de 60 abans de cap d'any. Hi haurà carència fins a 2030, possibilitat de pagar amb sòl municipal i un préstec de 55 milions.

El regidor d’Altea denunciat per bufetejar a la seua parella renúncia a l’acta

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís a Altea, ha renunciat a la seua acta després de la seua detenció per presumpta agressió a la seua parella. El cas es tramitarà per juí ràpid a Benidorm i no es va dictar orde de protecció.

El PSPV ha concedit el seu premi Picota a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la seua sàtira amb Bernabé i l’UME

El PSPV de València ha premiat a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la millor escena de crítica local, amb un ninot que mostra a Pilar Bernabé al comandament d'un tanc de la UME. L'edició ha batut el seu rècord de participació amb 33 comissions.

El SOM Festival Castelló confirma a Iván Ferreiro per a l’1 d’agost

El festival confirma l'actuació d'Iván Ferreiro l'1 d'agost dins del seu cicle estiuenc. És la segona confirmació després de Sergio Dalma.