10.6 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

El comitè d’experts de Ximo Puig avala la pròrroga de les restriccions en el territori valencià

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha mantingut este dijous una reunió amb els experts en diferents àrees que periòdicament l’acompanyen per a abordar l’evolució de la pandèmia en el territori valencià. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, entre les persones que han participat telemàticament es troben la comissionada de la Presidència de la Generalitat per a l’Estratègia Valenciana per a la Intel·ligència Artificial, Nuria Oliver; la catedràtica d’Ètica de la Universitat de València, Adela Cortina; la subdirectora general d’Epidemiologia de la Conselleria de Sanitat Universal, Hermelinda Vanaclocha; el vicepresident de la Fundació Institut d’Investigació en Servicis de Salut, Ricard Meneu i la secretària autonòmica de Comunicació, Beatriz Gallardo, entre molts altres.

 

Este grup d’experts ha avalat este matí la pròrroga de les restriccions actuals durant quinze dies més a causa de la incidència del coronavirus en el territori valencià. D’esta manera, la proposta que la comissió interdepartamental aprovarà este dijous és consensuada entre els tres partits que formen part del Consell. Tots consideren que la millor opció és esperar i observar l’evolució de contagis i hospitalitzats per a decidir sobre la possible desescalada.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.